تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوين بسته حمايتي محصولات ارگانيك


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تدوين بسته حمايتي محصولات ارگانيك
معاون كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران گفت: بسته حمايتي محصولات ارگانيك به زودي تدوين مي شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، كيومرث فتح الله كرمانشاهي در جلسه اي كه به منظور بررسي آخرين اقدامات صورت پذيرفته در حوزه محصولات ارگانيك كشاورزي و تبيين جايگاه كشور در اين بخش با حضور اعضاي هيات رئيسه انجمن ارگانيك ايران و اعضاي دفاتر تخصصي سازمان توسعه تجارت ايران (دفتر توسعه صادرات كالا و دفتر خدمات بازرگاني) در محل اين سازمان برگزار شد،گفت: به منظور توسعه همكاري ها و فراهم شدن زمينه رشد محصولات ارگانيك در كشور بسته حمايتي محصولات ارگانيك با تبيين وظايف هر يك از دستگاه ها و بخش هاي مختلف دولتي و خصوصي ذيربط در اين بخش به زودي تدوين مي شود.

وي با بيان اينكه سياستگذاري در كليه حوزه ها را بايد بخش دولتي و امور اجرايي را بايد بخش خصوصي انجام دهد، ادامه داد: حمايت از صادرات كالا و خدمات با فناوري بالا، حمايت از توليد و صادرات محصولات ارگانيك و ايجاد برند و برند سازي در كشور به عنوان سه محور مهم و اساسي در راهبردهاي كلان سازمان توسعه تجارت است.

معاون كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران تصريح كرد: هدفمندي جوايز صادراتي و افزايش سهم كمك هاي غير مستقيم همواره در دستور كار سازمان توسعه تجارت قرار داشته كه حمايت از محصولات ارگانيك يكي از شاخص هاي مهم آن بشمار مي رود.

همچنين در اين جلسه مقرر شد در راستاي ترويج مصرف، فرهنگ سازي و شناساندن هر چه بيشتر اين محصولات به جامعه همايش هاي مرتبط با محصولات ارگانيك توسط انجمن و با حمايت هاي سازمان توسعه تجارت ايران برگزار شود و نيز همكاري طرفين در مباحث آموزش هاي تجاري و برپايي دوره ها و كارگاه هاي تخصصي ارگانيك گسترش يابد.

براساس اين گزارش؛ همچنين تفاهم نامه همكاري سه جانبه بين سازمان توسعه تجارت ايران، وزارت جهاد كشاورزي و انجمن ارگانيك ايران در راستاي پيشبرد سريعتر امور و دستيابي به اهداف منظور شده در بحث توليد و صادرات محصولات ارگانيك منعقد شود و نيز اولويت برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي – تخصصي در داخل كشور با تشكل هاي تخصصي ذيربط باشد.

گفتني است؛ در اين جلسه چكيده اي از اقدامات انجام شده از سوي انجمن ارگانيك ايران از بدو تاسيس تاكنون توسط رييس و دبير انجمن در خصوص مدل سازي، ايجاد زيرساخت ها، برگزاري همايش بين المللي توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانيك در سال جاري، معرفي نشان انجمن ارگانيك، تاسيس شعب استاني انجمن، فعاليتهاي تحقيقاتي و پژوهشي انجمن و برگزاري كارگاه هاي آموزشي و تدوين استاندارد ملي و ... گزارش شد./ق2

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن