تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816531230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جهاد كشاورزي مازندران: 92 طرح زيربنايي و خدماتي در ايام دهه فجر در استان افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس جهاد كشاورزي مازندران: 92 طرح زيربنايي و خدماتي در ايام دهه فجر در استان افتتاح مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: استان‌ها

رييس جهاد كشاورزي مازندران گفت: 92 طرح زيربنايي و خدماتي در ايام دهه فجر توسط سازمان جهاد كشاورزي افتتاح مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه مازندران، رضا عظيمي پيش از ظهر امروز -يكشنبه 9 بهمن ماه- در نشست خبري كه در سازمان جهادكشاورزي استان برگزار شد با بيان اينكه به مناسبت ايام الله دهه فجر در سال جاري 92 طرح زيربنايي، خدماتي و توليدي با اعتباري بالغ بر 293 ميليارد و 809 ميليون ريال افتتاح و بهره‌برداري مي‌شود، اظهار كرد: سهم بخش دولتي بيش از 129 ميليارد و 519 ميليون ريال و سهم بخش خصوصي و متقاضي بالغ بر 164 ميليارد و 289 ميليون ريال است و براي 294 نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد.

وي ادامه داد: با افتتاح و بهره‌برداري از 92 پروژه حدود هشت هزار و 175 تن به ميزان توليدات بخش كشاورزي استان افزوده خواهد شد و 72 روستا با سه هزار و 606 خانوار روستايي از مزاياي آن برخوردار خواهند شد.

رييس جهاد كشاورزي مازندران تصريح كرد: از مجموع طرح‌ها و پروژه‌هاي قابل افتتاح سازمان جهاد كشاورزي در ايام الله دهه فجر سال جاري تعداد 50 پروژه خدماتي و زيربنايي بوده كه اعتباري بالغ بر 19 ميليارد و 140 ميليون ريال است كه بيش از 17 ميليارد و 854 ميليون ريال اعتبارات بخش دولتي و بانكي و بالغ بر دو ميليارد و 59 ميليون ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي بوده كه در اين ايام مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار مي‌گيرد و 72 روستا با سه هزار و 606 خانوار روستايي از مزاياي آن بهره‌مند مي‌شوند.

عظيمي خاطرنشان كرد: در دهه فجر سال جاري 50 پروژه زيربنايي و خدماتي با بيش از 19 ميليارد و 140 ميليون ريال در بخش آب و خاك و امور فني مهندسي از سوي سازمان جهاد كشاورزي مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

وي افزود: 12 طرح آبياري تحت فشار در سطح بيش از 124 هكتار، پنج طرح احداث و شن‌ريزي جاده بين مزارع، دو طرح لايروبي، مرمت و بازسازي آب‌بندان، چشمه و نهر سنتي در سطح 33.5 هكتار، سه طرح تجهيز و نوسازي و يكپارچه سازي اراضي شاليزاري، 15 طرح احداث و پوشش كانال بتني آبياري و لاينينگ، چهار طرح ايستگاه پمپاژ، هفت طرح حفر، تجهيز و برق‌دار كردن چاه كشاورزي، دو طرح لوله‌گذاري دو چاه و يك آب‌بندان، از جمله پروژه‌هاي آب و خاك و امور فني مهندسي مورد افتتاح در ايام دهه فجر است.

رييس جهاد كشاورزي مازندران يادآور شد: در ايام دهه فجر سال جاري در بخش توليدي 42 پروژه از سوي سازمان جهاد كشاورزي مازندران مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار مي‌گيرند كه اين طرح‌ها بيش از 273 ميليارد و 895 ميليون ريال اعتبار در برداشته است و براي 294 نفر ايجاد اشتغال مستقيم دارد.

عظيمي ادامه داد: هشت طرح پرورش مرغ گوشتي، يك پروژه پرورش گاو شيري، پنج طرح پرواربندي گوساله و دامداري، يك طرح پرورش مرغ تخم‌گذار، يك طرح احداث سردخانه و انبار مركزي، يك طرح انبار فني محصولات، يك طرح سورتينگ و بسته بندي مركبات، شش پروژه پرورش ماهي قزل‌آلا به روش نيمه متراكم از جمله طرح‌هاي توليدي قابل افتتاح در ايام دهه فجر است.

وي با بيان اينكه مازندران در توليد برنج، مركبات، گل و گياه، جوجه يك‌روزه و گوشت مرغ و ماهيان گرمابي رتبه اول را در سطح كشور به خود اختصاص داده است، گفت: مازندران در كشت دانه‌هاي روغني رتبه دوم را در كشور به خود اختصاص داده كه در اين راستا تلاشمان بر اين است تا در جهت ارتقاء در رتبه اول قرار گيريم.

رييس جهاد كشاورزي مازندران تصريح كرد: تشكيل كميته راهبردي كشاورزي، تشكيل شوراي كشاورزي استان، همايش توانمندسازي تشكل و مراكز خدمات كشاورزي، بكارگيري گسترده از شركت خدمات مشاوره‌اي از جمله دستاوردهاي بخش كشاورزي در سال جاري است. هم‌چنين آغاز مطالعات زهكشي از جمله طرح بزرگ ملي امسال در استان است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن