تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812883495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معتمدآريا با اين گريم جلو دوربين رفت، نه آن گريم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: معتمدآريا با اين گريم جلو دوربين رفت، نه آن گريم
تهيه كننده و كارگردان فيلم سينمايي «پري ناز» با صدور اطلاعيه اي، ضمن ابراز تاسف از پيش داوري هاي صورت گرفته درخصوص اين فيلم، ابراز اميدواري كردند با نظر مثبت مسوولان سينمايي مشكلات اين فيلم شريف و اجتماعي براي حضور در جشنواره سي ام فيلم فجر حل شود.

به گزارش خبرآنلاين، در نامه مشترك «عبدالمحمد نجيبي» تهيه‌كننده و «بهرام بهراميان» كارگردان فيلم سينمايي «پري ناز» به رسانه ها آمده است: « جشنواره فيلم فجر رويدادي مهم و تاثيرگذار است كه تمامي دست اندركاران سينماي ايران ساخته هاي خود را در آن شركت مي دهند تا اثر هنري شان در معرض داوري و قضاوت عمومي و تخصصي قرار گيرد. «پري ناز» فيلم شريف است كه با نگاهي متعهدانه و بياني هنرمندانه به نقد مسئله «خرافه پرستي» مي پردازد. اين موضوعي است كه در يك سال اخير بارها مورد تاكيد مسوولان بلند پايه كشور قرار گرفته و سازندگان اين فيلم نيز بنا بر وظيفه و مسووليت خود به آن پرداخته اند. بديهي است ساخت اين فيلم در چهارچوب قوانين و مقررات جاري فيلم سازي كشور و بر اساس فيلم نامه اي تصويبي صورت گرفته و در طول ساخت نيز تمامي ضوابط فيلم سازي مورد نظر قرار گرفته است».

در ادامه اين بيانيه مشترك آمده است: « متاسفانه فضاي شكل گرفته عليه اين فيلم مبتني بر شنيده هاي غير موثق بوده و برخي اشتباه هاي رسانه اي نيز به اين مسئله دامن زده كه آخرين نمونه آن انتشار عكسي از تست گريم سركار خانم «فاطمه معتمد آريا» در رسانه ها بوده است، حال آن كه اين عكس مربوط به تست هاي اوليه است و خانم معتمد آريا هيچ گاه با اين گريم مقابل دوربين نرفته اند. بديهي است عكس صحنه و پلان اين فيلم ـ كه يك نمونه از آن نيز به پيوست ارائه مي شود ـ اين واقعيت را تاييد مي كند».

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: « قطعا اين درايت و هوشمندي در مسوولان سينمايي وجود دارد كه فارغ از اين جو سازي هاي صورت گرفته درخصوص فيلم، در مورد آن قضاوت كنند. از طرفي دست اندركاران فيلم نيز تاكنون انعطاف لازم در مقابل اصلاحيه هاي پيشنهادي را داشته اند و به دغدغه برگزار كنندگان جشنواره احترام مي گذارند. برگزار كنندگاني كه قصد برگزاري رويدادي سالم و كم حاشيه را داشته و تمايلي ندارند بهانه به دست دشمنان سينماي ايران و افراد مغرض داده شود اما در نظر گرفتن اين دغدغه قاعدتا نبايد به تبديل فيلم به اثري الكن و بي خاصيت منجر شود».

در پايان اين بيانيه ضمن تاكيد بر حق اين فيلم جهت شركت در سي امين جشنواره فيلم فجر، ابراز اميدواري شده با نظر مثبت مسوولان سينمايي، شرايطي فراهم شود تا هم زحمات سازندگان اين اثر اجتماعي در جشنواره ديده شود و هم اين اثر مورد قضاوت و نقد عمومي نيز قرار گيرد.

گفتني است فيلم پري ناز با حضور فاطمه معتمدآريا، حميد فرخ نژاد، شبنم قلي خاني، مصطفي زماني، طناز طباطبايي، فرهاد آييش، مائده طهماسبي و مژگان بيات ساخته شده و قصه اي اجتماعي را روايت مي كند.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن