تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اين هفته در صحن علني مجلس: وزراي دولت پاسخگوي سوالات نمايندگان ملت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: اين هفته در صحن علني مجلس: وزراي دولت پاسخگوي سوالات نمايندگان ملت
بررسي سوال برخي از نمايندگان از سه وزير صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوري اطلاعات در كنار بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص از مركز پژوهش‌هاي مجلس از جمله موارد كار صحن علني مجلس شوراي اسلامي در اين هفته مي‌باشد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري خانه ملت ، نمايندگان مجلس در هفته آتي سوالات حاجي‌اصغري نماينده ميانه از وزير صنعت، معدن و تجارت، موسوي نماينده فلاورجان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و قاضي‌پور نماينده اروميه از وزير آموزش و پرورش را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

هم‌چنين در اين هفته علاوه بر بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص از مركز پژوهش‌هاي مجلس، موضوع تفحص از حادثه منجر به فوت و جرح عده‌اي از كارگران در كارخانه ايران خودرو مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

بررسي گزارش نهايي كميسيون بهداشت و درمان در مورد عدم اجراي جزء "ب" بند ۲ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۰ در كنار گزارش كميسيون انرژي مبني بر رد تقاضاي تحقيق و تفحص از وزارت نفت و برخي از شركت‌هاي تابعه در خصوص خريد لوله‌هاي انتقال گاز از جمله موارد كاري هفته آينده مجلس به شمار مي‌آيد.

هم‌چنين گزارش‌هاي كميسيون كشاورزي مبني بر رد تحقيق و تفحص از سازمان محيط زيست و رد اين تقاضا از سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخيزداري كشور در كنار گزارش‌هاي كميسيون برنامه و بودجه در مورد رد تقاضاي تحقيق و تفحص از ميزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز، كميسيون انرژي در مورد رد تقاضاي تحقيق و تفحص از قراردادهاي نفت و گاز و كميسيون اجتماعي مبني بر رد تقاضاي تحقيق و تفحص از عملكرد شوراي عالي اداري و برخي از اقدامات دولت مثل دوركاري و انتقال وزارتخانه‌ها و كاركنان به ساير استان‌ها نيز در هفته آينده مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

هم‌چنين از ديگر موارد كاري هفته آينده مجلس، رسيدگي به گزارش كميسيون اقتصادي در مورد لايحه مبارزه با قاچاق كالا و ارز و هم‌چنين گزارش اين كميسيون در مورد رفع ايراد شوراي نگهبان در لايحه عضويت دولت ايران در صندوق همبستگي اسلامي براي توسعه و لايحه عضويت در مجمع آسيايي بو.آ.او است.

گزارش كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مورد رفع ايراد شوراي نگهبان در لايحه عضويت دولت ايران در انجمن همكاري منطقه‌اي كشورهاي حاشيه اقيانوس هند در كنار بررسي گزارش‌هاي كميسيون‌هاي انرژي در رابطه با برخي ايرادات شوراي نگهبان در لايحه عضويت دولت ايران در اتحاديه جهاني بهره‌برداران هسته‌يي و عضويت در مجمع كشورهاي صادر كننده گاز نيز هفته آينده بررسي مي‌شود.

بررسي گزارش‌هاي كميسيون مشترك در مورد برخي ايرادات شوراي نگهبان در طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان، كميسيون آموزش و تحقيقات در مورد رفع ايراد شوراي نگهبان در لايحه عضويت دولت ايران در انجمن‌هاي فرهنگستان‌هاي علوم آسيا و كميسيون اجتماعي در رابطه با طرح اصلاح قانون استخدام مهندسين ناظر توليدات كشاورزي از ديگر موارد كاري هفته آينده مجلس شوراي اسلامي است.

نمايندگان مجلس هم‌چنين هفته آينده هفت گزارش كميسيون حقوقي و قضايي در مورد رفع ابهام ماده ۲ طرح رسيدگي به دارايي مقامات، مسئولان و كارگزاران نظام، لايحه معاهده بين ايران و پادشاهي تايلند در مورد انتقال محكومين به حبس و همكاري در زمينه اجراي احكام كيفري و لايحه موافقتنامه انتقال محكومين بين دولت ايران و دولت جمهوري عراق را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

رد طرح اصلاح قانون تعيين تكليف تابعيت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ايراني با مردان خارجي، لايحه مبارزه با تامين مالي تروريسم، طرح اصلاح قانون صلاحيت دادگستري ايران براي رسيدگي به دعاوي مدني عليه دولت‌هاي خارجي و لايحه حمايت خانواده از جمله گزارش‌هاي كميسيون حقوقي و قضايي مجلس است كه هفته آينده مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

بررسي گزارش كميسيون آموزش و تحقيقات در رابطه با طرح اصلاح بند ۱۱۱ قانون بودجه سال ۹۰، گزارش كميسيون شوراها و امور داخلي در رابطه با رد طرح الزام تحويل تصاوير صورت جلسات شمارش آراء به نامزدهاي نمايندگي مجلس و گزارش كميسيون اقتصادي در رابطه با طرح اصلاح ماده ۴۸ قانون ماليات بر ارزش افزوده در كنار بررسي گزارش كميسيون اجتماعي در مورد طرح اصلاح بند "و" ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه از ديگر موارد كاري نمايندگان در صحن علني هفته آينده مجلس شوراي اسلامي است.

تقاضاي رسيدگي به طرح عدم لزوم بيمه مجدد اجباري شاغلين فصلي و ساكنين شهرهاي با جمعيت كمتر از ۲۰ هزار نفر كه نزد بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير مي‌باشد در كنار بررسي طرح استفساريه بند ۴ ماده ۶۴ قانون مديريت خدمات كشوري نيز هفته آينده در مجلس شوراي اسلامي بررسي مي‌شود.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي هفته آينده علاوه بر بررسي گزارش كميسيون انرژي در رابطه با طرح قانون وزارت نفت و گزارش كميسيون كشاورزي در مورد لايحه جامع منابع طبيعي و آبخيزداري كشور، دو گزارش كميسيون اقتصادي در مورد لايحه اجازه افزايش سهام ايران در بانك بين‌المللي ترميم و توسعه و موسسه توسعه بين‌المللي از موسسه‌هاي وابسته به گروه بانك جهاني و هم‌چنين طرح حذف نام پست بانك از فهرست شركت‌هاي مشمول واگذاري قانون اجراي سياست‌هاي كلي اصل ۴۴ را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

لايحه اصلاح جداول حوزه‌هاي انتخابيه مجلس و تعداد نمايندگان آنها نيز در دستور كار هفته آينده مجلس شوراي اسلامي قرار گرفته است./

پايان پيام

جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 451]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن