تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي سه دهه انقلاب صورت گرفت؛افزايش 8 برابري متوسط تاسيسات زير بار شركت برق اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي سه دهه انقلاب صورت گرفت؛افزايش 8 برابري متوسط تاسيسات زير بار شركت برق اصفهان
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت برق منطقه‌اي اصفهان گفت: در طول سه دهه انقلاب متوسط تاسيسات زير بار شركت برق منطقه‌اي اصفهان به ميزان هشت برابر افزايش داشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، هوشنگ فلاحتي بعد از ظهر امروز در نشست خبري خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال 57 در زمينه توليد برق ظرفيت اسمي نيروگاه‌هاي مناطق زيرپوشش مديريت اين شركت 216 مگاوات بوده اما امسال حداكثر توليدات برق در اصفهان به 3 هزار و 960 مگاوات رسيده است.
وي با بيان اينكه تعداد مشتركان برق اصفهان از 316 هزار مشترك در سال 57، به يك‌ ميليون و 950 هزار مشترك رسيده تصريح كرد: تعداد روستاهاي برق‌دار اصفهان از 273 روستا امروز به 2 هزار و 300 روستا افزايش يافته است.
مدير عامل شركت برق منطقه‌اي اصفهان با تاكيد بر اينكه هم‌اكنون برق 99/99 خانوارهاي روستايي از سوي اين شركت تامين مي‌شود بيان داشت: تا پايان امسال صددرصد خانوارهاي روستايي اصفهان از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.
وي با اعلام اينكه حداكثر پيك بار شركت برق منطقه‌اي اصفهان از 254 مگاوات در سال 57، تابستان اصفهان به 3 هزار و 623 مگاوات افزايش پيدا كرده است، خاطر نشان كرد: تعداد ايستگاه‌هاي 400، 230 و 63 كيلو ولت برق منطقه‌اي اصفهان در طول سه دهه از انقلاب اسلامي افزايش يافته است.
فلاحتي با اشاره به اينكه 56 درصد انرژي مصرفي اصفهان در بخش صنعت و 16 درصد برق در بخش خانگي مصرف مي‌شود اظهار داشت: در سطح ملي 34 درصد متوسط برق در بخش خانگي و 33 درصد در بخش صنعت استفاده مي‌شود كه مجموعا با احتساب بخش كشاورزي 59 درصد مصارف اصفهان در بخش توليد مورد مصرف قرار مي‌گيرد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه در ايام دهه فجر چندين پروژه بزرگ با اعتباري بالغ بر 61 ميليارد تومان در حال افتتاح است، گفت: خط انتقال برق 230 كيلوولت اردستان ـ كاشان به طول 160 كيلومتر به عنوان يك پروژه ملي و با اعتباري بالغ بر 386 ميليارد ريال در هفته گذشته افتتاح شد.
مدير عامل شركت برق منطقه‌اي اصفهان در ادامه با اشاره به اينكه در ايام دهه فجر چندين پروژه بزرگ با اعتباري بالغ بر 61 ميليارد تومان در حال افتتاح است گفت: خط انتقال برق 230 كيلو ولت اردستان ـ كاشان به طول 160 كيلومتر به عنوان يك پروژه ملي با اعتباري بالغ بر 386 ميليارد ريال در هفته گذشته افتتاح شد.
وي با اشاره به ديگر پروژه‌هاي آماده افتتاح شركت برق منطقه‌اي اصفهان در دهه فجر اظهار داشت: ايستگاه‌هاي برق 36 به 20 كيلو ولت كوير كاشان، فريدون‌شهر، گلاب تيران و كرون، كميتك چادگان و كنجدجان گلپايگان در مجموع با اعتباري بالغ بر 611 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي افتتاحي اين ايام است.
فلاحتي در ادامه با اشاره به پروژه‌هاي 600 مگاواتي شهيد منتظري، هزار مگاواتي جنوب اصفهان، 87 مگاواتي هسا در دوران بعد از انقلاب اسلامي در اصفهان تصريح كرد: در دوران بعد از انقلاب خطوط 400 كيلو ولتي بين نيروگاه‌هاي برق آبي كشور شهيد عباس‌پور، كارون سه احداث و خط 400 كيلو ولت اصفهان به يزد در سال 86 به اصفهان پيوسته است.
وي افزود: تا پايان امسال خط ارتباطي 400 كيلو ولتي اصفهان به فارس به طول 20 كيلومتر با اعتباري بالغ بر 600 وارد شبكه سراسري برق كشور خواهد شد.
مدير عامل شركت برق منطقه‌اي اصفهان گفت: با احداث نيروگاه‌هاي جديد در اصفهان با ظرفيت توليد 2 هزار و 500 مگاوات، تاسيسات زير بار صنعت برق اصفهان طي پنج سال آينده 70 درصد افزايش پيدا خواهد كرد.
وي اظهار داشت: در راستاي افزايش ظرفيت توليدات برق اصفهان، نيروگاه كاشان به عنوان نخستين نيروگاه 500 مگاواتي اصفهان در اواسط تابستان 88 وارد مدار خواهد شد.
فلاحتي با اشاره به اينكه در راستاي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي خاطر نشان كرد: نيروگاه‌هاي سيكل تركيبي 500 مگاواتي زواره، يك‌ هزار مگاواتي هرند و 500 مگاواتي اردگان در چهارمحال و بختياري با سرمايه‌گذاري خصوصي طي پنج سال آينده با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 800 ميليون دلار احداث خواهد شد.
انتهاي پيام/ش10

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن