تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1+5 از رويكرد جديد آمريكا در قبال ايران حمايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: 1+5 از رويكرد جديد آمريكا در قبال ايران حمايت كرد
ديپلمات‌هاي پنج عضو دايم شوراي امنيت و آلمان در بيانيه‌اي مشترك از پيشنهاد باراك اوباما براي برقراري تماس مستقيم با تهران درباره برنامه هسته‌يي استقبال و تاكيد كردند كه اين موضوع بايد از طريق ديپلماتيك حل و فصل شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران هيات‌هايي از آمريكا، انگليس، فرانسه، روسيه، چين و آلمان در نشستي در ويسبادن در نزديكي فرانكفورت با يكديگر ديدار كردند تا درباره برنامه هسته‌يي ايران مذاكره كنند.

بر اساس گزارش خبرگزاري شينهوا، در بيانيه مشتركي كه در پايان اين نشست منتشر شد آمده است كه شش كشور درباره گام‌هاي بعدي در حالي كه دولت آمريكا به بازنگري سياستش مي‌پردازد با يكديگر مشورت خواهند كرد و هم‌چنين از ايران خواستند تا با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به طور كامل همكاري كند.

اين نشست پيش از پرتاب اولين ماهواره‌ي بومي ايران به فضا برنامه‌ريزي شده بود و روز چهارشنبه برگزار شد.

هم‌چنين خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از يك مقام آلماني از فرانكفورت گزارش داد كه اين كشورها از آمادگي دولت آمريكا براي تعامل با تهران استقبال كردند.

سوزان رايس ، سفير آمريكا در سازمان ملل گفته است كه دولت اوباما به دپيلماسي مستقيم با ايران وارد خواهد شد.

ينس پلوتنر، سخنگوي وزارت امور خارجه آلمان نيز گفت: آمادگي دولت جديد آمريكا براي دسترسي به ايران به صراحت مورد استقبال همه در نشست روز چهارشنبه قرار گرفت.

او كه در كنفرانسي خبري در برلين صحبت مي‌كرد، بر اميد آلمان مبني بر اين كه ايران به اقدامات جديد واشنگتن به طور مثبت پاسخ دهد، تاكيد كرد و گفت: اميدواريم كه اين دست كشيده شده در تهران به عنوان نشانه ضعف ديده نشود.

پلوتنر افزود كه نشست اخير فرصت مهمي براي تاكيد دوباره بر انسجام و اتحاد ميان شش كشور بود.

ويليام برنز، معاون امور سياسي وزير امور خارجه آمريكا و نماينده آمريكا در مذاكرات چهارشنبه در آلمان بود كه پشت درهاي بسته برگزار شد.

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن