تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816410366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌هاي دهه فجر اراك اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: برنامه‌هاي دهه فجر اراك اعلام شد


خبرگزاري آريا- معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران اراك برنامه‌هاي دهه مبارك فجر بنياد شهيد اين شهرستان را اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شهرام ثامني با بيان اينكه اين برنامه‌ها در دو بخش پژوهشي و فرهنگي و ورزشي برگزار مي‌شود، اظهار كرد: همزمان با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برنامه‌هاي متنوعي توسط اين بنياد به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود كه برگزاري مراسم غبارروبي و عطر افشاني مزار مطهر شهدا با عنوان مراسم «مهماني ‌لاله‌ها» همزمان با سراسر كشور در روز پنج‌شنبه 13 بهمن ماه برگزار مي‌شود.
به گفته وي اين مراسم در اراك و بخش‌هاي تابعه در روز پنج‌شنبه از ساعت 15 در گلزار مطهر شهداي اراك برگزار مي‌شود.
معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران اراك با بيان اينكه شهرستان اراك در دوران انقلاب 18 شهيد تقديم انقلاب كرده است، گفت: تعويض پرچم قبور پاك و مطهر شهدا در گلزار‌هاي شهري و روستايي، برگزاري يادواره شهداي انقلاب اسلامي ايران همزمان با آيين مهماني لاله‌ها و مصادف با روز انقلاب اسلامي، ايمان، جهاد و شهادت، هماهنگي با آموزش و پرورش، بسيج مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌هاي سطح شهرستان اراك به منظور بازديد از موزه شهداي اراك و گلزار‌هاي مطهر شهدا، پخش گزارش و خبر از خاندان شاهد و ايثارگر دوران انقلاب اسلامي، برپايي نمايشگاه عكس شهدا و دوران انقلاب، كتاب و... مربوط به ايثار و شهادت در مدارس و دانشگاه‌ها بخشي از برنامه‌هاي پژوهشي در دهه مبارك فجر است.
ثامني افزود: دعوت از زندانيان مسلمان دوران انقلاب به منظور ايراد خاطره در برنامه‌هاي مختلف، حضور خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران معظم در راهپيمايي 22 بهمن، برگزاري يادواره پنج شهيد روستاي قلعه ‌ارجناوند، برگزاري يادواره 98 شهيد كوي امام علي(ع)، نام‌گذاري معابر شهرستان اراك و نام‌گذاري معابر به نام شهداي دوران انقلاب از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين ايام است.
وي با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي عمراني گلزار شهداي اراك ادامه داد: افتتاح طرح ساماندهي گلزار شهداي روستاهاي قلعه ساروق، نمك كوه، گلشن‌آباد و روستاي معصوميه از جمله پروژه‌هاي عمراني قابل بهره‌برداري در ايام سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي است.
معاون فرهنگي بنياد شهيد اراك همچنين با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي بيان كرد: برگزاري مسابقات شعر، نقاشي، طراحي، خوشنويسي، اجراي طرح قرائت سوره فجر در مراسم صبحگاهي مدارس شاهد، نواختن زنگ ايثار، برگزاري مسابقات ورزشي يادواره دهه مبارك فجر، كوهپيمايي بزرگ خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر، صعود جانبازان به الوند همدان، برگزاري مسابقات تير و كمان همسران و جانبازان مونث، مسابقات شناي جانبازان، مسابقات فوتسال و برگزاري مرحله شهرستاني مسابقات قرآني در رشته‌هاي حفظ، تفسير، مفاهيم، قرائت(ترتيل و تحقيق) ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران بخشي از برنامه‌‌هاي فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران اراك در اين ايام است.
ثامني گفت: اعزام والدين مكرم شهدا به مرقد و بيت قديمي امام راحل، برگزاري مسابقات مقاله‌نويسي و عكاسي و كتابخواني ويژه دانش‌آموز شاهد و ايثارگر مقطع متوسطه و دانشجويان شاهد و ايثارگر، برگزاري مسابقات مقاله‌نويسي با موضوع انقلاب اسلامي ـ ولايت فقيه و رهبري، انقلاب اسلامي ـ ايمان، ايثار و شهادت، انقلاب اسلامي ـ پيشرفت و عدالت و در پرتو جهاد اقتصادي از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر است.

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن