تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816530085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لرستان سراسر حماسه/22 بهمن روز تجلي اراده ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لرستان سراسر حماسه/22 بهمن روز تجلي اراده ملت ايران است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز را روز سرنوشت ملت ايران خواند و گفت: 22 بهمن روز تجلي اراده مردم و روز حضور باشكوه ملت ايران است.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي در جمع راهپيمايي كنندگان خرم آبادي اظهار داشت: 22 بهمن متعلق به عموم ملت ايران است.

وي ضمن تبريك سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به مردم ولايتمدار لرستان، خاطر نشان كرد: روز 22 بهمن روز اعلام وفاداري به انقلاب اسلامي ايران، نظام جمهوري اسلامي و آرمان هاي بلند امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامي است.

حجت الاسلام ميرعمادي با تاكيد بر اينكه مرور دستاوردهاي انقلاب در سه دهه گذشته يك ضرورت است، يادآور شد: سي سال طي شده از انقلاب اسلامي ايران سرشار موفقيت هاي و پيروزي هاي ارزشمندي است كه شايسته ملت غيور ايران است.

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بيان اينكه ملت ايران با تكيه بر ايمان، اتكال بر خدا و تبعيت از رهبري حكومت 2500 ساله پهلوي را سرنگون كردند، عنوان كرد: برپايي حكومت ديني دستاورد عظيمي است و همه بركات نظام نشات گرفته از اين انقلاب است.

انقلاب اسلامي ايران كارآمدترين الگوي حكومتي دنيا

حجت الاسلام ميرعمادي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران توانست الگويي از حكومت را به دنيا ارائه دهد كه امروز كارآمد ترين حكومت ها در اداره بشر است.

وي حكوت برگرفته از انقلاب اسلامي ايران را تامين كننده تمام نيازهاي مادي و معنوي بشر دانست و بيان داشت: حكومت هاي دموكراسي غربي، حكومت هاي كمونيسيتي و ماركسيستي همگي امروز شكست خورده اند ولي حكومت اسلامي ايران همچنان سربلند و زنده است.

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نظام مقدس جمهوري اسلامي را ميراث بزرگ و گرانبهاي امام راحل دانست و افزود: اينكه انقلاب اسلامي ايران توانست الگويي از حكومت را به دنيا معرفي كند خود دستاورد بزرگي از اين انقلاب است.

وي تحقق شعار "نه شرقي نه غربي" را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران دانست و ادامه داد: شرق متلاشي شد و غرب رو به اضمحلال رفت و رسوا شد ولي انقلاب اسلامي ايران به بركت خون شهدا، اتكال به خدا و پيروي از انديشه هاي امام هنوز سربلند و زنده ايستاده است.

حجت الاسلام ميرعمادي با تاكيد بر اينكه ملت ايران با نه گفتن به همه ابرقدرت ها و با بازگشت به هويت ديني و ملي خود امروز ملي زنده و بانشاط هستند، افزود: ملت ايران در سه دهه گذشته با تحكيم پايه هاي نظام گام هاي بلندي را برداشتند كه در تاريخ بي نظير بوده است.

وي سه دهه انقلاب را سه دهه افتخار خواند و عبور از چالش ها و تهديدهاي ايجاد شده توسط دشمنان را به بركت تدابير مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب دانست و بيان داشت: امروز جمهوري اسلامي ايران قدرت بزرگ منطقه و جهان محسوب مي شود و ابهت استكبار جهاني را شكسته است.

فريادهاي ظلم ستيزي و آزادي خواهي در دنيا به بركت انقلاب اسلامي ايران است

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطر نشان كرد: امروزب آنچه كه در دنيا اتفاق افتاده است از ظلم ستيزي و آزادي خواهي همه به بركت جمهوري اسلامي ايران است.

حجت الاسلام ميرعمادي با تاكيد بر اينكه ايران امروز يكي از قدتمند ترين كشورهاي دنياست، تصريح كرد: رسيدن به قله هاي بلند اقتدار و پيروزي در ابعاد سياسي، علمي، اجتماعي و ارزشي از ثمرات اين انقلاب شكهمند است.

وي پيروزي شگفت انگيز حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را از ديگر بركات انقلاب اسلامي ايران برشمرد و افزود: پيروزي مقومت فلسطين در برابر رژيم تا دندان مسلح صهيونيستي يكي ديگر از آثار انقلاب جهاني ايران است.

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطر نشان كرد: رسوايي استكبار در افغانستان، عراق و خاورميانه به خاطر فريادهاي "مرگ بر آمريكا" ملت ايران است.

حجت الاسلام ميرعمادي همه اين سربلندي ها را نشانه اراده خداوند دانيت و افزود: اراده خدوند بر اين تعلق گرفته است كه مستضعفان در جهان بدرخشند و مستكبران خار و ذليل شوند.

وي همچنين دستيابي ايران به فناوري صلح آميز هسته اي، پرتاب ماهواره اميد به فضا، توليد علم و پيشرفت هاي علمي ايران را از ديگر دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي ايران برشمرد.

پيام راهپيمايان به ملت هاي دنيا: ظلم و ستم نابود شدني است

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاكيد بر اينكه امروز پرچم عزت و عظمت و عدالت خواهي و معنويت از ايران اسلامي بلند است، يادآور شد: اين خورشيد تابناك سراسر دنيا را پر از نور كرده است.

حجت الاسلام ميرعمادي پيام ملت ايران به دنيا را فناپذير بودن ظلم و ستم در هر برهه اي دانست و خاطر نشان كرد: پيام راهپيمايان به ملت هاي دنيا اين است كه ظلم و ستم نابود شدني است و عدالت جهاني در انتظار مردم دنيا است و اين پيام از ايران اسلامي بلند است.

وي يادآور شد: راهپيمايان ايراني به ابرقدرت ها و تحليلگران خام غرب مي گويند كه چشم هايتان را باز كنيد و ببينيد كه سيل خروشان جمعيت ايران با اعلام وفاداري به آرمان هاي امام و شهدا روان است.

نماينده ولي فقيه در لرستان خاطر نشان كرد: ملت ايران همچنان بر سر عهد و پيمان خود با امام راحل ايستاده و اين بيعت تا استقرار عدالت جهاني ادامه خواهد يافت.

آمريكا بابت ظلم سه دهه گذشته به ملت ايران عذرخواهي كند

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تغيير رياست جمهوري آمريكا و شعار تغيير اوباما، تصريح كرد: آمريكا در گام اول بايد از ملت ايران بابت ظلم و ستم هاي سه دهه گذشته عذرخواهي كند.

حجت الاسلام ميرعمادي تاكيد كرد: در غير اين صورت مذاكره با كساني كه دستشان آغاشته به خون جوانان ملت ايران است معنا ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه امروز مردم نشان دادند كه همان ملت بهمن ماه سال 57 هستند، خاطر نشان كرد: امروز ملت ايران استوارتر و مصمم تر از گذشته در صحنه ايستاده و از دفاع از ارزش هاي انقلاب كوتاه نخواهد آمد.

ميرعمادي همچنين از حضور حماسي مردم لرستان در راهپيمايي 22 بهمن ماه تقدير كرد و يادآور شد: مردم غيور و ولايتمدار لرستان امروز با خداوند معامله كردند و نشان دادند كه تا پاي جان در دفاع از انقلاب ايستاده اند.

مردم لرستان حماسه آفريدند/ اجراي سرود توسط 1357 دانش آموز لرستاني

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، حضور حماسي مردم لرستان در راهپيمايي 22 بهمن ماه موجب تعجب دوست و دشمن شده بود.

مردم غيور و ولايتمدار لرستان از اولين ساعات آغاز راهپيمايي با حضور در مسيرهاي اعلام شده فرياد "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" سر دادند و اعلام كردند: "ما همه سرباز توييم خامنه اي / گوش به فرمان توييم خامنه اي"

تحولات اخير در منطقه و به ويژه جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه موجب اعلام انزجار مردم لرستان از سياست هاي سازمان هاي بين المللي و همچنين سكوت برخي كشورهاي مسلمان شده بود.

مردم لرستان با حمل پرچم ايران اسلامي و همجنين پرچم حزب الله لبنان و حماس بر ضرورت اتحاد ملت هاي مسلمان دنيا در حمايت از مردم بي دفاع فلسطين تاكيد كردند.

يك هزار و 357 نفر از دانش آموزان لرستاني در طول راهپيمايي با اجراي سرودهاي انقلابي به راهپيمايي امسال شور و حال خاصي بخشديند.

گزارش مهر از ديگر شهرستان هاي لرستان از جمله بروجرد، پلدختر، كوهدشت، ازنا، اليگودرز، سلسله، دلفان و دورود حكايت از حضور حداكثري مردم در راهپيمايي 22 بهمن دارد.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن