تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سند راهبردي شركت شهركهاي صنعتي اردبيل يك سند علمي و تخصصي است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: سند راهبردي شركت شهركهاي صنعتي اردبيل يك سند علمي و تخصصي است
استاندار اردبيل در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان كه در محل استانداري اردبيل تشكيل يافته بود، گفت: سند راهبردي شركت شهركهاي صنعتي بسيار علمي و تخصصي تدوين شده است، كه مي‌تواند در برنامه‌ريزيهاي توسعه صنعت موثر واقع شود.

دكتر حقيقت‌پور افزود: كارهاي صورت گرفته در شهركهاي صنعتي استان اردبيل بسيار بزرگ و ستودني است كه مي‌تواند باعث جذب سرمايه‌گذار در استان باشد.

وي تشريح كرد: ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود در استان يك فرصت است كه بتوان در زمينه آن توسعه صنعت و اشتغالزايي را به وجود آورد و تهديدها را به فرصت تبديل كرد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل: حمايت از سرمايه‌گذاري و تكريم ارباب رجوع در شهركهاي صنعتي از برنامه‌هاي جدي ماست.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي اردبيل در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان كه با حضور استاندار اردبيل تشكيل يافته بود گفت: حمايت از سرمايه‌گذاري مستمر و تكريم ارباب رجوع از جمله برنامه‌هاي اساسي شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل است كه در سرلوحه برنامه‌هاي ما قرار گرفته است.

علي خداپناهلو افزود: در حال حاضر شركت شهركهاي صنعتي استان در دو بعد اصلي ايجاد شهركها و آماده‌سازي زمين و ارائه خدمات نرم‌افزاري كارهاي خود را اولويت‌بندي كرده است.

وي تصريح كرد: در حال حاضر در استان 8 شهرك و 5 ناحيه صنعتي وجود داردكه تا به حال 985 قرارداد در آنها منعقد شده است و 368 واحد صنعتي با اشتغالزايي 6885 نفر در اين شهركها فعاليت دارند و در حال حاضر 10 شهرك صنعتي در سطح استان داراي امكانات آب و برق و تلفن و گاز هستند.

خداپناهلو همچنين با اشاره به افزايش اعتبارات عمراني استان نسبت به سالهاي قبل افزود: اعتبارات عمراني شركت شهركهاي صنعتي استان با عنايت ويژه دولت نهم در حال حاضر به 70 ميليارد رسيده است كه رقم قابل ملاحظه‌اي است.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خدمات نرم‌افزاري شركت به مشتريان گفت: برگزاري كلاسهاي آموزشي، برگزاري تورهاي صنعتي براي آشنا شدن صنعتگران از واحدهاي توليدي موفق، ايجاد مركز فن‌آوري و خدمات كسب و كار، اعطاي كمكهاي فني و اعتباري و حمايت از پايان‌نامه‌هاي دانشجويي از جمله خدمات قابل ارائه ما در شركهاي صنعتي مي‌باشد.

خداپناهلو افزود: در تدوين سند راهبردي شركت، سند چشم‌انداز 20 ساله كشور و سند توسعه اشتغال استان از جمله اسناد بالادستي بوده و با در نظر گرفتن كليه فرصتها و تهديدها نقاط قوت و ضعف، شركت شهركهاي صنعتي با دارا بودن وضعيت تهاجمي خفيف در حال ارائه خدمات مي‌باشد.

تعيين تكليف قراردادهاي راكد به جهت استفاده از ظرفيت‌هاي ايجاد شده از برنامه‌هاي مهم و دردست اجرا مي‌باشد.

وي گفت: با فسخ 287 فقره قرارداد راكد در شهركهاي صنعتي استان، 138 هكتار زمين آزادسازي شده و آماده واگذاري به قراردادهاي جديد مي‌باشد.

خداپناهلو تصريح كرد: براي دو ناحيه صنعتي جديد رضي و نير در حال مكان‌يابي هستيم و به محض تملك زمين اين دو ناحيه نيز به تعداد شهركهاي صنعتي استان افزوده خواهد شد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي همچنين با اعلام اينكه 100 درصد مصوبات دور اول و دوم هيئت محترم دولت به استان راجع به شهركهاي صنعتي محقق شده و به پايان رسيده است گفت: 2 مورد تصفيه‌خانه فاضلاب شهركهاي صنعتي در آينده نزديك به بهره‌برداري مي‌رسد كه تعداد شهركهاي صنعتي داراي سيستم تصفيه فاضلاب به 5 شهرك خواهد رسيد.

خداپناهلو افزود: تلطيف فضاي سبز شهركهاي صنعتي با گسترش فضاي سبز، احداث و تكميل واحدهاي كارگاهي، تشكيل هيئت امناء براي شهركها در جهت واگذاري امور جاري شهركها به آنها و امكان‌سنجي ايجاد دو ناحيه صنعتي در خلخال و بيله‌سوار را از اقدامات و برنامه‌هاي ديگر شهرك برشمرد.

وي گفت: كسب رتبه دوم فعاليتها در بين 30 استان توسط شركت شهركهاي صنعتي استان و كسب رتبه سوم در زمينه ايجاد و گسترش فضاي سبز در شهركهاي صنعتي از جمله موفقيت‌هاي اخير ما بوده است.

خداپناهلو در پايان ضمن درخواست عضويت شهركهاي صنعتي در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان، خواستار همكاري بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي از جمله برق، گاز، مخابرات و آب شد كه مورد تصويب شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان قرار گرفت.





يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن