تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناديده گرفتن خدمات نظام عامل نفوذ دشمن در كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ناديده گرفتن خدمات نظام عامل نفوذ دشمن در كشور است
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان جنوبي گفت: ناديده گرفتن خدمات 30 ساله نظام پاشنيه آشيل نفوذ دشمن در انقلاب اسلامي كشورمان است.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند،عيسي فرهادي ظهر امروز در مراسم يادواره شهداي انقلاب فردوس با اشاره به اينكه انقلاب ايران عدالت را گفتمان رايج جهان كرده است اظهار داشت: انقلاب اسلامي به بركت خون شهداو برخورداري از نعمت رهبري بصير و وحدتي همه جانبه، ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شكسته است و لذا بيگانه اي نيست كه قادر باشد به ايران اسلامي تعرض كند.

وي افزود: تنها خطري كه وجود دارد خطر داخلي است و آن زماني است كه تفرقه جاي وحدت را بگيرد و رشته ي بين حاكميت و مردم گسسته شود وعده اي بخواهند در كشور دستاوردهاي نظام را كم و ياناديده بگيرند، در چنين شرايطي رخنه براي ورود دشمن باز مي شود.

وي با بيان برخي از دستاوردهاي نظام تصريح كرد: درست نيست كه ما دستاوردهاي نظام را تنها به خدمات عمراني و فعاليتهاي صنعتي و غيره محدود كنيم چرا كه در اين صورت شأن انقلاب را پايين آورده ايم چون اهداف انقلاب ما خيلي بالاتر از اينها بوده است.

فرهادي خاطر نشان كرد: موج بيداري جهاني متأثر از انقلاب اسلامي، متلاشي شدن دو ابر قدرت شرق و غرب به رهبري اتحاد جماهير شوروي و ايالات متحده آمريكا ، تحقق كرامت انساني در سطح جهان و مهمتر از همه استقلال و آزادي كه امروز بشريت به دست آورده و گفتمان جهان كه امروزه گفتمان عدالت شده است ، دستاورد كمي نيست كه همه مديون خون شهدا و تحت تاثير انقلاب اسلامي است .

معاون سياسي ،امنيتي استاندارخراسان جنوبي يادآور شد: امروز كمتر كشوري را مي بينيم كه عليه اسرائيل غاصب راهپيمايي نكند كه اين امر نيز از بركات انقلاب و خون شهيدان است.

وي افزود: تقويت حزب ا... لبنان و جنبش مقاومت حماس كار را بجايي رساند كه اسرائيلي كه در شش روز 6 كشور عربي را شكست داد در جنگ با حزب ا... لبنان طي 33 روز شكست خورد و نيروهاي مقاومت حماس با الگوگيري از انقلاب اسلامي، پيروزي خود بر اسرائيل را به 22 روز تقليل دادند و در صورت تكرار اشتباه از سوي صهيونيست غاصب، اسرائيل در مدت زمان بسيار كمتري شكست خواهد خورد.

وي در ادامه ساماندهي بخشهاي اقتصادي، توزيع سهام عدالت، بيمه همگاني، راه اندازي صندوق مهر امام رضا(ع)، شجاعت كم نظير در مقابل استكبار جهاني كه منجر به عزت مندي ايران اسلامي شده است و مهمتر از همه تحقق و ترويج گفتمان امام(ره) را از توفيقات دولت نهم دانست.

فرماندار فردوس نيز در اين جلسه اظهار داشت: امروز هر ايراني احساس غرور و افتخار مي كند چرا كه كشورشان با شتاب هرچه بيشتر قله هاي علم و فن آوري را فتح مي كند و در رديف كشورهاي مطرح دنيا قرار گرفته است.

عباس اقبال گفت: با پرتاب ماهواره اميد خواب دشمن آشفته شد چرا كه به يقين رسيدند كه تمامي فن آوري ساخت ماهواره و پرتاب آن كار متخصصان ايراني بوده است و اين دستاورد عظيم برغم همه تحريم ها صورت گرفته است.

وي با برشمردن برخي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي از اينكه مردم فردوس در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداري از يكصد پروژه ي آموزشي، فرهنگي، عمراني، مخابراتي، كشاورزي و خدمات شهري هستند ابراز خرسندي كرد و گفت: بيش از يكصد ميليارد ريال در اجراي پروژه هاي مذكور هزينه شده است.

اقبال افزود: مردم فردوس هم به خود مي بالند كه در پرتاب ماهواره اميد نقش داشته اند چرا كه يكي از اين دانشمندان افتخارآفرين از جوانان برومند فردوس است.

فرماندار فردوس در پايان اظهار اميدواري كرد با اجرايي شدن مصوبات دولت تحولات شگرفي در فردوس بوجود آيد و مردم از بركات انقلاب اسلامي و خدمات دولت نهم بيش از پيش بهره مند شوند.

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن