تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816519436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري: در آغاز چهارمين دهه انقلاب چشم انداز آينده، روشن، پويا و موفق است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري: در آغاز چهارمين دهه انقلاب چشم انداز آينده، روشن، پويا و موفق است


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: سياسي

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري در آيين گراميداشت 22 بهمن‌ماه، سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، در اهواز گفت: راهپيمايي باشكوه 22 بهمن ماه پيامي بسيار روشن دارد و آن سرآغاز دهه فجر چهارم انقلاب اسلامي، نشان دهنده عزمي پويا و حمايت مردم از نظام و انقلاب اسلامي خودشان است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منقطه خوزستان ـ آيت الله سيد احمد خاتمي اظهار داشت: مردم غيور خوزستان ديروز، امروز و انشاءالله فردا و فرداها همواره دين خود را به اسلام ادا كرده‌اند و خواهند كرد. راهپيمايي امروز نماد عزم ملت و از راه‌هاي تداوم راه شهيدان انقلاب است.

وي افزود: پيام راهپيمايي پيامي به دنياي استكبار و رئيس جمهور تازه به دوران رسيده آمريكا است. آنها بدانند كه بايد با مردم ايران سخني معقول داشت و سخن فريبكارانه، ژست صلح‌طلبي گرفتن و از اسرائيل و امنيت اسرائيل حمايت كردن و مشاركت در تحريم انقلاب دروغ بزرگ به شمار مي‌آيد.

خاتمي اضافه كرد: اين ملت و دنيا فريب نمي‌خورد و راهپيمايي با شكوه و پرشور، مصداق شكر نعمت خداوندي است كه به اين ملت عنايت كرده است. در گذشته دين منزوي بوده و به بركت حضور شما مردم، دين به صحنه آمد و عزيز شمرده شد.

وي خاطرنشان كرد: دين در سطح جهان بر قله عزت نشست و بر اثر انقلاب بود كه تز ماركسيم كمونيسم متلاشي شد و انقلاب ليبرال دموكراسي هم رو به ذلت نشست. ريزش اسلامي در جهان موج بوجود آورده و به سرعت در حال گسترش است.

خاتمي تاكيد كرد: نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب بدانند انقلاب مردم را به عزت رسانيد. در سال 57 سال حكومت سياه پهلوي پدر و پسر، مردم و ملت هيچ كاره و بيگانگان همه كاره ممكلت بوده‌اند. به بركت انقلاب مردم در صحنه‌ها حضور پيدا كردند و از آغاز انقلاب تا كنون پاي صندوقهاي راي آمدند و سرنوشت خود ر ا رقم زدند.

امام جمعه موقت تهران بيان كرد: انشاء اله مردم بار ديگر در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري شركت و منتخب خود را برمي‌گزينند و اين جاست كه حاكميت مردم و مردم سالاري تبلور مي‌يابد.

وي افزود: كساني كه در گذشته بر كشور حاكم بودند نه به دين مي‌انديشيدند و نه به مردم و نه به منافع مردم فكر مي‌كردند و فقط در پي هرزگي‌ها و غارتگري‌هاي خود بودند. نبض اين حكومت در ابتدا به دست آيت‌الله خميني(ره) به تپش درآمد و پيروز شد و پس از آن توسط رهبري مقام معظم رهبري، سيد علي خامنه‌اي رهبري مي‌شود.

وي اظهار داشت: خداوند اين انقلاب را از خطرات حفظ كرده است. با وجود اينكه دولت آمريكا (بوش) تا به امروز بيش از 10 بار تا مرز حمله پيش رفته؛ ولي هيچ غلطي نكرده است و نمي‌تواند بكند. حتي اسرائيل هم تهديدهايي كرده اما مي‌دانيم كه اسرائيل در برابر حزب الله لبنان عاجز ماند و همچنين در برابر مردم مظلوم غزه تسليم شد و آتش بس يكطرفه يعني تسليم شدن، نتيجه كار آنها بود.

خاتمي در ادامه با اشاره به نكات موثر در تداوم نعمت انقلاب گفت: پاسداري از دين و برپايي با شكوه نمازهاي جمعه حرف نخست را در عرصه پايداري از دين مي‌زند. مردم ايران پاي علم و دينشان ايستاده‌اند و شعار آنها شعار هيات من الذله است.

وي افزود: نكته ديگر مسئله وحدت است كه از نيازهاي اساسي هميشه انقلاب بوده و خواهد بود. مي‌دانيم كه جنگ بين قوميتها همواره از شگردهايي بوده كه دشمن به كار بسته است، به هوش باشيد كه هر زمزمه تفرقه‌آميزي كه از هر كس برخيزد زمزمه آمريكايي و اسرائيلي است. عنصر ديگر بصيرت و هوشياري است. ملت بايد بيدار و هوشيار باشد و دشمن را ناكام نگه دارد. مشاهده كرديم كه دشمن در روزهاي اخير به مردم التماس مي‌كرد كه در راهپيمايي شركت نكنند.

خاتمي يادآور شد: آنچه در طول 30 سال گذشته ، همراه با رشد و موفقيت بوده است و مي‌بينيم كه هر روز موفقيت علمي جديدي نصيب ملت ايران مي‌شود؛ همچنين دولتهاي پس از انقلاب در حد توانشان خدمت كرده‌اند و دولت نهم هم گامهاي بلندي برداشته است.

وي افزود: رهرويي از ولايت و رهبري شكر نعمت الهي است. در آغاز چهارمين دهه انقلاب چشم انداز آينده، چشم انداز روشن، پويا و موفقي است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسناي خوزستان - پيش از بيانات آيت الله سيد احمد خاتمي، گروه سرود دانش‌آموزي 1357 نفري ناحيه يك آموزش و پرورش اهواز به اجراي سرود انقلابي پرداختند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن