تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805694928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تازه ها
راز صندلي خالي جديد در نشست هيات دولت
ظاهرا بناست كه دولت نهم هيچ گاه از حاشيه ها رهايي پيدا نكند. خبرنگار « تابناك » گزارش داد : چندي است با تعيين آقاي شيوا به عنوان بازپرس ويژه رئيس جمهور در وزارت نفت روابط وزير و دولت به سردي گراييده و ظاهرا وزير نفت در نشست هاي اخير هيات دولت شركت نكرده است ; حسين شيوا كه در تاريخ 21 خرداد 1385 با حكم سيد كاظم وزيري هامانه وزير سابق نفت به سمت مدير كل بازرسي و رسيدگي به شكايات وزارت نفت منصوب شده بود و در زمان وزارت نوذري از كار بركنار شد اين بار دو هفته پيش بعنوان بازرس ويژه رئيس جمهور در وزارت نفت منصوب شده است . بنا بر اين گزارش پس از انتصاب شيوا به سمت بازرس ويژه رئيس جمهور در امور نفت غلامحسين نوذري علاوه بر نپذيرفتن وي در دو نوبت برنامه افتتاح پالايشگاه فازهاي 9 و 10 را كه به ظرفيت اسمي رسيده و از مدت ها پيش روز سه شنبه پانزدهم بهمن براي حضور احمدي نژاد در عسلويه تعيين شده بود لغو كرد و در روز يكشنبه با وجود برگزاري جلسه هيات دولت براي سفر كاري با تعدادي از خبرنگاران و معاونانش به لاوان و بندرعباس رفت . لغو سفر احمدي نژاد به عسلويه آن هم پنج روز مانده به زمان برپايي اين برنامه در حالي روي داد كه روابط عمومي شركت نفت و گاز پارس با تبليغات بسيار در شبكه هاي تلويزيوني داخلي و برون مرزي روزنامه ها تابلوهاي شهري و نصب پوستر در ادارات و اتوبوس هاي شركت واحد و حتي آماده سازي كامل سالن برگزاري مراسم و نصب بنرهاي گوناگون در مسير فرودگاه براي اين برنامه آماده شده بود. گفتني است پس از بركناري هامانه كه به دليل مقاومت در برابر اقدامات كردان از سمتش بركنار شد دومين وزير نفت نيز به دليل مقاومت بر سر مواضع خود آينده كابينه لب مرزي دولت نهم را با ابهام روبه رو كرده است .
كشت و صنعت شمال تعطيل شد
به رغم فعاليت 1200 كارگر در مجتمع كشت و صنعت شمال اين كارخانه تعطيل شد . به گزارش مهر مجتمع كشت و صنعت شمال يكي از كارخانجات فعال و پوياي مازندران و به عنوان دومين توليد كننده روغن نباتي در كشور با فعاليت هزار و 200 كارگر به طور مستقيم در امر توليدات محصولات روغن نباتي نقش به سزايي در كشور ايفا مي كند. اين كارخانه پس از پشت سرگذاشتن يك دوره ركود و مشكلات عظيم توانست ضمن پويايي در اين امر در جهت اشتغالزايي و همچنين توليد عرضه و صادرات هميشه در چند ساله اخير در رده بهترين و برترين ها قرار داشته باشد و خوشبختانه هميشه در امر پرداخت حق و حقوق كارگران بسيار دقيق عمل كرده است . اين كارخانه عليرغم اينكه در زمينه توليد عرضه و حمايت از كارگران خويش هيچگونه مشكلي نداشته اما به دليل بي توجهي در استان تعطيل شده است و كارگران اين كارخانه با بيكاري مواجه شده و صاحبان آن هم از فعاليت در اين مجتمع پشيمان شدند. اين كارخانه در جريان طوفان امسال و به رغم خسارات سنگين با عدم حمايت بيمه اي مواجه شده و اخيرا هم اداره دارايي و ماليات با بستن ماليات سنگين براي اين كارخانه موجبات تعطيلي آن را فراهم آوردند . اين كارخانه از 15 بهمن ماه به مدت دو روز به صورت نيمه تعطيل و از ديروز 18 بهمن ماه به صورت كامل تعطيل شده است .
يك پست جديد براي مهرداد بذرپاش
در حالي كه دوره چهار ساله رياست عليرضا خروشي در فدراسيون تنيس اسفندماه امسال به پايان مي رسد خبرهايي از تغييرات مديريت اين فدراسيون شنيده مي شود. به گزارش ايسنا تغيير رييس فدراسيون تنيس جدي شده است و خروشي بزودي با فدراسيون تنيس خداحافظي خواهد كرد. در اين بين نيز از « مهرداد بذرپاش » مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به عنوان اصلي ترين گزينه احتمالي رياست فدراسيون نام برده مي شود. مسوولان سازمان تربيت بدني با وي وارد مذاكره شده اند ولي هنوز تصميم نهايي گرفته نشده است .
يك اسقف انگليسي از تحقيقاتش دفاع كرد
بازهم مي گويم هولوكاست دروغ است
يك اسقف انگليسي از حق جهانيان براي ابراز ترديد و پرسش در مورد واقعه هولوكاست دفاع كرد. به گزارش « جهان » به نقل از هفته نامه اشپيگل ريچارد ويليامسون اسقف اعظم جامعه سنت پايس در انگليس در اين باره اظهار داشت : هيچ مدركي از لحاظ تاريخي مبني بر اين كه نازي ها اتاق گاز داشتند و از آن براي كشتن يهوديان استفاده مي كردند وجود ندارد. وي درادامه سخنان خود تصريح كرد : من تلاش مي كنم تحقيقات بيشتري در مورد مدارك تاريخي واقعه هولوكاست به دست آورم . وي كه با اظهارات خود در مورد دروغ بودن وجود اتاق گاز نازيها براي كشتن يهوديان باعث ايجاد جنجال و واكنش صهيونيست ها شده است ادامه داد : از زماني كه مشخص شد افرادي صادق و باهوش در جهان وجود دارند كه طرز فكر آنان با افراد ديگر متفاوت است تصميم گرفتم در مورد مدارك اين واقعه بيشتر تحقيق كنم . ويليامسون با اشاره به اين كه در صورت يافتن مدركي مبني بر درست بودن اين واقعه نظر خود را دراين زمينه تغيير خواهد داد افزود : مسئله مهم اين است كه بايد مدرك مستندي در اين زمينه يافت شود زيرا نمي توان در اين مورد احساسي عمل كرد. من در صورت يافتن هر مدركي كه هولوكاست را اثبات كند نظر خود را تغيير خواهم داد. اما اين چيزي است كه زمان مي برد. اسقف انگليسي با بيان اين كه معتقد است سخنان گذشته اش در مورد هولوكاست درست بوده است گفت : من سخنان خود را بر اساس مطالعه و تحقيقات گسترده بيان كرده ام . در پايان گزارش اين هفته نامه آمده است : ويليامسون در ماه گذشته ميلادي دراظهاراتي گفت كه وجود اتاق گاز در اردوي نازيها كذب است و تنها 300 هزار يهودي در زندان هاي نازيها كشته شده اند . اين در حالي است كه صهيونيست ها ادعا مي كنند كه شش ميليون يهودي توسط نازي ها كشته شده اند. اين اظهارات وي موجب خشم جامعه يهود شد و پاپ بنديكت شانزدهم از وي خواست سخنان خود را پس بگيرد. اين واقعه موجب تيرگي روابط يهوديان و واتيكان گرديد.
تفاوت 180 درجه اي اظهارات « بايدن » و « بوش » درباره ايران
يك روزنامه چاپ تركيه با اشاره به اظهارات اخير جوزف بايدن در مورد مذاكره آمريكا با ايران نوشت : اظهارات معاون باراك اوباما 180 درجه با اظهارات بوش در خصوص ايران متفاوت است . به گزارش ايسنا روزنامه زمان چاپ تركيه در تشريح اجلاس مونيخ در آلمان با اشاره به اظهارات جوزف بايدن معاون باراك اوباما مبني بر مذاكره با ايران نوشت : اگرچه اظهارات بايدن در مورد مساله هسته اي ايران كاملا متفاوت با اظهارات جورج بوش است اما وي نيز در روند مذاكره گزينش هاي « فشار و انزوا » انتخاب كرده است كه براساس اتخاذ اين گزينش ها از سوي آمريكا بعيد به نظر مي رسد كه مذاكرات ميان ايران و آمريكا انجام شود.

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن