تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820587112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت بدني گيلان:89 پروژه ورزشي در استان گيلان احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديركل تربيت بدني گيلان:89 پروژه ورزشي در استان گيلان احداث مي شود
رشت - خبرگزاري مهر: محمد فولادي گفت: هم‌اكنون ‪ ۸۹‬ پروژه ورزشي در گيلان در دست احداث است كه از اين تعداد ‪ ۳۶‬پروژه مربوط به مصوبات دور اول سفر هيئت دولت به استان است.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، مديركل تربيت بدني استان گيلان ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداري از پروژه هاي ورزشي اين شهرستان اظهار داشت: تا پايان امسال پنج سالن ورزشي از پروژه هاي در دست احداث به بهره‌ برداري مي‌رسد.

وي از افزايش سرانه فضاهاي ورزشي استان تا پايان سال آينده خبر داد و متذكر شد: در صورت تامين اعتبار لازم براي اتمام پروژه هاي نيمه‌تمام و در دست احداث تا پايان سال آينده سرانه فضاهاي ورزشي براي شهروندان گيلاني به يك مترمربع مي‌رسد.

مدير كل تربيت بدني گيلان اظهار داشت: هم‌اكنون از ‪ ۴۹‬شهر استان گيلان ميزان سرانه فضاي ورزشي در ‪ ۹‬شهر از مرز يك متر مربع گذشته است.

فولادي همچنين با اعلام اينكه براي احداث هفت پروژه ورزشي بالغ بر ‪ ۳۰‬ميليارد ريال سرمايه گذاري شده است، افزود: اين پروژهها شامل شش سالن ورزشي و يك خوابگاه ورزشي است.

وي ادامه داد: اين پروژه ها شامل دو سالن ورزشي در لنگرود و در شهرهاي صومعه ‌سرا، كياشهر، آستانه اشرفيه، تالش و كلاچاي رودسر هر كدام يك سالن ورزشي و در آستارا نيز يك خوابگاه ورزشي احداث شده است.

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن