تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معيار سنجش بازي تراكتور سازي تبريز ـ استقلال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معيار سنجش بازي تراكتور سازي تبريز ـ استقلال تهران
خبرگزاري فارس: دو تيم استقلال تهران با تراكتورسازي تبريز تاكنون 26 بار به مصاف همديگر رفته‌اند كه نخستين بازي دو تيم به تاريخ 24 فروردين 1354و آخرين بازي 18شهريور ماه سال 1390 برگزار شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، استقلال تهران در طول بازي‌هاي خود 13 بار موفق به شكست تيم تراكتورسازي تبريز شده است اما تراكتورسازي تنها چهار بار شكست را به تيم استقلال تحميل كرده و 9 بازي نيز با تساوي به اتمام رسيده است.

-بازي رفت دو تيم در سال گذشته در تبريز با تساوي يك بر يك به اتمام رسيد، فرهاد مجيدي براي استقلال و جاسم كرار براي تراكتورسازي گلزني كردند.

-بازي برگشت تراكتورسازي و استقلال در تهران با نتيجه دو بر يك به سود تراكتورسازي به اتمام رسيد، گل‌هاي تراكتورسازي در اين بازي توسط محمد نصرتي و جاسم كرار به ثمر رسيد و زننده تنها گل استقلال سيد صالحي بود.

-بازي رفت دو تيم در فصل جاري در تهران با نتيجه سه بر دو به سود تراكتورسازي به پيروزي رسيد، سيد محسن حسيني، آل نعمه و فلاويو لوپز گل‌هاي تراكتورسازي را به ثمر رسانده و فرهاد مجيدي و جباري نيز گلزنان استقلال در اين بازي بودند.

- پيروزي تيم تراكتورسازي مقابل استقلال در فروردين امسال نخستين پيروزي اين تيم تبريزي در تهران مقابل حريف نامدار خود بود.

-تيم استقلال تهران در مجموعه 46 بار دروازه تيم تراكتورسازي را گشوده است و تيم تراكتورسازي 23 بار موفق به گلزني به تيم استقلال شده است.

- فرهاد مجيدي و عليرضا اكبرپور بهترين گلزنان تيم استقلال مقابل تراكتورسازي با هفت و پنج گل زده هستند، در مقابل داود رستمي و جاسم كرار و كوروش برمك با دو گل زده بهترين گلزنان تراكتورسازي هستند.

-در دو سال گذشته در ورزشگاه آزادي در ديدار تراكتورسازي تبريز با استقلال تهران براي نخستين بار در تاريخ اين استاديوم تعداد تماشاگران تيم ميهمان بيشتر از تيم ميزبان بود.

-پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال تهران در سال‌هاي 55 و 56 پيراهن تراكتورسازي را بر تن كرده بود.

-امير قلعه‌نويي مربي تراكتورسازي هم در دوران بازيگري و هم در مربيگري با استقلال تهران به موفقيت‌هاي متعددي دست يافته‌اند، دو قهرماني استقلال در ليگ برتر با مربيگري وي به دست آمده است.

- بهترين خاطره استقلالي‌ها مقابل تراكتورسازي پيروزي پر گل پنج بر يك در فصل 77 ـ‌ 76 بود كه با اين پيروزي تيم استقلال عنوان قهرماني را به دست آورد، زننده چهار گل از پنج گل استقلال عليرضا اكبرپور مهاجم سابق ماشين‌سازي تبريز بود.

- بهترين خاطره تراكتورسازي مقابل استقلال به سال 1371 برمي‌گردد كه تيم تراكتورسازي مانع صعود استقلال به مرحله نيمه نهايي دومين دوره ليگ آزادگان شد.

-سيروس دين‌محمدي، كاظم محمودي، داود رستمي، علي‌اكبر ذوالمجيديان، آندرانيك تيموريان و جاسم كرار بازيكناني هستند كه از تراكتورسازي به استقلال پيوسته‌اند.

- پرويز مظلومي، مهرداد پولادي، امير حسين صادقي و فرزاد آشوبي بازيكناني هستند كه از استقلال به تراكتورسازي پيوسته‌اند.

- منصور پورحيدري با پنج برد و ناصر حجازي با چهار برد بهترين عملكرد بين مربيان استقلال در مصاف با تراكتورسازي داشته‌اند.

- فراز كمالوند و واسيلي گوجا با يك برد و سه تساوي بيشترين امتياز را بين مربيان تراكتورسازي در بازي‌هاي استقلال كسب كرده‌اند، نكته جالب اينكه تيم فراز كمالوند در مقابل استقلال هيچ‌گاه شكست نخورد.

- از آخرين پيروزي استقلال در مصاف با تراكتورسازي 10 سال زمان سپري شده است، استقلال در اسفند ماه 1380 با تك گل فراز فاطمي (مهاجم فعلي ماشين سازي) تيم تراكتورسازي را شكست داده بود.

- تراكتورسازي و استقلال در ليگ برتر هفت بار به مصاف هم رفته‌اند كه سهم هر تيم دو پيروزي بوده و سه بازي نيز با تساوي پايان يافته است.
انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن