تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804578947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

38 طرح عمراني در شيروان چرداول به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: 38 طرح عمراني در شيروان چرداول به بهره‌برداري رسيد
عزيز علي مرادحاصلي فرماندار شيروان چرداول در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اين كه 18 طرح عمراني از شهرستان به بهره‌برداري رسيد، گفت: اين تعداد طرح عمراني خدماتي در بخشهاي مختلف و مناطق مختلف اين شهرستان با حضور مسئولان استاني به بهره‌برداري رسيده است.

وي ادامه داد: اين طرحها شامل روكش آسفالت آسمان آباد به طول 17 كيلومتر، پوشش شبكه استاني صدا و سيما، آبرساني به 40 روستاي اين شهرستان، افتتاح 6 فضاي آموزشي در شهر سرابله، لومار و روستاي جان جان، افتتاح مجتمع آبرساني داجيوند زنگوان و كارزان، احداث پست 63 كيلو ولت مانشت و جان جان است.

وي احداث 5 كانال آبرساني و سوخت فسيلي، آبخيزداري و طرحهاي كشاورزي اجراي طرح هادي روستايي گدمه و افتتاح جايگاه سي ان جي از ديگر طرحهاي مورد بهره‌برداري شده در اين شهرستان عنوان كرد.

وي افزود: براي اجراي اين تعداد طرح عمراني 190 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني استاني، ملي و بخشي نيز از محل تسهيلات بانكي تامين و هزينه شده است.

وي اضافه كرد: دولت نهم چراغ توسعه مناطق محروم كشور را فروزان كرده است.

عزيز علي مرادحاصلي افزود: رئيس جمهوري شعارهاي انتخاباتي خود را مبني بر رفع محروميت از مناطق محروم كشور را به عمل تبديل كرده و در شهرستان شيروان چرداول اين مهم به وضوح قابل مشاهده است.

وي ادامه داد: با يك بررسي اجمالي بر روند طرحهاي اجرا شده در اين شهرستان و مقايسه آن با سالهاي گذشته به اين مهم دست خواهيم يافت.

اين مسئول اضافه كرد: در سه سال گذشته ده‌ها پروژه عمراني در بخشهاي مختلف كشاورزي، صنعت و خدمات در اين شهرستان اجرا شده و يا در دست اجراست.

مراد حاصلي تصريح كرد: اين مهم در راستاي توجه ويژه دولت نهم به اين شهرستان محقق شده و روند آن همچنان ادامه دارد.

فرماندار شيروان چرداول گفت: امسال 150 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني به اين شهرستان اختصاص يافته است.

اين مسئول اضافه كرد: اين ميزان اعتبار اختصاص يافته در مقايسه با سال گذشته بيش از 20 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

وي يادآور شد: البته روند افزايش اعتبارات عمراني اين شهرستان در سه سال گذشته همزمان با تشكيل دولت نهم شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وي اضافه كرد: بخشي از اين اعتبار صرف تكميل طرحهاي نيمه تمام عمراني اين شهرستان شده و بخشي ديگر نيز صرف فصول آموزش، بهداشت، درمان، حمل‌و‌نقل، انرژي، فرهنگ و هنر، گردشگري، شهرسازي و غيره در شهرستان شيروان چرداول مي‌شود.

وي ادامه داد: فرهنگ توجه به مناطق محروم در دولت نهم معنا گرفت.

عزيز علي مرادحاصلي افزود: ساخت راه به عنوان مهمترين مولفه توسعه در دستور كار دولت نهم قرار گرفت و در اين راستا توجه ويژه‌اي به شهرستانهاي در حال توسعه استان ايلام از جمله شيروان چرداول شد.

وي ادامه داد: در حال حاضر دو پروژه مهم راهسازي در شهرستان شيروان چرداول در حال اجرا بوده كه با بهره‌برداري از اين دو طرح شهرستان شيروان چرداول از بن‌بست جغرافيايي خارج مي‌شود.

اين مسئول اضافه كرد: پروژه حميل و قاضي خان دو طرح راهسازي در دست اجراي اداره كل راه و ترابري استان ايلام و وزارت راه و ترابري بوده كه هردو اين پروژه در شهرستان شيروان چرداول قرار دارد.

مرادحاصلي تصريح كرد: پروژه حميل ايلام را به استان كرمانشاه متصل كرده و در اين راه شصت كيلومتر از مسير فعلي اين دو استان كاسته مي‌شود.

فرماندار شيروان چرداول گفت: محور ارتباطي در دست ساخت قاضي خان نيز شهرستان دره شهر را به شيروان چرداول متصل مي‌كند.

اين مسئول اضافه كرد: اين پروژه كه از روستاي قاضي خان تا لومار به طول سي و سه كيلومتر است، تاكنون بيست كيلومتر آن به بهره‌برداري رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: براي ساخت راه قاضي خان كه از دو سال گذشته تاكنون سي ميليارد ريال اعتبار استاني هزينه شده است.

مراد حاصلي اضافه كرد: امسال براي ادامه ساخت و تكميل راه قاضي خان نيز از منابع استاني هشت ميليارد و پانصد ميليون ريال اعتبار ديگر در نظر گرفته شده است.

وي اضافه كرد: توجه به مناطق محروم در دولت نهم احيا شد.

عزيز علي مرادحاصلي افزود: اين شهرستان در زمره شهرهاي درحال توسعه استان ايلام قرار دارد كه زنگ توسعه و عمران و آباداني همزمان با تشكيل دولت نهم در اين شهرستان نواخته شد.

وي ادامه داد: اين شهرستان از محروميتهاي فراواني از جمله نبود گازكشي شهري رنج مي‌برده كه خوشبختانه در اين زمينه و طي سه سال گذشته برنامه‌هاي مختلفي تدوين و اجرا شده است.

اين مسئول اضافه كرد: در راستاي گازدار شدن اين منطقه تاكنون حدود 50 كيلومتر از خط انتقال و شبكه گازرساني در شهرستان شيروان چرداول به اتمام رسيده است.

مرادحاصلي تصريح كرد: در مجموع براي اين شهرستان 56 كيلومتر خط انتقال و شبكه گاز رساني طراحي شده كه تاكنون بخش عمده‌اي از آن اجرا شد است.

فرماندار شيروان چرداول گفت: اميدواريم مابقي كار گازرساني اين شهرستان تا سال 88 به اتمام برسد و اين شهرستان نيز در زمره شهرهاي برخوردار از نعمت گاز شهري قرار گيرد.

وي ادامه داد: شبكه گازرساني اين شهرستان از چهارمله و از روستاهاي مسير اين شهرستان آغاز شده و تا شهر سرابله و كارخانه سيمان ادامه خواهد داشت.

مراد حاصلي اضافه كرد: برخورداري از رفاهيات از جمله گاز شهري يكي از نيازهاي جدي مردم اين منطقه به شمار مي‌رود كه در دولت نهم به آن توجه شده است.

فرماندار شيروان چرداول گفت: در سه سال گذشته دهها پروژه عمراني در اين شهرستان به بهره برداري رسيده كه از اين دست مي‌توان به افتتاح 100 پروژه عمراني در هفته دولت امسال اشاره كرد.

وي ادامه داد: در هفته دولت امسال 100 طرح عمراني در شيروان چرداول به بهره‌برداري رسيد.

فرماندار شيروان چرداول گفت: براي اجراي اين تعداد پروژه 470 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

عزيز علي مراد حاصلي افزود: اين ميزان اعتبار از محل اعتبارات استاني، ملي و تسهيلات بانكي صرف اجراي اين تعداد پروژه در شهرستان شيروان چرداول شده است.

وي ادامه داد: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها كه در بخش‌هاي راه، آبرساني، برق‌رساني، خدماتي و توسعه زيرساخت‌هاي‌كشــاورزي، آموزشـي، بهداشتي و غيره است، زمينه اشتغال 188 جوان جوياي كار در شهــرستان شيروان چرداول فراهم شده است.

اين مسئول اضافه كرد: اجراي اين طرح‌ها در بخش هاي مختلف نقش مهمي در توسعه شهرستان شيروان چرداول از توابع استان ايلام دارد.

مرادحاصلي تصريح كرد: شيروان چرداول يكي از شهرستان‌هاي در حال توسعه استان ايلام است كه در طول عمر دولت نهم توجه ويژه‌اي به آن شده است.

وي اضافه كرد: علاوه بر اين 25 طرح كشاورزي در هفته جهاد كشاورزي در شيروان چرداول به بهره‌برداري رسيده است.

عزيز علي مرادحاصلي گفت: اين طرح‌ها شامل جاده بين مزارع، خط انتقال آب كشاورزي، سيستم‌هاي آبياري، پرواربندي گوساله و كارگاه توليد و بسته بندي محصولات كشاورزي و غيره است.

وي ادامه داد: براي اجراي اين تعداد پروژه كشاورزي 7 ميليارد و 195 ميليون ريال اعتبار و تسهيلات بانكي هزينه شده است.

اين مسئول اضافه كرد: با بهره‌برداري از اين طرحها زمينه اشتغال 161 جوان جوياي كار در شهرستــان شيروان چرداول فراهم شده است.

مراد حاصلي تصريح كرد: 516 خانوار روستايي و عشايري از مزاياي بهره‌برداري از اين تعداد طرح كشاورزي بهره‌مند شدند.

اين مسئول اضافه كرد: اجراي اين طرح‌ها در زيربخشهاي مختلف كشــاورزي نقش مهمي در توسعه شهرستان شيروان‌چرداول از توابع استان ايلام دارد.

مــرادحــاصلي تصريــح كــرد: شيروان‌چرداول يكي از شهرستانهاي درحال توسعه استان ايلام است كه در طول عمر دولت نهم توجه ويژه‌اي به آن شده است.

يكي ديگر از برنامه‌هاي اين دستگاه اجرايي رفع نقاط حادثه خيز جاده‌اي شيروان چرداول است كه در دستور كار مسئولان مرتبط با موضوع قرار دارد.

عزيز علي مراد حاصلي افزود: يكي از محورهاي پرتردد استان، محور ايلام به شيروان چرداول است.

وي ادامه داد: شهرستان شيروان چرداول به واسطه داشتن 90 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت استان ايلام شناخته شده و براين اساس ميزان تردد ساكنان آن به مركز استان بيشتر از شهرستانهاي ديگر است.

اين مسئول اضافه كرد: از سالهاي گذشته با تدابير انديشيده شده در ساخت محور ارتباطي استاندارد بين اين شهرستان و مركز استان تلاش فراواني شده است.

مراد حاصلي تصريح كرد: طي سه سال گذشته تاكنون حذف نقاط حادثه خيز جاده‌اي در محور ارتباطي شهرستان شيروان چرداول به ايلام در دستور كار مسئولان مرتبط با موضوع قرار گرفته است.

فرماندار شيروان چرداول گفت: در حال حاضر اصلاح سه نطقه حادثه خيز در دست اجراي دستگاه‌هاي مرتبط با موضوع در شهرستان شيروان چرداول است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: گردنه‌هاي شابداخ، مله مازگ و مله گنجشكها هرسه نقطه حادثه خيزي هستند كه فعاليت اصلاحي آنها از سال گذشته در اين شهرستان شروع شده است.

مراد حاصلي يادآور شد: امسال براي اجراي اين مهم چهار ميليارد و پانصد ميليون ريال از محل اعتبارات عمراني استاني به اين مهم اختصاص يافته است.

فرماندار شيروان چرداول گفت: با جذب كامل اين اعتبار كار اصلاح اين نقاط تا پايان سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

وي پروژه جاده حميل را مهمترين پروژه اين شهرستان نام برد و افزود: تكميل اين پروژه شيروان چرداول را از بن بست جغرافيايي خارج مي‌كند.

عزيز علي مرادحاصلي گفت: كار ساخت اين پروژه از سال 83 در ايلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وي ادامه داد: تاكنون براي اين پروژه 500 ميليارد ريال اعتبار ملي هزينه شده و براي تكيمل آن به 200 ميليارد ريال اعتبار ديگر نياز است.

اين مسئول اضافه كرد: با اختصاص و صرف اين ميزان اعتبار پروژه حميل در استان ايلام به اتمام مي‌رسد و ايلام را از بن بست جغرافيايي خارج مي كند.

مرادحاصلي تصريح كرد: براي تكميل اين پروژه بزرگ در استان ايلام به اعتبارات ويژه‌اي نياز است كه رئيس‌جمهوري در دور دوم سفر خود در آذرماه سال گذشته به استان ايلام دستورات لازم را مبني بر اختصاص اعتبار تكميلي اين طرح صادر كرد.

فرماندار شيروان چرداول گفت: براين اساس شركت نفت و كشتيراني متقبل پرداخت 200 ميليارد ريال اين اعتبار شد كه تاكنون بيش از 100 ميليارد ريال آن از سوي شركت كشتيراني جمهوري‌اسلامي اختصاص يافته است.

مرادحاصلي تصريح كرد: با پرداخت اين ميزان اعتبار كارگاه‌هاي تكميل پروژه حميل در استان ايلام فعاليت خود را در سال جاري شروع كرده‌اند.

اين مسئول اضافه كرد: اميدوارم اين پروژه بزرگ راهسازي در استان ايلام به زودي به بهره‌برداري كامل برسد.

وي اضافه كرد: با بهره‌برداري از اين پروژه 60 كيلومتر از مسير فعلي ايلام به استان كرمانشاه كاسته مي‌شود. وي گفت: در حال حاضر محور مواصلاتي ايلام به كرمانشاه 180 كيلومتر بوده كه مردم استان ايلام براي سفر به استان كرمانشاه و مركز كشور بايد از دو گردنه سخت گذر رنو و قلاجه عبور كنند.





يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 731]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن