تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816344643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفار هرندي:پيشرفت كشور در گرو حفظ ارزشهاست/ دولت هنوز برآورد مثبتي از شعارهاي آمريكا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صفار هرندي:پيشرفت كشور در گرو حفظ ارزشهاست/ دولت هنوز برآورد مثبتي از شعارهاي آمريكا ندارد
كرمان - خبرگزاري مهر: وزير ارشاد با اشاره به لزوم حفظ ارزشهاي انقلاب در راستاي پيشرفت كشور گفت: با نگاهي به گذشته مي توان پي برد هر وقت از شعار هاي انقلاب فاصله گرفتيم با مشكل مواجه شديم و هر زمان به ارزشهاي انقلاب توجه كرديم به موفقيتهاي خيره كننده رسيديم.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمان، محمد حسين صفارهرندي ظهر امروز در جمع مردم كرمان در مراسم گراميداشت پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: حفظ شعارهاي انقلاب و ارزشهاي متعالي يكي از مهمترين وظايف مسئولان است.

وي خاطرنشان كرد: شعار دولت نهم نيز شعار بازگشت به ارزشهاي انقلاب است كه به هر نسبتي كه اين شعار عملي شده است شاهد موفقيت بوده ايم كه آمار و ارقام نشان دهنده پيشرفت هاي چند برابري در عرصه هاي مختلف در موفقيتهاي گوناگون نسبت به دولتهاي خدمتگزار قبل بود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اهميت حفظ ارزشهاي انقلاب در جامعه در هر زماني افزود: در طول دوران انقلاب به هر نسبتي كه به اهداف انقلاب نزديك شديم موفق بوديم و هر گاه از اهداف انقلاب فاصله گرفتيم شاهد بروز مشكلات شديم كه نشان از اهميت ارزشهاي انقلاب دارد.

غفلت از شعارهاي انقلاب در دولتهاي قبلي باعث كمتر ديده شدن خدمات آنان شد

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: دولتهاي قبل نيز با نيت خدمتگزاري مي خواستند كشور پيشرفت كنند اما در مواردي از شعارهاي انقلاب غفلت شد و كمتر خدمات آنها ديده شد و دليل اصلي آن اين بود كه به ترويج شعارهايي پرداختند كه نسبتي با شعارها و ارزشهاي انقلاب نداشت.

وي با اشاره به نتيجه انتخابات دوره نهم رياست جمهوري گفت: مردم با تشخيص به موقع مسائل و تغيير در شعارها با شركت در انتخابات رياست جمهوري دوره نهم به تغيير ارزشها يك نه بزرگ گفتند كه نشانه بيداري مردم انقلابي ايران داشت.

صفار هرندي با اشاره به موفقيتهاي بزرگ انقلاب گفت: فاصله بين گذشته و حال ما بسيار عميق است و خدمات در دوره نهم نيز نسبت به دولتهاي قبل در برخي موارد چندين برابر شد زيرا به ارزش هاي انقلاب بازگشتيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با مقايسه حوزه فرهنگ با قبل از انقلاب گفت: در حوزه فرهنگ در سال 56 تعداد عناوين چاپ كتاب 550 عنوان بود در حاليكه در سال جاري فقط 56 هزار عنوان كتاب منتشر شده است در حوزه مطبوعات نيز در سال 57 در ايران 19 عنوان روزنامه منتشر مي شد اما امروز 150عنوان روزنامه در كشور چاپ مي شود و در زمينه فعاليتهاي قرآني در حاليكه در حكومت طاغوت در مسجد جامع كرمان كتابهاي قرآن را به آتش مي كشيدند امروز فقط در وزرات ارشاد 15 ميليارد تومان در زمينه ترويج قرآن هزينه مي شود.

وي با اشاره به اينكه مهمترين عامل بروز انقلاب و بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي تغيير دروني مردم بود، تصريح كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تحليلهاي مختلفي در زمينه علل وقوع انقلاب در ايران از سوي تحليلگران داخلي و خارجي ارائه شد كه برخي از اين تحليلها كه بيشتر از سوي تحليلگران غربي مطرح مي شود سطحي و به دور از حقايق انقلاب است كه نشان از عدم درك اين افراد از پيام انقلاب دارد.

بسياري از تحليلگران غربي پس از 30 سال هنوز به واقعايت انقلاب پي نبرده اند

صفار هرندي گفت: با گذشت 30 سال از انقلاب هنوز هم بسياري از تحليلگران غربي به واقعيات انقلاب اسلامي پي نبرده اند.

وي با اشاره به برخي از تحليلهاي سطحي گفت: برخي افراد بروز انقلاب در ايران را ناشي از فشارهاي اقتصادي بر مردم در سالهاي 56 و 57 مي دانند در صورتيكه در شعارهاي مردم ايران در انقلاب بزرگ مردمي كمتر به شعارهاي اقتصادي بر مي خوريم بعضي از افراد نيز بروز انقلاب در ايران را برآمده از تعارض بين قدرتهاي بزرگ دنيا در سال 57 مي دانند و انقلاب را ناشي از بي تاثيري حكومت شاهنشاهي در برآورده كردن نيازهاي اين قدرتها مي دانند كه هر دو اين نظريات غلط و سطحي است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: متاسفانه برخي از افراد در داخل كشور نيز سعي مي كنند اين نظريات را به قشر جوان جامعه منتقل كنند اما بايد پذيرفت كه انقلاب در ايران روحي بزرگ داشت كه هنوز نيز در ايران پس از گذشت 30 سال زنده است و حضور مردم در راهپيمايي امروز نشان دهنده اين مسئله است.

وي افزود: در كنار تمام مشكلات موجود در دوران طاغوت در ايران مهمترين عامل پيروزي انقلاب روح تحول و تغيير بود كه توسط امام راحل در مردم دميده شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تغيير سياسي و اقتصادي حكومت جزو خواسته هاي مردم در انقلاب بود اما بالاتر از آن خواست مردم براي تغيير خودشان بود كه اين معني حقيقي انقلاب ايران است، نوع رفتار مردم پس از انقلاب و ياري رساندن به محرومان از سوي افراد برخوردار نشان مي داد كه مردم تغيير كرده اند و اين تربيت و تحول توسط امام خميني(ره) ايجاد شده بود.

وي عنوان كرد: انقلاب ايران با تمام جنبش هاي مردمي جهان متفاوت است و مي بينيد در ساير به اصطلاح انقلاب هايي كه در ساير نقاط جهان روي مي دهد كه بيشتر شبيه جنبش هستند پس از انقلاب شاهد بروز اختلاف بين سران انقلاب هستيم اما در ايران پس از انقلاب برخي دشمنان ميكروسكوپي كه وجود داشتند در امواج مردمي انقلاب غرق و به سادگي محو شدند و امروز حتي در خاطره هاي ملت نيز جايي ندارند.

دولت ايران هنوز برآورد مثبتي از شعارهاي آمريكا ندارد

صفار هرندي با اشاره به شعار تغيير در دولت جديد آمريكا گفت: غرب همچنان به دنبال دشمني با ايران است و فقط روشهاي قبلي را ناكارآمد مي داند و مي خواهد از راههاي ديگر وارد شود.

وي گفت: دولت ايران هنوز نتوانسته است برآورد مثبتي از شعار تغييرات در دولت آمريكا داشته باشد و تاكنون نتوانسته ايم ارزيابي از تغييرات در اين كشور ببينيم.

وي افزود: اطرافيان اوباما مي گويند روش هاي گذشته در مقابل ايران جواب نداده است و امروز بايد راههاي ديگر را امتحان كنيم اما از تغيير نگرش نسبت به انقلاب ايران سخن نگفته اند.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن