تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816479183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاه كارشناسي به ديدار تيم هاي ايران كره جنوبيايرج قليچ خاني: عامل برتري ايران در بازي هوايي استتاكتيك فني بدون تاكتيك رفاقت موفق نخواهد بودپوشش دفاع مياني تيم ملي كامل نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نگاه كارشناسي به ديدار تيم هاي ايران كره جنوبيايرج قليچ خاني: عامل برتري ايران در بازي هوايي استتاكتيك فني بدون تاكتيك رفاقت موفق نخواهد بودپوشش دفاع مياني تيم ملي كامل نيست


تهران- خبرگزاري كار ايران
بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال كشورمان با اشاره به ديدار فرداي تيم ملي مقابل كره جنوبي گفت: اعتقاد دارم بيش از حد تيم ملي كره جنوبي را بزرگ كرده‌‏ايم چرا كه با ارائه يك بازي هميشگي ايراني مي‌‏توانيم اين تيم را شكست دهيم.

ايرج قليچ‌‏خاني در گفت‌‏وگو با با خبرنگار ايلنا، افزود: اين درست است كه كره جنوبي يك تيم هماهنگ و منسجم است و از بازيكنان خوبي بهره مي‌‏برد كه در تيم‌‏هاي مطرح اروپايي بازي مي‌‏كنند اما ما هم بازيكنان خوب كم نداريم،‌ اگر بازيكنان تيم ملي به هماهنگي لازم رسيده باشند به طور يقين عملكرد خوبي را در بازي فردا خواهند داشت.
وي ادامه داد: به ادعاي يكي از مربيان بزرگ فوتبال جهان، بهترين تاكتيك براي هر تيمي ايجاد رفاقت بين بازيكنان است كاري كه افراد بزرگي مانند دهداري در فوتبال ما انجام دادند. اگر تاكتيك فني بدون رفاقت بازيكنان و كادر فني باشد قدرت لازمه را نخواهد داشت.
كارشناس فوتبال كشور اضافه كرد: علي دايي، به عنوان سرمربي جزو سه مربي بزرگي است كه من در طول دوران فوتبالم ديده‌‏ام .او در كار خود بسيار پاك عمل مي‌‏كند و به هيچ وجه توصيه‌‌‏پذير نيست. نظر ديگران را جويا مي‌‏شود اما در نهايت تصميم نهايي را خود او مي‌‏گيرد.
قليچ‌‏خاني گفت: تيم ملي ضعف‌‏هايي هم دارد كه بايد بيشتر مورد توجه كادر فني قرار بگيرد از جمله در دفاع وسط بايد پوشش لازم صورت بگيرد. سواي دروازه‌‏بانها ، هر دو تيم ده بازيكن را در ميدان قرار مي‌‏دهند، بايد توجه داشته باشيم كه بهترين حالت دفاع از هيجده قدم حريف است اينكه وقتي در خط حمله وحيد هاشميان توپ را از دست مي‌‏دهد از همان نقطه كار دفاعي و گرفتن توپ از بازيكنان حريف شروع كند.
وي افزود: خوشبختانه در اين ديدار تيم ملي از حمايت تماشاگران بي‌‏شمار خود بهره خواهد برد. اما ايرادي كه هواداران ايراني دارند تا قبل از مسابقه يا اوايل بازي بسيار خوب تشويق مي‌‏كنند اما به مرور زمان بي‌‏حوصله مي‌‏شوند به خصوص اگر نتيجه باب ميل آنها نباشد پرخاشگري مي كنند و البته اين نقيصه متوجه دست اندركاران است كه شرايطي را فراهم نمي كنند تا تماشاگر ما حداكثر يك ساعت قبل از بازي به ورزشگاه بيايد و از آنجا كه ساعت ها قبل از مسابقه وارد ورزشگاه مي شود با وجود همه كمبودها و ناملايمات بايد ساعت ها در يك محل بنشيند و طبيعي است كه اين تماشگار هنگام شروع مسابقه بي حوصله و پرخاشگر مي شود.
بازيكن سابق تيم ملي ادامه داد: بزرگترين مشكل تيم كره جنوبي در بازي هوايي است. اگر ما از قدرت سرزني بازيكنان خود استفاده كنيم مي‌‏توانيم دروازه اين تيم را باز كنيم. البته بايد با حوصله بازي كنيم و با ارائه تاكتيك‌‏هاي مختلف به هدف خود دست يابيم.
قليچ‌‏خاني اضافه كرد:‌ دفاع كره جنوبي هماهنگي لازم را ندارد. اين تيم دو گل از بحرين خورده است. اين مساله نشان مي‌‏دهد در دفاع ضعيف هستند. ما در خط حمله بازيكنان سرعتي و سرزني مانند وحيد هاشميان و آرش برهاني داريم كه مي‌‏توانند دفاع كره جنوبي را به هم بريزند ضمن اينكه در ضربات ايستگاهي هافبك هاي بلند قامت ما مثل كريم و جواد مي توانند با استفاده از ضربات سر دروازه كره را باز كنند و تصور من اين است كه برگ برنده ما در بازي فردا خط مياني است و گل هاي تيم ما از ضربات ايستگاهي راحت تر بدست خواهد آمد. با اين وجود من معتقدم تيم ملي در بازي فردا به احتمال 90 درصد تيم ملي كره جنوبي را شكست خواهد داد و اين اتفاق دور از دسترس نيست.
پايان پيام

كد خبر: 473918

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن