تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجديد ميثاق نيروهاي مسلح آذربايجان شرقي با آرمان‌هاي امام راحل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تجديد ميثاق نيروهاي مسلح آذربايجان شرقي با آرمان‌هاي امام راحل
خبرگزاري فارس: همزمان با ايام دهه فجر، كاركنان نيروهاي مسلح آذربايجان شرقي با شركت در كوهپيمايي و با حضور در محل يادمان شهداي گمنام عون‌بن‌علي (ع) ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي را گرامي داشته و با آرمان‌هاي امام راحل تجديد ميثاق كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، نيروهاي مسلح استان آذربايجان شرقي بار ديگر ضمن تجديد ميثاق با امام شهيدان و شهيدان گلگون كفن ايران اسلامي عهد بستند تا آخرين قطره خونشان از آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي دفاع كنند و نگذارند تا استكبار جهاني با توسل به ابزارهاي رسانه‌اي و نظامي‌اش مانع صدور تفكر انقلاب اسلامي در سرتاسر جهان شود.
نيروهاي مسلح استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه مقاومت غزه در مقابل صهيونيسم بين‌المللي با الهام از تفكر انقلاب اسلامي صورت گرفته است اعلام كردند: تفكر انقلاب اسلامي در هرجايي كه نفوذ كرده است منافع استكبار جهاني را به خطر انداخته و از همين روست كه استكبار جهاني هر منطقه‌اي را كه رايحه دل‌انگيز انقلاب اسلامي به مشام مي‌رسد سرسختانه مي‌كوبد، غافل از اين حقيقت بزرگ و سنت الهي است كه نور الهي خاموش شدني نيست چرا كه انقلاب اسلامي ايران متصل به نور قرآن، اسلام و الهي بوده و خواهد بود.

*ايام دهه فجر يادآور روزهاي حماسه و جانفشاني مردم ايران است
استاندار آذربايجان شرقي گفت: ايام دهه فجر يادآور روزهاي حماسه و جانفشاني مردم ايران است.
احمد عليرضابيگي در نشست سياسي بسيجيان حوزه 9 تبريز با بيان اينكه مردم ايران با از جان گذشتگي و فداكاري و با رهبريت امام خميني (ره) اين انقلاب را پيروزي رساندند، گفت: دوران دفاع مقدس نمونه بارز اين فداكاري و پشتكار بود و همين عامل باعث پيروزي انقلاب شد.
وي با اشاره به پيشرفت‌هاي همه جانبه ايران اسلامي افزود: همه پيشرفت‌ها با تلاش جوانان اين مرز و بوم تحقق يافته و در آينده نيز اين رشد و شكوفايي بيش از پيش خواهد بود.

*كلنگ‌زني دو پايگاه مقاومت در شهرستان ميانه
امروز با حضور فرماندار، اعضاي شوراي اداري و مسئولان سپاه ناحيه ميانه، احداث پايگاه‌هاي ديزج و آرموداق كلنگ‌زني شد.
اين دو پايگاه هر كدام در متراژ 80 مترمربع براي فعاليت بسيجيان روستاهاي ديزج و آرموداق احداث خواهند شد.

* برگزاري همايش گراميداشت دهه فجر در سپاه ناحيه مرند
همايش پايگاه نبي اكرم (ص) شهرداري مرند به مناسبت گراميداشت دهه فجر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحيه مرند، شهردار، فرمانده بسيج ادارات و كارخانجات و شوراي شهر امروز در مرند برگزار شد.
در اين مراسم علي چمني، فرماندار مرند در رابطه با دهه فجر و خدمات 30 ساله نظام جمهوري اسلامي در كشور سخن گفت.

* انقلاب اسلامي هديه خدا به مردم بود
يكي از روحانيون قم گفت: اسلامي هديه خدا به مردم ايران بود.
حجت‌الاسلام محمد يادگاري امروز در جمع بسيجيان حوزه كربلاي سپاه ناحيه مرند افزود: انقلاب ما بر اساس پشتوانه مردمي به پيروزي رسيد.
وي افزود: انقلاب اسلامي ما انفجار نور بود و اين انقلاب بر اساس رهبري داهيانه امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري با پشتوانه مردمي و توكل بر خدا به پيروزي رسيد.
يادگاري گفت: انقلاب ما امروز زير حمله پرخطر تهاجم فرهنگي غرب نياز به حمايت مردمي و اطاعت جوانان از مقام معظم رهبري دارد.
در اين مراسم كه با حضور جمع كثيري از مردم برگزار شد، از چند رزمنده هشت سال دفاع مقدس و ممتازان علمي بسيجي تقدير به عمل آمد.

*تقدير از ممتازين علمي حوزه بسيج دانش‌آموزي شهيد رجايي بستان‌آباد
در ششمين روز از ايام ا... دهه فجر، جشنواره دانش‌آموزان ممتاز بسيجي حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهيد رجايي بستان آباد در كانون شهداي اين شهرستان برگزار شد.
33 نفر از اعضاي بسيج دانش‌آموزي اين شهرستان كه معدلشان 20 بود، جوايز برتر اين جشنواره را به خود اختصاص دادند.
اولين دور اين جشنواره در هفته دفاع مقدس در سپاه ناحيه بستان‌آباد برگزار شده بود كه در آن از 20 نفر از دانش‌آموزان بسيجي كه به دانشگاه‌هاي كشور راه يافته بودند، تجليل شد.

*برگزاري نشست سياسي در واحد مقاومت شبانه‌روزي شهيد بهشتي آروق
همزمان با ايام ا... دهه فجر، نشست سياسي با شركت 165 نفر از دانش‌آموزان مدرسه راهنمايي شبانه‌روزي شهيد بهشتي آروق با سخنراني فرماندهي سپاه ناحيه ملكان برگزار شد.
در اين نشست، فرمانده سپاه ناحيه ملكان ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر در رابطه با حوادث زمان انقلاب، نحوه شكل‌گيري و پيروزي آن توضيحاتي را ارائه كرد.
رجب ذوالقدري، ايمان، اتحاد و همبستگي، رهبري حكيمانه امام خميني (ره) و از همه بالاتر ياري خداوند متعال را از عوامل موثر در اين پيروزي دانست و گفت: ملت آگاه و هميشه در صحنه ايران كه از ظلم و ستم طاغوت به تنگ آمده بودند با قدرت ايمان و اتحاد و با پيروي از رهبر فرزانه خود، ديو طاغوت را سرنگون كردند و انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند.
وي در ادامه به جنگ 22 روزه غزه اشاره كرد و گفت: پيروزي مسلمانان در غزه نشان داد كه در هر جايي كه ايمان و ايثار و مقاومت باشد هيچ قدرتي حتي با مجهزترين سلاح‌ها هم نمي‌تواند آن را نابود كند و اين درس بزرگي براي همه ملت‌هاي آزاديخواه جهان است.

*ديدار از خانواده‌هاي شهدا شهرستان بستان‌آباد
به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر، بسيجيان واحد مقاومت بسيج دانش‌آموزي شهيد باهنر تيكمه‌داش از توابع شهرستان بستان‌آباد امروز از خانواده‌هاي معظم شهدا ديدار كردند.
در اين ديدار كه در فضايي دوستانه و معنوي برگزار شد، خانواده شهيد سليمي، خلوص، ايمان،عزم و اراده الهي اين شهيد را عامل اصلي رسيدن ايشان به درجه شهادت بيان كرد.

* مسابقه كتابخواني در حوزه مقاومت 3 حضرت زينب (س)
مسئول واحد فرهنگي – اجتماعي اين حوزه ، هدف از برگزاري اين مسابقه را كه از كتاب حماسه حسيني (جلد يك) استاد شهيد مطهري طراحي شده بود، آشنايي بسيجيان با فلسفه قيام عاشورا و اهميت آن عنوان كرد و گفت: وجود چنين مسابقاتي موجب مي‌شود تا مردم به خصوص بسيجيان با خرافه‌گرايي و بدعت‌گذاري‌ها آشنا شوند.
نتايج اين مسابقه در روزهاي آتي اعلام و از برگزيدگان آن قدرداني خواهد شد.

* نشستي سياسي پايگاه زينبيه حوزه مقاومت 3 حضرت زينب (س) برگزار شد
محمديان از هاديان سياسي سپاه ناحيه تبريز در اين نشست حضور و نقش مردم را در پيروزي انقلاب اسلامي چشمگير خواند و اضافه كرد: اگر حضور، وفاداري، استقامت و پايداري مردم نبود حقيقتاً اين انقلاب به وجود نمي‌آمد.
وي افزود: چنان كه امام خميني (ره) فرمودند مردم پشتوانه انقلاب هستند.

*برگزاري مسابقات فوتسال سپاه ناحيه بستان‌آباد به مناسبت دهه فجر
همزمان با ايام ا... دهه فجر يك دوره مسابقات فوتسال با شركت 16 تيم از پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و گردان‌هاي عاشوراي ناحيه بستان‌آباد برگزار شد.
اين مسابقات در غالب چهار تيم برگزار شد كه بعد از اتمام مسابقات تيم‌هاي اول تا سوم جوايزي از طرف سپاه ناحيه بستان آباد دريافت كردند.

*برگزاري همايش بزرگ فرهنگي- سياسي
همايش بزرگ فرهنگي ـ سياسي خواهران بسيجي ميانه به مناسبت دهه فجر امروز برگزار شد.
در اين همايش كه با حضور 300 نفر از بسيجيان در محل حسينيه ناحيه برگزار شد، علي اميني از بسيجيان ميانه در خصوص برنامه‌ها و اهداف كوتاه مدت و بلند مدت دشمن براي براندازي انقلاب اسلامي به سخنراني پرداخت.
وي ضربه زدن به اسلام از طريق مبارزه آشكار و تحريف پنهان آن را اصلي‌ترين برنامه آمريكا و ديگر سردمداران تروريسم جهاني قلمداد كرد.
اميني در ادامه به راهبردهاي كنوني دشمن در از بين بردن اسلام از طريق اينترنت و ماهواره، انتشار عكس‌هاي قلابي ائمه اطهار، تحريفات عاشورا و ... اشاره كرد.
انتهاي پيام/ش10

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 367]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن