تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه‌اندازي پست دکتري در دانشگاه آزاد از مهر ماه


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور:
آنا: به گفته معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي، دوره هاي پست دکتري در يک يا دو رشته که اسامي آنها هنوز مشخص نشده از مهر ماه 90 در دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي مي شود.
دكتر حسن احدي اضافه کرد: با توجه به امکانات دانشگاه آزاد اسلامي از مهر ماه 90 در يک يا دو رشته که اسامي آنها هنوز مشخص نيست دوره هاي پست دکتري راه اندازي مي شود و ظرفيت پذيرش در اين دوره ها تنها چهار پا پنج نفر خواهد بود.
وي ادامه داد: در رشته هاي مديريت، روانشناسي، محيط زيست، دامپزشکي، اقتصاد، کشاورزي، رياضي و شيمي نيز با توجه به فراواني تعداد استادان به زودي دوره هاي پست دکتري راه اندازي مي شود.
معاون آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: رشته هايي كه در آن استاداني داراي پايه استادي 20 و بالاتر هستند، شامل دوره پست دكتري مي شود.
احدي در خصوص نحوه پذيرش در دوره هاي پست دکتري دانشگاه آزاد اسلامي به مهر گفت: مدارک اعضاي هيئت علمي که داراي مدرک دکتري هستند و تمايل دارند در اين دوره ها به صورت فرصت مطالعاتي شرکت کنند بررسي خواهد شد و پس از آن مي توانند روي پروژه هاي پژوهشي مورد نياز کشور به عنوان فرصت مطالعاتي کار کنند.
وي همچنين از پذيرش دانشجوي پست دکتري از خارج کشور خبر داد و گفت: دانشجوياني هم که در خارج کشور هستند و تمايل به گذراندن دوره هاي پست دکتري دارند مي توانند بخشي از پروژه پژوهشي را در داخل و بخش ديگر را در خارج کشور انجام دهند.
1390/03/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن