تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819968975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره)
خبرگزاري فارس: همايش ملي تعليم و تربيت ارزش‌ها از سوي گروه علوم تربيتي معاونت پژوهش موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) فراخوان شد.


كارشناس مسئول همايش‌هاي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همايش ملي تعليم و تربيت ارزش‌ها دومين همايش با محوريت تعليم و تربيت ارزش‌ها است كه در اين سطح برگزار مي‌شود.
وي افزود: مفهوم شناسي ارزش‌ها، مباني فلسفي ارزش‌ها، مباني علمي ارزش‌ها، قلمرو ارزش‌ها، بررسي و تحليل رويكردها در تعليم و تربيت ارزش‌ها، رويكرد اسلامي در تعليم و تربيت ارزش‌ها، نقش سازمان‌ها و نهادها در تعليم و تربيت ارزش‌ها، تعليم و تربيت ارزش‌ها و چالش‌هاي پيش رو از جمله محورهاي اين همايش است.
هادي عرب ابراز كرد: چيستي، چرايي و چگونگي ارزش‌ها، مباني هستي‌شناختي، مباني معرفت شناختي، مباني انسان شناختي، مباني ارزش شناختي، پايه‌ها و زمينه‌هاي روان‌شناختي ارزش‌ها، مكاتب و رويكردها در روان‌شناسي ارزش‌‌ها، اصول روانشناسي ارزش‌ها، روانشناسي تحولي ارزش‌ها، اصول جامعه شناختي ارزش‌ها، تأثيرات متقابل افراد در تبادل ارزش‌ها با يكديگر و بررسي مكاتب تربيتي از جمله پست مدرن، پراگماتيسم و... از موضوعات اين همايش است.
وي تصريح كرد: علاقمندان به شركت در اين همايش مي‌توانند چكيده مقالات خود را تا پايان بهمن ماه سال جاري بر اساس محورهاي ذكر شده حداكثر در 30 صفحه 300 كلمه‌اي به آدرس الكترونيكي دبيرخانه همايش به نشاني [email protected] يا [email protected] ارسال كنند.
كارشناس مسئول همايش‌هاي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) افزود: علاقمندان تا خردادماه 91 فرصت دارند اصل مقالات خود را در فرمت word بر روي سي دي ريخته و به آدرس قم، بلوار امين، بلوار جمهوري اسلامي، موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني، دبيرخانه همايش ملي تعليم و تربيت ارزش‌ها ارسال كنند.
وي بيان داشت: مقالات ارسالي بايد با محورهاي همايش تناسب كامل داشته و از وضعيت تحقيقي تحليلي، ساختار منطقي و انسجام محتوايي برخوردار باشد.
عرب ادامه داد: آراء و ديدگاه‌هاي مطرح شده در مقالات بايد مستند و مستدل بوده و مقالات ارسالي قبلا در نشريه يا مجله چاپ نشده باشد.
علاقمندان به منظور كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره‌هاي 2113429-2909099-0251 تماس يا به پايگاه www.hamayesh.iki.ac.ir مراجعه كنند.
همايش ملي تعليم و تربيت ارزش‌ها به همت گروه علوم تربيتي معاونت پژوهش موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) و با همكاري هفت مركز و نهاد علمي پژوهشي كشور، از جمله شوراي عالي وزارت آموزش و پرورش، جامعة المصطفي العالميه، انجمن تعليم و تربيت اسلامي، دانشگاه اصفهان، معاونت تهذيب مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، دانشگاه علامه طباطبايي و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آذرماه سال آينده برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/خ۲۰

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن