تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816435437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين بانوي طلايي دوچرخه سواري ايران: در انديشه درخشش در قهرماني آسيا هستم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری ورزش ایران: اولين بانوي طلايي دوچرخه سواري ايران: در انديشه درخشش در قهرماني آسيا هستم
ريحانه طالبي گفت: با توجه به سطح آمادگي بسيار بالا وتمرين زير نظر برترين مربيان داخلي و خارجي به فكر درخشش در مسابقات قهرماني آسيا هستم.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون دوچرخه سواري، طالبي عضو تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان كه در رقابتهاي كاپ آسيايي مالزي با موفقيت در ماده 500 متر، توانست نخستين مدال طلاي تاريخ اين رشته ورزشي در بخش بانوان را براي ايران به ارمغان آورد، با بيان اين مطلب افزود: سال گذشته پس از شركت در اردوي هاي متعدد و قرار گرفتن در تركيب اصلي تيم ملي با حضور در رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني آسيا كه از تاريخ 20 الي 30 بهمن ماه در تايلند برگزار شد،اولين تجربه شركت در مسابقات برون مرزي را به دست آوردم.
وي يادآور شد:در اين مسابقات در رده سني جوانان با ركابزنان پرقدرت آسيا به رقابت پرداختم كه در مواد 500 متر و 3 كيلومتر تعقيبي تيمي با صدم ثانيه اختلاف مقام چهارم را كسب كردم.
وي افزود: پس از آن در رقابتهاي دوچرخه سواري كاپ آسيايي تايلند كه از تاريخ 20 الي 21 شهريور ماه سال جاري، در پيست 333 متري (سيماني) "هوامارك" شهر بانكوك برگزار شد، حضور يافتم كه در اين مسابقات توانستم در ماده 200 متر با كسب مدال برنز، اولين مدال تاريخ دوچرخه سواري بانوان ايران را در مواد انفرادي و در سطح آسيا به دست آورم.

طالبي درباره مسابقات دوچرخه سواري كاپ آسيايي مالزي كه از تاريخ 25 الي 28 آذرماه در پيست "چراس" شهر كوالالامپور كشور مالزي برگزار شد، تصريح كرد: اين مسابقات به عنوان سومين تجربه برون مرزي من در مواد پيست و با حضور ركابزنان پرقدرت آسيا برگزار شد كه با عملكردي قابل قبول توانستم در ماده 500متر و در رده سني جوانان اولين مدال طلاي تاريخ دوچرخه سواري بانوان ايران را به دست آورم و همچنين در مواد 200 متر و كايرين نيز موفق به تصاحب گردن آويز نقره براي نخستين بار شدم.

ملي پوش 20 ساله تيم دوچرخه سواري پاس همدان درباره رقابتهاي قهرماني آسيا مالزي گفت: اين مسابقات از تاريخ 19 الي 29 بهمن ماه در مواد پيست و جاده و در دو بخش بانوان و آقايان برگزار مي شود.وي تاكيد كرد: در مسابقات مالزي براي اولين بار در رده سني بزرگسالان در مواد مختلف به مصاف برترين ركابزنان قاره كهن خواهم رفت و اميدوارم با توجه به سطح آمادگي مطلوب و تمرين زير نظر برترين مربيان داخلي و خارجي اولين مدال بانوان ايران را در رقابتهاي قهرماني آسيا كسب كنم.

طالبي درباره اردوي هاي آماده سازي تيم ملي براي حضور موفق در اين رقابتها يادآور شد: تمرينات آماده سازي ركابزنان با توجه به برنامه ريزي هاي دقيق مسئولان فدراسيون و كادر فني تيم ملي نتايج مثبتي را به دنبال داشت.

عضو تيم ملي دوچرخه سواري بانوان كشورمان درباره مهمترين هدف خود از فعاليت در اين رشته ورزشي تاكيد كرد: شركت در بازي هاي آسيايي 2014 كره جنوبي مهمترين هدفم از حضور در برنامه آماده سازي تيم ملي و مسابقات برون مرزي است كه اميدوارم با پيگيري مستمر تمرينات و كسب تجربه كافي در مسابقات قاره آسيا، امكان حضور موفق در رقابتهاي كره جنوبي را نيز داشته باشم.

وي درباره حمايت هاي فدراسيون از بخش بانوان افزود: خوشبختانه در فدراسيون دوچرخه سواري حمايت هاي صورت گرفته و استفاده از امكانات در دو بخش بانوان و آقايان يكسان بوده كه اين امر تاثير چشمگيري در پيشرفت بخش بانوان اين رشته ورزشي داشته به طوري كه ديدگاه ديگر تيم هاي قاره آسيا نسبت به چند سال گذشته بر روي تيم بانوان ايران تغيير يافته است.

دارنده اولين مدال طلاي بانوان ايران در رقابتهاي برون مرزي درباره امكانات دوچرخه سواري كشورمان يادآور شد: با توجه به امكانات فعلي، تيم هاي ملي دوچرخه سواري كشورمان در دو بخش بانوان و آقايان در مسابقات برون مرزي نتايج قابل قبولي را به دست آورده اند كه اگر امكان استفاده از پيست دوچرخه سواري چوبي و سرپوشيده در داخل كشورمان وجود داشت، به طور حتم درخشش نمايندگان كشورمان دراين مسابقات نسبت به قبل بيشتر مي شد.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری ورزش ایران]
[مشاهده در: www.peonews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن