تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819337769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقام‌گيري هكرها از FBI به دليل بستن سايت مگاآپلود


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: انتقام‌گيري هكرها از FBI به دليل بستن سايت مگاآپلود
ايتنا – هكرهاي خشمگين از بسته شدن سايت مگاآپلود، به FBI و سايت وزارت دادگستري آمريكا حمله كردند.


گروه هكري ناشناس (آنونيموس) در عملي انتقام‌آميز، چند وب سايت آمريكايي را از كار انداخت.

به گزارش ايتنا به نقل از تلگراف، اندكي پس از متوقف شدن فعاليت سايت مگاآپلود به دستور FBI پليس فدرال آمريكا، گروه هكري موسوم به ناشناس در اقدامي غافلگيركننده، وب‌سايت‌هاي وزارت دادگستري آمريكا، FBI و شركت Universal Music Group را مورد حمله خود قرار داد و سرويس‌دهي آنها را مختل نمود.

سايت Megaupload.com يكي از بزرگ‌ترين و محبوب‌ترين سايت‌هاي به اشتراك‌گذاري فايل به شمار مي‌رود و كاربران با استفاده از آن مي‌توانند فيلم، موسيقي و انواع محتواهاي ديجيتالي را به رايگان دانلود كنند.

نقض حق مولف (كپي رايت)، اتهامي است كه پليس آمريكا براي تعطيل نمودن اين سايت اقامه كرده است.

علاوه بر تعطيلي مگاآپلود، كيم اشميتز، معروف به كيم دات كام، مدير ۳۸ ساله اين سايت به همراه سه نفر از همكارانش، روز پنجشنبه در اوكلند نيوزلند بازداشت شده است.

هكرهاي ناشناس از همان شيوه رايج خود يعني حملات عدم سرويس دهي (DDos) براي فلج كردن اين سايت‌ها استفاده كرده‌اند.

به گزارش ايتنا، زمستان سال گذشته و در بحبوبه ماجراي دستگيري آقاي جوليان آسانژ مدير سايت ويكي‌ليكس، هكرهاي ناشناس با استفاده از همين ترفند، چند وب سايت مهم از جمله مستركارت، ويزا و پي‌پال را كه خدمات خود به اين سايت را قطع كرده بودند، مورد حمله قرار داده و فعاليت آنها را بعضاً به تعطيلي كشاندند.

اين در حالي است كه كشمكش بر سر لايحه جنجال‌برانگيز كنگره آمريكا در خصوص سانسور اينترنت موسوم به سوپا (SOPA)، و اندك زماني پس از اعتراض غول‌هاي اينترنتي جهان به اين طرح، خبر بسته شدن مگاآپلود به دست FBI بار ديگر نگاه‌ها را به سمت حق مولف و راهكارهاي مقابله با نقض آن جلب كرده است.

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن