تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز تجديد خاطرات حماسه(5)باهنر:امسال مردم حضور پررنگي در راهپيمايي 22 بهمن خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: روز تجديد خاطرات حماسه(5)باهنر:امسال مردم حضور پررنگي در راهپيمايي 22 بهمن خواهد داشت
محمد رضا باهنر گفت:انقلاب اسلامي ايران در آستانه دهه چهارم خود موقعيت بسيار قدرتمندي درمنطقه پيدا كرده است.
نائب رئيس دوم مجلس در خصوص حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت:تصور مي كنيم امسال حضور مردم حضور پررنگي خواهد بود اگر چه اين حضور هميشه خوب و قابل تحسين بوده است اما امسال يك ويژگي هاي خاص خودش را دارد .

محمدرضا باهنر كه در گفتگو با خبر نگار خانه ملت سخن مي گفت افزود: با توجه به اينكه سه دهه از پيروزي انقلاب و استقرار نظام جمهوري اسلامي گذشته و توجه به اهميت تحولات بين المللي كه در سال گذشته اتفاق افتاد به نظر مي رسد 22 بهمن امسال حال و هواي خاص داشته باشد.

نماينده تهران خاطر نشان كرد:امروزوضعيت ايران در نظام بين الملل نسبت به سالهاي گذشته وضعيت بسيار قدرتمندي است ضمن اينكه مقام معظم رهبري دهه چهارم انقلاب را دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري كردند و ما در يك نقطه عطفي قرار داريم.

وي اظهار داشت : همه سياستمداران دنيا اعم از مخالفين و موافقين نظام جمهوري اسلامي ايران به اين مسئله اقرار مي كنند كه بدون كشور ما حداقل در منطقه خاور ميانه كاري نمي شود انجام دادكه اين نشانگر اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است.

باهنر ادامه داد:اميدواريم همه مردم به عنوان وظيفه شرعي و ملي و انساني در اين راهپيمائي شركت كنند و ما هم ان شاءالله به عنوان قطره اي از اقيانوس بي كران مردم وظيفه خود را انجام دهيم .

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن