تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گردهمايي بزرگ خانواده فوتبال ايران ناصر نوآموز: رييس فدراسيون فوتبال بايد تنها هماهنگ كننده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گردهمايي بزرگ خانواده فوتبال ايران ناصر نوآموز: رييس فدراسيون فوتبال بايد تنها هماهنگ كننده باشد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

نايب رييس سابق فدراسيون فوتبال مي‌گويد رييس فدراسيون بايد به كارهاي نظارتي بپردازد و تنها نقش هماهنگ كننده را بر عهده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ناصر نوآموز در گردهمايي خانواده‌ فوتبال گفت: پس از اين كه مدت‌ها از فوتبال كنار بودم، براي نخستين بار در جمع شما در اين همايش شركت كردم و از اين مساله خوشحالم. مساله فوتبال به عنوان يك پديده اجتماعي است و هر چه بتوانيم به آن خدمت كنيم و فوتبال را به مسيري ببريم كه در بستري محكم حركت كند، در مجموع به سود ورزش كشور است.

نوآموز ادامه داد: بنابراين با توجه به مسئوليتي كه در فوتبال داشته‌ام بايد بگويم كه در بين فدراسيون‌هاي ورزشي، فدراسيون فوتبال و به خصوص رييس فدراسيون مظلوم هستند زيرا تمام كمبودها در ورزش گريبان فوتبال را مي‌گيرد. اگر امكانات اوليه خوبي نداشته باشيم، مسابقات را به خوبي اجرا نكنيم، امكانات لازم نداشته باشيم و تيم‌هاي ملي خوبي را تدارك نبينيم همه اين مسايل به رييس فدراسيون و مظلوميت او ختم مي‌شود. هيچ وقت بررسي نمي‌كنيم كه چرا رييس فدراسيون نمي‌تواند از پس اين مسايل بر بيايد.

وي ادامه داد: نقاط ضعف زيادي داريم كه فقط مربوط به رييس فدراسيون نيست. بنابراين رييس فدراسيون در اين چرخه آنقدر خسته مي‌شود كه عطاي آن را به لقايش مي‌بخشد، به همين دليل است كه در مديريت فدراسيون ما استمرار وجود ندارد.

نوآموز در ادامه بيان كرد: در گذشته به جام جهاني صعود كرديم، اما نبايد با اين مسايل ضعف‌هايمان را بپوشانيم. همچنين قبل از اين كه اساسنامه به وجود آيد، مسئوليت در فدراسيون انتصابي بود، اما وجود اساسنامه قدرتمندي در تصميم‌گيري‌ها را به وجود مي‌آورد. اساسنامه بايد طوري باشد كه رييس فدراسيون بتواند با اقتدار كار كند. اينها مسايلي است كه بايد بررسي كنيم. ضمن اين كه حرفه‌اي شدن زودهنگام بدون وجود امكانات لازم چنين عوارضي را هم دارد.

نوآموز گفت: همبستگي و اتحاد بين مسئولان كمك مي‌كند كه استمرار 20 ساله در مديريت به وجود آيد. بنابراين رييس فدراسيون نيز بايد تنها به عنوان هماهنگ كننده كار كند و نظارت عالي داشته باشد، نه اين كه به دليل مشغله‌هاي زياد خسته شود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن