تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حكمفرمايي سرما در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حكمفرمايي سرما در زنجان
خبرگزاري فارس: كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان گفت: دماي فعلي شهر زنجان در حال حاضر 13 درجه زير صفر است.


پگاه مولايي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به علت عبور موجي كم ‌دامنه از شمال غرب كشور از امروز هواي استان نيز سرد گزارش مي‌شود.
وي با بيان اينكه وضعيت استان امروز قسمتي ابري است، افزود: به تدريج از ميزان ابرها در آسمان استان كاسته شده و با وزش باد همراه است.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان با اشاره به اينكه با عبور اين موجب كم ‌دامنه احتمال بارش در استان وجود دارد، خاطرنشان كرد: احتمال بارش باران به صورت ضعيف و پراكنده در برخي نقاط استان وجود دارد.
وي با بيان اينكه بارش‌هاي امروز در اواخر وقت صورت مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: اوايل صبح فردا نيز احتمال بارش‌هاي پراكنده در استان زنجان وجود دارد.
مولايي از عبور اين سامانه كم دامنه طي امروز و فردا از آسمان استان خبر داد و گفت: سامانه جديدي آماده ورود به فضاي استان نيست.
وي با بيان اينكه طي 24 گذشته هواي شهر زنجان در سردترين زمان به 13 درجه زير صفر مي‌رسيد، افزود: اين دما در گرم‌ترين زمان يك درجه بالاي صفر گزارش شده است.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان با اشاره به هواي شش درجه زير صفر شهرهاي ابهر و خرم‌دره يادآور شد: دماي اين شهرها در سردترين زمان يك درجه زير صفر بود.
وي با بيان اينكه دماي شهر قيدار در 24 ساعت گذشته در سردترين زمان 11 درجه زير صفر بود، افزود: دماي اين شهر در گرم‌ترين ساعت پنج درجه زير صفر درجه گزارش شده است.
مولايي از دماي زير 13 درجه شهر ماهنشان در سرترين ساعت خبر داد و افزود: دماي اين شهر در گرم‌ترين زمان صفر درجه بود.
وي دماي شهر آب‌بر را در سردترين زمان سه درجه زير صفر اعلام كرد و يادآور شد: دماي اين شهر در گرم‌ترين زمان به هفت درجه بالاي صفر رسيد.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان با بيان اينكه دماي فعلي شهر زنجان در حال حاضر 13 درجه زير صفر است، خاطرنشان كرد: نسبت به ديروز اين دما هيچ فرقي نكرده است.
وي با اشاره به اينكه شهر زنجان طي 24 ساعت گذشته سردترين شهر استان گزارش شده است، بيان داشت: گرم‌ترين شهر زنجان آب‌بر با هفت درجه بالاي صفر گزارش شده است.
مولايي با بيان اينكه سابقه سرماي زير 13 درجه در استان وجود دارد، افزود: در روزهاي آينده از شدت سردي هوا به صورت غير محسوس كاسته مي‌شود.
وي اوضاع جوي و شرايط اقليمي استان زنجان بر حسب پستي و بلندي‌ها سخت متغير اعلام كرد.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان خاطرنشان كرد: در مجموع ارتفاعات استان داراي آب و هواي سرد كوهستاني، زمستان‌هاي پر برف و سرد و در تابستان معتدل و خشك است.
وي ادامه داد: در اين ميان دره‌هاي قزل‌اوزن داراي آب و هواي معتدل‌تر بوده و داراي زمستان‌هاي معتدل و تابستان‌هاي نسبتا گرم است.
مولايي خاطرنشان كرد: جلگه‌هاي مابين ارتفاعات نظير جلگه سجاس، منطقه قشلاقات افشار و قسمت سفلاي زنجان‌رود داراي آب و هواي معتدل‌تري هستند.
انتهاي پيام/م10

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن