تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانبول براي برگزاري تظاهراتي در مخالفت با جنگ و تحريم ها عليه ايران آماده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استانبول براي برگزاري تظاهراتي در مخالفت با جنگ و تحريم ها عليه ايران آماده مي شود
آنكارا - گروهي از نهادهاي مدني فعال در زمينه حقوق بشر و حمايت از مظلومان تركيه در محكوم كردن اعمال فشارهاي غرب عليه ايران و مخالفت با تشديد تحريم ها و تهديدهاي غرب براي جنگ افروزي جديد در منطقه در تدارك برگزاري تظاهراتي در استانبول هستند.


"كنعان چامورجو" ايرانشناس و كارشناس برجسته امور خاورميانه و فعال مدني تركيه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در آنكارا با اعلام اين خبر افزود: همايش و تظاهرات در حمايت از ايران قرار است روز شنبه 15 بهمن ماه در ميدان مشهور "تقسيم" برگزار شود.

او گفت: در نظر دارند، از طريق ابزارهاي چند رسانه اي مانند فيس بوك و تويتر به علاقه مندان براي شركت در اين همايش و تظاهرات اطلاع دهند تا در اين حركت ضد استكباري مشاركت كنند.

چامورجو افزود: اين تظاهرات در واقع به نوعي حمايت از حركت ائتلاف ضد جنگ "انسر" در آمريكا نيز محسوب مي شود و قرار است در پايان اين تظاهرات قطعنامه اي در محكوميت اعمال فشارهاي اسكتبار جهاني عليه ايران و مخالفت با تشديد تحريم ها و تهديد جنگ عليه اين كشور صادر شود.

اين فعال مدني در خصوص تصويري كه از مقام معظم رهبري در فيس بوك براي اطلاع رساني اين اقدام مدني استفاده شده و در كنار آن جملاتي به نقل از ايشان به زبان تركي منتشر شده است، گفت: فعلا اين بنر براي اطلاع علاقه مندان گذاشته شده است و در حال تهيه بنر بزرگتري براي اين تظاهرات هستيم كه ظرف چند روز آينده آماده خواهد شد.

خاورم/2011**230

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30783831

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن