تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمان: تحريم ها كوچكترين خللي در اراده متخصصان ايراني ايجاد نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار كرمان: تحريم ها كوچكترين خللي در اراده متخصصان ايراني ايجاد نمي كند
كرمان - استاندار كرمان گفت: تحريم ها به حول و قوه الهي و در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان دور زده شده و اين تحريم ها كوچكترين خللي را در اراده متخصصان ايراني ايجاد نمي كند.


به گزارش ايرنا، "اسماعيل نجار" روز پنجشنبه در آيين بهره برداري از 14 طرح عمراني، صنعتي و معدني در مجتمع مس سرچشمه با حضور رييس جمهوري، با اشاره به تحريم هاي غرب عليه جمهوري اسلامي، افزود: اين تحريم ها سال ها از سوي دولت هاي بيگانه به ايران تحميل شده است.

وي تصريح كرد: تاكنون همه ترفندها و توطئه ها براي جلوگيري از روند رو به رشد ملت ايران در همه زمينه ها با شكست مواجه شده و تلاش ها همچنان براي تعالي و پيشرفت ايران اسلامي ادامه خواهد داشت.

استاندار كرمان، با اشاره به ترور دانشمندان هسته اي ايران، گفت: اگر امروز ايادي استكبار جهاني احمدي روشن ها را ترور كردند، بايد بدانند كه با ترور هر دانشمند هسته اي، ده ها احمدي روشن ديگر در عرصه علمي و براي پيشرفت ايران اسلامي به ميدان مي آيد.

وي همچنين افتتاح 14 طرح بزرگ صنعتي و معدني در كرمان را نتيجه به ثمر رسيدن تلاش و زحمات مردان غيور اين ديار توصيف كرد و گفت: امسال دومين بار است كه رييس جمهوري براي افتتاح طرح به استان كرمان سفر مي كند.

نجار، ادامه داد: رييس جمهوري در مدت فعاليت دولت هاي نهم و دهم، هشتمين بار است كه به استان كرمان سفر مي كند.

استاندار كرمان، گفت: حضور شخص رييس جمهوري در جاي جاي ايران اسلامي نشان از اراده و تلاش وي براي افتتاح طرح هاي مختلف دارد.

وي افزود: مردان و زنان كشور ما در عرصه تلاش و خدمت و ساختن و توسعه ايران اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزند.ك/2

7444/8154/2624/330

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30782210

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن