تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق:
خبرگزاري فارس: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق گفت: فرهنگ دفاع مقدس الگويي ناب براي دانش‌آموزان است و راهيان نور بهترين مروج اين فرهنگ به شمار مي‌رود.


بمانعلي باقيان امروز در حاشيه مراسم اعزام دانش‌آموزان بافق به مناطق عملياتي جنوب كشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: دانش‌آموزان با الگوبرداري از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس با سلاح بصيرت و خودباوري با دنياي استكبار مقابله مي‌كنند.
وي با اشاره به هجمه وسيع تبليغاتي دشمن عليه نظام افزود: امروز دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسيار مهمي در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان نظام و انقلاب دارند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق هدف از اعزام دانش‌آموزان را آموزش عملي درس آمادگي دفاعي و آشنايي آنها با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس عنوان كرد و ادامه داد: اين طرح باهدف آشنايي بيشتر دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس، يادآوري حماسه‌هاي دوران دفاع مقدس، مقابله با تهديدات و تهاجم فرهنگي دشمن، الهام گرفتن دانش‌آموزان از رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و تجديد عهد و پيمان با آرمان‌هاي شهدا اجرا مي‌شود.
باقيان با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور بهترين فرصت براي شناخت بيشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ و ايثار و شهادت از نسل قبل به نسل جديد است، خاطرنشان كرد: امروز هجمه‌هاي فرهنگي فراواني عليه نظام طراحي مي‌شود و در اين برهه هيچ نرم‌افزاري قوي‌تر و بهتر از نرم‌افزار شهدا در راستاي توسعه فرهنگ شهادت و ايثارگري وجود ندارد.
وي با اشاره به اعزام بيش از 22 درصد از اقشار مختلف مرم بافق در اردوهاي راهيان نور در سال گذشته تاكيد كرد: نسل جوان مهم‌ترين سرمايه‌هاي نظام هستند كه بايد پويا و مقتدر و مبارز براي رساندن ايران اسلامي به سر منزل مقصود تلاش كنند.
باقيان اهداف دشمنان نظام را در سه موضوع يادآور شد و تصريح كرد: دشمنان قسم خورده نظام امروز در سه زمينه انديشه و فكر، ناكارآمد جلوه دادن نظام و زير سئوال بردن ارزش‌ها و ولايت‌فقيه در حال برنامه‌ريزي هستند كه دانش‌آموزان بايد در اين زمينه نيز هوشيار باشند.
رئيس آموزش و پرورش بافق نيز در اين مراسم شهدا را الگويي شايسته و تصويري برجسته از ايثار و رشادت براي دانش‌آموزان عنوان كرد و افزود: درخشان‌ترين دوران تاريخ كشور جمهوري اسلامي ايران همين دوران دفاع مقدس است كه انديشه‌هاي ناب امام (ره) به اوج خود رسيد و امروز افتخارات اين دوران بر تارك دنيا مي‌درخشد.
محمود خواجه‌اي با اشاره به مسئوليت خطير دانش‌آموزان در اين دوران حساس انقلاب تصريح كرد: در اين شرايط دانش‌آموزان بايد با مجهز شدن به سلاح ايمان، تقوا و دانش از دستاوردهاي به حق نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه به بركت خون‌هاي پاك شهيدان گرانقدر و ايثار جانبازان و تلاش ايثارگران حاصل شده، دفاع كنند.
وي اظهار اميدواري كرد: بازديد دانش‌آموزان از يادمان‌هاي دوران دفاع مقدس، تاثير مطلوبي در افزايش روحيه ايثار و شهادت، معنويت و بصيرت در بين آنان داشته باشد.
به گزارش فارس، در راستاي طرح تحول آمادگي دفاعي دانش‌آموزان، بيش از 280 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه بافق صبح امروز در آئيني باشكوه با بدرقه مسئولان شهرستان به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شدند.
اين دانش‌آموزان در قالب اردوهاي راهيان نور براي گذراندن دوره آموزش عملي درس آمادگي دفاعي به مدت سه روز از مناطق جنگي و يادمان شهدا در شلمچه، طلائيه، دهلاويه، اروند و... بازديد مي‌كنند.
پيش از اين نيز دانش‌‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه بافق در قالب كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده‌اند.
انتهاي پيام/خ۲۰

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن