تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه استان همدان/برگزاري همايش بزرگ رزمندگان تخريب‌چي استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه استان همدان/برگزاري همايش بزرگ رزمندگان تخريب‌چي استان همدان
خبرگزاري فارس: افتتاح پنج طرح عمراني در رزن، افتتاح پايگاه فوريت‌هاي پزشكي بين راهي در 16 كيلومتري سنقر به اسدآباد و افتتاح 3 طرح كشاورزي در ملاير از جمله اخبار كوتاه امروز استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، همايش بزرگ رزمندگان و خانواده شهداي تخريب‌چي استان همدان با حضور فرماندهان گردان‌هاي كشور و خانواده معظم شهدا 24 بهمن ماه در تالار شهيد مقصودي همدان برگزار مي‌شود.
دبير اين همايش هدف از برگزاري اين همايش را گراميداشت و زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهدا عنوان كرد و افزود: در اين همايش برنامه‌هاي مختلفي از جمله بيان خاطرات از سوي فرماندهان تخريب‌چي دوران دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
علي اصغر كوچكي تعداد شهداي تخريب‌چي دوران جنگ در استان را 143 نفر بيان كرد و گفت: هم اكنون 570 رزمنده تخريب‌چي در استان وجود دارد كه از اين تعداد 300 نفر جانباز، 10 نفر آزاده و هفت روحاني هستند.
جعفر زمرديان رئيس ستاد همايش با اشاره به وظايف اصلي رزمندگان تخريب‌چي در دوران جنگ خاطر‌نشان كرد: پاكسازي معابر مين، انسداد خطوط براي جلوگيري از ورود دشمن، پشتيباني و خدمات‌دهي به گردان‌هاي رزمي را از جمله نقش‌هاي كليدي اين افراد عنوان كرد.

* افتتاح پنج طرح عمراني در رزن
در نهمين روز از دهه مبارك فجر گازرساني به روستاهاي لاله‌دان، وهنده، سورتجين، كاروانه، خلج و كونلو با هزينه 14 ميليارد ريال و خط انتقال و شبكه‌گذاري 38 كيلومتر، افتتاح يك خانه عالم در روستاي خورونده با هزينه 400 ميليون ريال و با زيربناي 130 متر مربع افتتاح شد.
هم‌چنين خانه مددجو به تعداد 44 واحد با هزينه 3 ميليارد و 500 ميليون ريال و زيربناي هر واحد 55 متر مربع در بخش مركزي و قروه، يك واحد پرورش شترمرغ 30 قطعه‌اي با هزينه 2 ميليارد و 380 ميليون ريال در روستاي كهريزبغاري و شش طرح آبياري باراني به مقدار 213 هكتار و هزينه 51 ميليارد و 100 ميليون ريال از ديگر موارد مورد بهره‌برداري امروز است.
اعتبار اين طرح‌ها از محل اعتبارات استاني، سفر رياست جمهوري و تسهيلات بانكي تأمين شده است.
در بهره‌برداري از اين طرح‌ها نماينده مردم رزن، فرماندار و ديگر مسئولان شهرستان حضور داشتند.

* افتتاح پايگاه فوريت‌هاي پزشكي بين راهي در 16 كيلومتري سنقر به اسدآباد
در ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي پايگاه پزشكي بين‌راهي در 16 كيلومتري سنقر به اسدآباد با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري همدان، مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح شد.
در آيين افتتاح اين پايگاه محمد كريمي، مدير شبكه بهداشت و درمان اسدآباد گفت: افتتاح اين پايگاه مجهز به كانكس همراه با تجهيزات رفاهي و فوريت‌هاي پزشكي و آمبولانس با يك ميليارد و 250 ميليون ريال اعتبار به انجام رسيده است.

* افتتاح 3 طرح كشاورزي در ملاير
سه طرح كشاورزي با 2 ميليارد و 134 ميليون ريال سرمايه‌گذاري در ملاير افتتاح شد.
در مراسم افتتاح اين طرح‌ها رئيس جهادكشاورزي ملاير گفت: اين طرح‌ها شامل دو طرح آبياري باراني در روستاهاي سنگ‌آباد، آورزمان و كانال آبرساني به روستاي بابلفاني است.
محمد كاشاني افزود: طرح كانال آبرساني به طول 130 متر با يك ميليارد و 9 ميليون ريال براي اجراي دو طرح آبياري باراني يك ميليارد و 125 ميليون ريال هزينه شده است كه بيش از 90 درصد از هزينه‌هاي آنها تسهيلات بانكي است.
انتهاي پيام/ل20

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن