تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش روشهاي نوين مديريت هتلداري و گردشگري در هزاره سوم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: همايش روشهاي نوين مديريت هتلداري و گردشگري در هزاره سوم
خبرگزاري موج - اولين همايش روشهاي نوين مديريت هتلداري و گردشگري در هزاره سوم توسط پژوهشكده علوم انساني ايران فردا در هتل آسمان برگزار شد.


به گزارش موج از اصفهان ، در اين همايش كه به همكاري مجتمع آموزشي فني و حرفه اي برومند و اتحاديه هتلداران اصفهان برگزار گرديد خانم دكتر شهرزاد برومند مدير عامل پژوهشكده علوم انساني ايران فردا ضمن تبريك ايام ا...دهه مبارك فجر و ارائه گزارش عملكرد چهار ساله اين پژوهشكده، آمادگي پژوهشكده مذكور را براي برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف از جمله هتلداري و جهان گردي اعلام نمود.
در ادامه مهندس زارع مدير كل سازمان آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان اهميت صنعت هتلداري و جهانگردي را تشريح نمود و گفت: در گذشته نيروهاي تحصيل كرده فقط داراي علم بودند و به لحاظ كارايي در جايگاه مطلوبي قرار نداشتند ولي هم اكنون با توجه به رسالتي كه سازمان فني و حرفه اي به عهده دارد ، علوم مختلف به صورت كاربردي آموزش داده مي شود .
دكتر امامي مدير عامل موسسه هتلداري ماربين نيز با اشاره به فعاليت پژوهشكده ايران فردا اين مركز را به عنوان يكي از قطب هاي علمي در كشور معرفي نمود و گفت: يك هتل زماني مي تواند به عنوان ايده آل مطرح شود كه سه شرط امكانات، تجهيزات و خدمات را در دستور كار خود قرار دهد.
نصيريان مدير عامل موسسه آموزش خدمات جهانگردي و هتلداري جلب سياحان برگزاري اينگونه همايش ها را آگاه سازي مردم و مسئولين نسبت به صنعت توريسم ضروري دانست
وي توسعه صنعت توريسم را يكي از راه هاي كاهش بيكاري ذكر كرد و افزود: با اضافه شدن هر اتاق در يك هتل بين 6 تا 12 نفر مشغول به كار مي شوند.
در جريان برگزاري اولين همايش روشهاي نوين مديريت هتلداري و گردشگري استاد شيوا از اساتيد هتلداري در تهران نيز در زمينه ارتباطات و مشتري مداري صنعت هتلداري سخنراني نمود و گفت: خوشحاليم كه بعد از 39 سال ارتباطات و مشتري مداري دراصفهان برگزار شد و اميدواريم كه سوميين آن 39سال ديگر نباشد .

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن