تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
دوشنبه نشست ولاسكو با سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري

ايران ورزشي- خوليو ولاسكو، سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان دوشنبه در نشستي با سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري و مربيان بدنساز تيم‌ها به بحث و گفت‌وگو مي‌پردازد.
اين نخستين‌بار است كه ولاسكو در نشستي مشترك با حضور تمام سرمربيان‌ تيم‌هاي ليگ برتري حضور مي‌يابد و با آنها درباره چگونگي پيشبرد ليگ و تمرين‌ها تيم ملي به گفت‌وگو مي‌نشيند.

حدادي: قول مدال المپيك را نمي‌دهم

ايران ورزشي- ركورددار پرتاب ديسك آسيا با بيان اينكه قول گرفتن مدال در المپيك لندن را نمي‌دهد، از مسوولان وزارت ورزش و فدراسيون دووميداني خواست به وعده‌هايي كه به ورزشكاران مي‌دهند عمل كنند. احسان حدادي، ركورددار پرتاب ديسك آسيا و نفر سوم مسابقات قهرماني جهان در خصوص عزيمت به كيش براي پيگيري برنامه تمريني خود، مي‌گويد:«كيم بوخانوسف، مربي 81 ساله‌ام پس از 11 ماه وقفه در تمرين‌هايم، 10 روز پيش به ايران آمد و طي اين مدت برنامه تمريني خود را در تهران از سر گرفتم.» حدادي ادامه مي‌دهد:«به دليل اينكه كيش داراي آب و هواي بسيار مطلوب و امكاناتي كامل است از روز چهارشنبه به همراه اين مربي و ايگور مزوگوف، ماساژور روسم براي ادامه تمرين‌ها به اين شهر آمدم. بعد از آن به آفريقاي جنوبي خواهم رفت كه در آنجا هم 45 روز تمرين مي‌كنم.» او در خصوص كسب مدال در المپيك 2012 لندن مي‌گويد: «قول گرفتن مدال در المپيك لندن را نمي‌دهم چون هنوز هيچ چيز مشخص نيست. من در المپيك گذشته هم مي‌توانستم مدال بگيرم كه به دليل آسيب‌ديدگي موفق به انجام آن نشدم.»

مسابقات شطرنج دهه فجر
قائم مقامي در صدر جدول باقي ماند

ايران ورزشي- نماينده شطرنج ايران با تساوي در دور نهم رقابت‌هاي دهه فجر با 5/7 امتياز در صدر جدول باقي ماند. احسان قائم مقامي در دور نهم رقابت‌هاي شطرنج دهه فجر به مصاف شوتا ازالادزه از گرجستان رفت و در پايان به تساوي دست يافت. قائم مقامي با اين تساوي 5/7 امتيازي شد و همراه نماينده‌اي از گرجستان و به علت پوئن شكني در صدر جدول باقي ماند. گايوز نيگالادزه نيز از گرجستان با 7 امتياز به همراه شوتا ازالادزه و پوريا دريني در رده‌هاي سوم تا پنجم قرار دارند.

رشيدي قهرمان دوي صحرانوردي نوجوانان شد

ايران ورزشي- رقابت‌هاي دوي صحرانوردي قهرماني نوجوانان كشور با برتري دونده البرزي به پايان رسيد.
در اين مسابقات كه در استان قزوين برگزار شد تيم فارس اول شد و تيم‌هاي اردبيل و آذربايجان شرقي در جايگاه دوم و سوم ايستادند. در بخش انفرادي اين مسابقات نيما رشيدي از البرز اول شد و بهزاد شيدايي از اردبيل و كيوان چوپاني از آذربايجان شرقي دوم و سوم شدند. در اين مسابقات دونده‌هاي 7 استان حضور داشتند.

ريمانيچ 17 هندباليست را به اردو فراخواند

ايران ورزشي- آخرين اردوي تداركاتي تيم ملي هندبال ايران با حضور 17 بازيكن از ديروز آغاز شد. 17 بازيكن دعوت شده از سوي ريمانيچ، سرمربي تيم ملي هندبال براي حضور در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا از عصر ديروز در محل تالار فدراسيون هندبال، آخرين اردوي تداركاتي خود را برگزار مي‌كنند. تيم ملي هندبال ايران در آخرين بازي‌هاي تداركاتي خود كه در كشور كرواسي برگزار شد با تيم‌هاي مطرح سوئد، كرواسي و اسلواكي ديدار دوستانه انجام دادند. ايران در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا با ژاپن، كره جنوبي، اردن و كويت همگروه است و براي حضور در اين پيكارها 5 بهمن ماه تهران را به مقصد جده ترك خواهد كرد.

مسابقات بدمينتون بين‌المللي جام فجر
تركيب تيم ملي بانوان اعلام شد

ايران ورزشي- مرحله نهايي مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون بانوان در رده سني بزرگسالان برگزار شد و اعضاي تيم ملي ايران براي حضور در رقابت‌هاي بين‌المللي جام فجر معرفي شدند. در اين رقابت‌ها 18 بدمينتون‌باز حضور داشتند كه در نهايت نگين اميري‌پور، صحابه فرد، سارا دلاوري، صابره كبيري، سحر زمانيان، پونه رضوي، فرنوش شهبازي و مولود اسماعيلي به‌عنوان نفرات اصلي تيم ملي معرفي شدند. تركيب دوبل نيز به تشخيص مربي مشخص مي‌شوند. مسابقات بدمينتون بين‌المللي جام فجر كه در رده‌بندي ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك نيز تأثيرگذار است از 27 تا 30 بهمن به ميزباني تهران برگزار خواهد شد.

حضور 5 پينگ‌پنگ باز ايران در تور جهاني كويت

ايران ورزشي- اسامي 5 پينگ‌پنگ باز ملي‌پوش ايران براي حضور در تور جهاني كويت اعلام شد. رقابت‌هاي پينگ‌پنگ تور جهاني كويت از 25 بهمن تا 29 بهمن در شهر الكويت برگزار مي‌شود. بر اين اساس امين ميرالماسي، نيما و نوشاد عالميان، افشين نوروزي و محمدرضا اخلاق‌پسند 5 بازيكني هستند كه در اين مسابقات به مصاف حريفان خود مي‌روند. اين رقابت‌ها با حضور ما لونگ، ژانگ جيك و وانگ هاو كه هر 3 از چين بوده و نفرات اول تا سوم جهان هستند، برگزار مي‌شود.

ليگ برتر هندبال بانوان
تداوم پيروزي‌هاي صدرنشين

ايران ورزشي- هفته دوم دور برگشت ليگ برتر هندبال بانوان با برگزاري 4 ديدار و برتري صدرنشين پيگيري شد. در حساس‌ترين ديدار هفته دوم دور برگشت ليگ تيم صدرنشين ثامن‌الحجج مقابل ذوب‌آهن بحران‌زده به ميدان رفت و با اختلاف 10 امتياز اين تيم را شكست داد تا دومين شكست متوالي ذوب‌آهن در نيم‌فصل دوم رقم بخورد.
مارتياي كردستان نيز با پيروزي مقابل شهرداري كرمان يك پله صعود كرد و در جايگاه چهارم قرار گرفت.
تيم فيروزآباد هم در جدال با مجيد تهران شكست خورد تا تيم مجيد تهران دومين پيروزي فصل را كسب كند. در ساير بازي‌ها هم نفت‌وگاز گچساران به زيتون كرمان باخت و ثامن‌الحجج سبزوار از سد ذوب‌آهن گذشت.

رضا قاسمي ركورد دوي 60 متر ايران را شكست

ايران ورزشي- رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي دو و ميداني براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب برگزار شد. در اين مسابقه‌ها كه نفرات برتر آن براي حضور در تركيب تيم ملي اعزامي به مسابقه‌هاي قهرماني آسيا در چين انتخاب خواهند شد، در بخش سرعت كه صبح روز جمعه برگزار شد، دونده سرعتي ايران در مسابقات انتخابي تيم ملي داخل سالن ركورد دوي 60 متر كشور را جابجا كرد. رضا قاسمي با طي كردن 60 متر در مدت زمان 6 ثانيه و 62 صدم ثانيه ضمن شكستن ركورد قبلي خود كه ركورد ايران در مسابقات داخل سالن نيز محسوب مي‌شد، به مسابقات قهرماني جهان كه اسفندماه سال جاري در استانبول تركيه برگزار خواهد شد، راه يافت. رضا قاسمي در مسابقات دووميداني فضاي باز نيز بارها ركورد 100 متر و 200 متر ايران را در شش ماه گذشته جابجا كرده است.

مهرام بدون پپسو در غرب آسيا

ايران ورزشي- حضور بازيكن خارجي تيم بسكتبال مهرام به دليل مشكلات گذرنامه براي سفر به لبنان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
پس از آنكه فورته بازيكن آمريكايي تيم بسكتبال پتروشيمي به دليل مشكلات رواديد نتوانست اين تيم را در گروه A رقابت‌هاي غرب آسيا در لبنان همراهي كند، اين بار نوبت به پپسو بازيكن سنگالي مهرام رسيد كه او هم براي رفتن به لبنان با مشكلات رواديد مواجه است. ظاهراً سفارت لبنان به دليل اينكه اين بازيكنان در گذشته در ليگ رژيم اشغالگر قدس بازي كرده‌اند براي آنها رواديد صادر نمي‌كند. با اين وجود پپسو براي برطرف شدن مشكل همراهي‌اش با مهرام راهي كشورش شده تا در صورت فراهم شدن شرايط به طور مستقيم از آنجا به لبنان سفر كند.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن