تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با صدور بيانيه‌هايي؛نهادهاي مختلف اصفهان مردم را به شركت در راهپيمايي دعوت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با صدور بيانيه‌هايي؛نهادهاي مختلف اصفهان مردم را به شركت در راهپيمايي دعوت كردند
خبرگزاري فارس: سپاه صاحب الزمان (ع)، ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اصفهان، دانشگاه اصفهان و ... مردم را براي شركت در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان با صدور بيانيه‌اي اظهار داشت: 22 بهمن يادآور خاطره امتي دلاور و هماهنگ و يكپارچه مقابل نظام طاغوتي و سرسپرده استكبارجهاني و گوش به فرمان ابرقدرت جهاني است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: مردم آگاه ايران نظام فرعوني 2500 ساله شاهنشاهي را به زير پا و خاك مذلت كشاندند و نداي الله اكبر سردادند.
سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در بخشي از اين بيانيه آورده است: بسيجيان و پاسداران ضمن گراميداشت اين روزها، گوش به فرمان مقام معظم رهبري در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي‌كنند و از مردم مي‌خواهند تا بر اين حضور گسترده بيفزايند.
همچنين مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين (ع) اصفهان با صدور بيانيه‌اي اظهار داشت: 22 بهمن 57، عصاي موسي زمان، نيل استبداد و استعمار را شكافت و فرعونيان را در خروش الله اكبر ملت غرق ساخت و شجره نونهال انقلاب اسلامي به بار نشست و در تداوم آن حكومت الله آغاز شد و ناله شيطان كبير و صغير به آسمان برخاست.
همچنين ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهر اصفهان با صدور بيانيه‌اي ضمن گراميداشت فرا رسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، از عموم مردم انقلابي اصفهان براي حضور در راهپيمايي روز 22 بهمن دعوت كرده است.
ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهر اصفهان در اين بيانيه آورده است: اكنون كه 30 سال از عمر پر بركت انقلاب اسلامي مي‌گذرد به لطف الهي و با هدايت حكيمانه معمار كبير اين شجره طيبه، حضرت امام خميني (ره) و خلف صالحش رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت آيه الله خامنه‌اي و همچنين حضور ملت غيور و شهيد پرور ايران اسلامي در صحنه، درخت انقلاب به چنان استحكام و تنومندي رسيده كه خار در چشم طمع مستكبران و زورگويان جهان افكنده است.
همچنين دانشگاه اصفهان با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: 22 بهمن يادآور حماسه بزرگ ملت مسلمان ايران در نفي هر گونه ظلم و استبداد و حاكميت ارزش‌هاي والاي اسلامي و مظهر تحقق شعار برخواسته از عمل استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي به شمار مي‌آيد.
اين دانشگاه در بيانيه خود ادامه داده است: ايران اسلامي، امسال ايام‌الله مبارك دهه فجر، روز به ياد ماندني 22 بهمن و سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند خود را در حالي جشن مي‌گيرد كه مقاومت و پيروزي ملت مظلوم و رنج كشيده فلسطين در برابر رژيم غاصب صهيونستي، پرتاب ماهواره اميد و موفقيت‌هاي پي در پي محققان و دانشمندان اين مرز و بوم در زمينه دستيابي به علوم و تكنولوژي و فناوري‌هاي نوين شيريني اين ايام را در كام مردم آزاده ايران و آزادي‌خواهان جهان دو چندان ساخته است.
همچنين دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با صدور بيانيه‌اي اظهار داشت: بار ديگر خاطره حلول فجر انقلاب اسلامي شب سياه ظلمت را به پگاه صبح اميد بدل ساخت و مردم مجاهد و مبارز ايران با حضور معنوي و آگاهانه خود در راهپيمايي 22 بهمن دگر بار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را فرياد زده و طنين خوش آزادگي و حريت را به گوش آزادگان و آزاد انديشان جهان مي‌رساند.
همچنين سازمان دانش آموزان استان اصفهان با صدور بيانيه‌اي به مناسبت سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي انقلاب اسلامي اظهار داشت: انقلاب اسلامي تحت‌ توجهات حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) و هدايت حكيمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب، سه دهه از عمر پرفراز و نشيب خود را در ميان فتنه‌ها و دشمني‌هاي استكبار جهاني با موفقيت پشت سر نهاده است.
انتهاي پيام/ش20

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن