تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار اصفهان اعلام كرد: تسهيل سفرهاي نوروزي با ايجاد مرزهاي مجازي و حقيقي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: شهردار اصفهان اعلام كرد: تسهيل سفرهاي نوروزي با ايجاد مرزهاي مجازي و حقيقي
اصفهان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار اصفهان با اشاره به تسهيل سفرهاي نوروزي با ايجاد مرزهاي مجازي و حقيقي گفت: مسافران پيش از سفر به شهر تاريخي اصفهان در ابتدا مي‌توانند با استفاده از مرزهاي مجازي و اينترنت اطلاعات كافي راجع به اين شهر را كسب نمايند سپس با استفاده از مرزهاي حقيقي در ورودي شهر از تسهيلات ايجاد شده استفاده كنند.
سيد مرتضي سقائيان نژاد با اشاره به پيش‌بيني بودجه 2 هزار ميليارد توماني در سال آينده اظهار داشت: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده بودجه سال 91، هزار ميليارد تومان شامل 575 ميليارد تومان بودجه نقدي و 425 ميليارد تومان بودجه غير نقدي در نظر گرفته شده كه با احتساب بودجه 15 سازمان و پروژه‌هاي مشاركتي شهرداري بودجه سال 91، 2 هزار ميليارد تومان پيش‌بيني شده است.
وي افزود: بودجه سال آينده در مقايسه با بودجه 540 ميليارد توماني اسمي سال جاري6/5 درصد رشد داشته اين در حالي است كه 70 ميليارد تومان بودجه امسال مقررشده از طريق ماليات بر ارزش افزوده و يارانه‌ها تامين شود كه متاسفانه هنوز اين مهم تحقق نيافته لذا بودجه سال 91 نسبت به بودجه 470 ميليارد توماني امسال 22 درصد افزايش داشته است.
شهردار اصفهان در بيان برخي از شاخصه‌هاي اين بودجه گفت: حركت در جهت چشم انداز اهداف و شاخصه‌هاي برنامه اصفهان 95، اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام، توجه به عدالت اجتماعي، حركت طبق اطلس محلات، توجه به حمل و نقل و ترافيك شهري و تحقق شهرداري الكترونيك، توجه به زيست شهري و بهينه سازي ارتقا و فرهنگ شهروندي از جمله اين شاخصه هاست.
400 هزار اصفهاني شهروند الكترونيك مي‌شوند
سقائيان نژاد با اشاره به شروع مرحله ثبت نام دوره آموزشي شهروند الكترونيك از 15 تا 20 بهمن گفت: 600 هزار نفر در استان اصفهان تحت آموزش‌هاي شهروند الكترونيك قرار خواهند گرفت.
وي با تاكيد بر اين كه استان اصفهان 600 هزار نفر و شهر اصفهان 400 هزار نفر سهميه براي دوره آموزشي شهروند الكترونيك دارد، اظهار داشت: اصفهان با اين ميزان سهميه در بين كلان شهر‌هاي كشور و همچنين استان‌ها رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
شهردار اصفهان خاطرنشان: در راستاي بسط و گسترش فرهنگ شهروندي، همسو با اهداف عاليه فرهنگ سازي و آموزش خدمات نوين شهري در سطح كشور و ضرورت توسعه IT و خدمات نوين الكترونيكي همچنين ارتقاي سطح دانش فناوري اطلاعات(IT) و كار آفريني، دوره‌هاي آموزشي شهروند الكترونيك از راه دور (E-learning) بصورت رايگان و با ارائه مدرك معتبر از دانشگاه تهران به زودي در اصفهان آغاز مي‌شود.
وي از بهره‌برداري پروژه دور برگردان پل تمدن و شهيد لاوي و ميدان شهيد قوچاني به عنوان بزرگ‌ترين ميدان اصفهان همزمان با ايام‌الله دهه فجر خبر داد و تصريح كرد: بهره‌برداري از اين پروژه‌ها در كنار 33 طرحي است كه به عنوان نمادين و به مناسبت سي و سومين بهار انقلاب افتتاح خواهد شد.
سقائيان نژاد در ارتباط با سيكل نظام پيشنهادات در خصوص سامانه تصريح كرد: سال گذشته نزديك به هزار پيشنهاد به اين سامانه رسيد، طبق روند فعاليت نظام پيشنهادات شهرداري، اين موارد ابتدا مي‌بايست وارد برنامه مديريت اطلس پيشنهادات گردد و بعد از بررسي‌هاي كارشناسي در برنامه‌هاي اجرايي شهرداري وارد شوند.
وي ادامه داد: نحوه ارسال پيشنهاد به دو طريق استفاده از پرتال شهرداري و سامانه 137 است كه شهروندان مي‌توانند از طريق نخست و دريافت كد رهگيري بار ديگر به پرتال شهرداري مراجعه كرده و از نتيجه كار مطلع شوند. پيشنهادات تلفني هم به كميته بررسي ارجاع داده مي‌شود و پس از بررسي و كارهاي كارشناسي در برنامه‌هاي مختلف شهرداري اجرا خواهد شد.
هدف فروشگاه‌هاي كوثر، قيمت شكني است
شهردار اصفهان با مثبت ارزيابي كردن فعاليت فروشگاه‌هاي كوثر بيان داشت: اين فروشگاه‌ها با هدف الگوسازي، قيمت شكني و استفاده شهروندان از اجناسي با برندهاي با كيفيت راه اندازي شده‌اند كه معمولا حدود 10 تا 30 درصد تخفيف شامل حال خريداران اجناس مختلف اين فروشگاه‌ها مي‌شود.
وي در خصوص فعاليت بازارهاي روز در ايام پيش از سال نو تصريح كرد: تهيه ميوه شب عيد با هماهنگي اداره بازرگاني اصفهان انجام شده است كه اين اقلام در بازارهاي روز كه از 25 اسفند تا 13 فروردين براي خدمت رساني به شهروندان داير است با قيمت مناسب ارائه مي‌شود.
سقائيان نژاد در ارتباط با روند آزادسازي و احداث خيابان‌هاي جديد گفت: در پروژه‌هاي كوچك، آزادسازي و احداث همزمان صورت مي‌گيرد اما در طرح‌هاي بزرگ‌تر ابتدا با در نظر گرفتن بودجه روند آزادسازي آغاز و سال بعد مراحل احداث شروع مي‌شود.
وي در خصوص خيابان جديدالاحداث قدس واقع در منطقه 10 اصفهان نيز گفت: در ارتباط با آزادسازي اين خيابان طرح تفضيلي بازنگري شده است كه در اين راستا 20 درصد از مراحل آزادسازي حد فاصل خيابان حكيم اسدي تا پارك انقلاب انجام شده و سال بعد مراحل احداث اين خيابان نيز آغاز خواهد شد.
شهردار اصفهان از تاسيس سازمان پسماند خبر داد و اظهار داشت: مقدمات تشكيل اين سازمان از ابتداي امسال انجام شده است، اساسنامه آن در شوراي شهر به تصويب رسيده و بعد از تاييد وزارت كشور سازمان مديريت پسماند از تلفيق سازمان بازيافت شهرداري و حوزه خدمات موتوري و مديريت مواد زائد جدا و فقط به امور پسماند خواهد پرداخت كه مديريت مواد زائد با فعاليت اين سازمان هدفمند خواهد شد.
زيباسازي شهر با ديدگاه توسعه پايدار، پيشرفت ايراني و اسلامي
سقائيان نژاد در خصوص زيباسازي شهر نيز بيان داشت: طرح‌هاي زيربنايي در شهر انجام شده است و از اين پس بايد به دنبال زيباسازي شهر و در حقيقت آراسته كردن آن باشيم. به همين منظور سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان از شش ماه گشته فعاليت خود را آغاز كرده است كه فعاليت‌هاي اين سازمان در راستاي تغيير در نما و ظاهر شهر و با ديدگاه توسعه پايدار و پيشرفت ايراني و اسلامي مي‌باشد.
وي در خصوص فعاليت ستاد نوروزي شهرداري اصفهان تصريح كرد: اين ستاد در سال‌هاي قبل با عنوان ستاد تسهيلات سفر فعاليت مي‌كرد كه از سال پيش با هدف پذيرايي مناسب از ميهمانان و گردشگران و شهروندان اصفهاني به ستاد نوروزي شهر اصفهان تغيير يافت.
وي افزود: سال پيش به رغم اينكه تعداد مسافران كم نشد شاهد ايجاد گره‌هاي ترافيكي نيز نبوديم كه اين حاصل همدلي دستگاه‌هاي مختلف و برنامه ريزي‌هاي اصولي در اين خصوص بود. امسال هم ستاد نوروزي از سه ماه پيش فعاليت خود را آغاز كرده است به اين صورت كه قبل از ورود مسافران و گردشگران در مرزهاي حقيقي و مجازي اقدامات لازم انجام مي‌شود.
شهردار اصفهان تصريح كرد: مسافران قبل از ورود به شهر اصفهان در نقاط مختلف هدايت شده و اسكان مي‌يايند و بسته‌هاي مختلف گردشگري در قالب بسته‌هاي طلايي، نقره اي، سبز و عادي در اختيار آنها قرار مي‌گيرد. مسافران پيش از سفر هم مي‌توانند با استفاده از مرزهاي مجازي اطلاعات كافي را براي اين سفر كسب كنند. به اين ترتيب هم از ظرفيت اصفهان به خوبي استفاده مي‌شود و هم شهروندان اصفهاني مي‌توانند در اين ايام از برنامه‌هاي مفرح شهرداري در كمپ‌هاي مختلف استفاده كنند.
شهردار اصفهان در ارتباط با نحوه فعاليت آژانس جمع آوري پسماند ساختماني كه يكي از فعاليت‌هاي شهرداري براي زيباسازي هرچه بيشتر شهر است تاكيد كرد: با توجه به اينكه نخاله‌هاي ساختماي در پسماند عادي شهر جمع آوري نمي‌شود نياز به ايجاد اين آژانس احساس شد بنابراين با هماهنگي مجمع امور صنفي، دادستاني و بخش‌هاي مختلف شهرداري و پليس راهور آژانس جمع آوري پسماند ساختماني تشكيل شد كه شهروندان مي‌توانند با تماس با سامانه 137 در اين راستا اقدام كنند.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن