تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815138980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه شهري


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه شهري
بازديد وزير كشور از خط 3 بي،آر،تي‌

وزير كشور گفت: راه‌اندازي خطوط در اتوبان بسيج نيازمند كار كارشناسي است.‌

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، صادق محصولي روز گذشته در بازديد از محل ساخت خط 3 در جنوب شرق تهران، افزود: با توجه به تماس‌هاي مردم با وزارت كشور مبني بر مشكلات به وجود آمده در بزرگراه بسيج از اين مسير بازديد كردم تا مشكلات مردم را بررسي كرده و راه‌حلي براي آن پيدا كنيم.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه مسير، مسير كمربندي شرق تهران است و خودروهاي سنگين نيز از اين مسير تردد مي‌كنند بايد براي راه‌اندازي خطوط برنامه‌ريزي دقيق‌تري صورت گيرد.

محصولي اضافه كرد: مسئولان شهري پيش از اين كه 4 متر از بزرگراه را به خطوط اختصاص دهند بايد روي جوي‌ها را مي‌پوشاندند تا مشكلات كمتري براي مردم به وجود آيد.

وزير كشور گفت: تا زماني كه اتوبوس‌هاي در اين مسير به كار گرفته نشده، بهتر است خودروهاي عبوري از مسير ويژه اتوبوس‌ها حركت كنند تا شاهد ترافيك سنگين در اين محدوده نباشيم.

مونوريل نيازمند مصوبه شوراي شهر است‌

هرگونه تغيير در طرح جامع حمل و نقل و ترافيك تهران از جمله گنجاندن مونوريل در طرح جامع نيازمند مصوبه شوراي شهر است.

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام اين مطلب، گفت: طبق قانون مونوريل نمي‌تواند بدون مصوبه شوراي شهر در طرح جامع حمل و نقل و ترافيك تهران گنجانده شود.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، مهندس حسن بيادي، افزود: وارد كردن مونوريل به طرح جامع ترافيك تهران بايد به تصويب شوراي شهر برسد و در غير اين صورت اين كار خلاف است.

اجراي پياده‌رو‌سازي از ميدان صادقيه تا ميدان آزادي‌

عمليات پياده‌روسازي فلكه دوم صادقيه تا ميدان آزادي به طول 5/2 كيلومتر در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه5، مسعود رضا رئيس دانا معاون فني و عمران منطقه با اعلام اين خبر، افزود: در همين راستا عمليات پياده‌روسازي خيابان محمدعلي جناح حدفاصل فلكه دوم صادقيه تا ميدان آزادي، به طول 5/2 كيلومتر به عنوان يكي از طرح‌هاي عمراني سال جاري در حال اجراست.





يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن