تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816531753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پدرم اجازه ازدواج بادختر موردعلاقه ام رانداد،كشتمش


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پدرم اجازه ازدواج بادختر موردعلاقه ام رانداد،كشتمش
ايسنا نوشت:

مرد معتادي كه پس از درگيري با پدرش بر سر پول در مياندوآب، وي را به ضرب چوب دستي به قتل رسانده بود، در تهران بازداشت شد.
فردي با مراجعه به ايستگاه پليس مستقر در ميدان راه‌آهن كلانتري ۱۱۷ جواديه در ساعت ۹:۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۲۸ دي‌ماه سال جاري، مدعي شد، فردي به‌نام سيامك كه دو روز پيش پدرش را در شهرستان مياندوآب به قتل رسانده، در يك قهوه خانه واقع در ميدان راه‌آهن در حال صبحانه خوردن است كه با اعلام اين موضوع، هماهنگي‌هاي لازم با اداره دهم پليس آگاهي و پليس آگاهي شهرستان مياندوآب انجام شد.
در ادامه پس از تأييد خبر از سوي پليس آگاهي مياندوآب، مأموران كلانتري ۱۱۷ به قهوه‌خانه رفتند اما در تحقيقات متوجه شدند كه متهم تحت تعقيب پس از پرداخت پول صبحانه از محل خارج شده است كه با اعزام واحدهاي كمكي به ميدان راه‌آهن و ارائه مشخصات ظاهري متهم به واحدهاي گشت كلانتري طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته شد و متهم با هويت سيامك ۴۱ ساله در ساعت ۱۰:۳۰ همان روز در پارك اميريه شناسايي و دستگير شد.
با دستگيري متهم، پرونده مقدماتي با موضوع قتل تشكيل و متهم براي انجام تحقيقات به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
با انتقال متهم به اداره دهم، فردي كه متهم را در منطقه ميدان راه‌آهن شناسايي و به مأموران معرفي كرده بود، در اداره دهم حاضر و مدعي شد به همراه اعضاي خانواده‌اش، در شهرستان مياندوآب و در محله سكونت متهم زندگي مي‌كند و از چند ماه پيش براي كار به تهران آمده كه حدودا دو روز قبل در تماس تلفني با خانواده‌اش، همسرش به وي اطلاع داده كه يكي از همسايگان به هويت هوشنگ ۶۰ ساله توسط پسرش به هويت سيامك به قتل رسيده است.
با آغاز تحقيقات از متهم، وي صراحتا به قتل پدرش اعتراف و به كارآگاهان گفت كه حدودا دو روز پيش پدرش را با چوب‌دستي و در خانه به قتل رسانده و پس از آن، با قطار مراغه به تهران فرار كرده است.
متهم در ادامه اعترافات خود درباره انگيزه ارتكاب قتل مدعي شده چند سال پيش قصد ازدواج با يكي از دختران فاميل را داشته كه پدرش به دليل اعتياد وي به هروئين با اين موضوع مخالفت كرده كه به همين دليل موفق به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نشده و از آن زمان كينه شديدي از پدرش در دل داشته تا اينكه در روز حادثه از پدرش درخواست پول كرده اما او هيچ پولي به وي نداد و متهم نيز با چوب ضرباتي را به سر پدرش وارد و از خانه متواري شده است.
متهم با بيان اينكه تا لحظه دستگيري از كشته‌شدن پدرش بي‌اطلاع بوده در تحقيقات انجام شده توسط كارآگاهان اداره دهم اعتراف كرده كه بيش از ۲۰ سال است كه به هروئين اعتياد دارد و پيش از اين نيز مدت ۱۵ سال را به اتهام ارتكاب جرايم مختلفي نظير آدم‌ربايي، سرقت در ندامتگاه قصر و مياندوآب سپري كرده است.
سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با تائيد اين خبر گفت: با توجه به ارجاع پرونده از شعبه دوم بازپرسي دادسراي مياندوآب به دادسراي ويژه نيابت تهران، متهم پس از اعتراف صريح به ارتكاب جنايت و تشكيل پرونده مقدماتي، براي صدور دستور قضايي لازم در اختيار مقام‌قضايي دادسراي نيابت تهران قرار گرفته است.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن