تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805704510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادياني: روياي تفرقه بين ملت و دولت كاري احمقانه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ادياني: روياي تفرقه بين ملت و دولت كاري احمقانه است
خبرگزاري فارس: نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار گفت: آنان كه روياي تفرقه بين مردم و دولت را در سر مي‌پرورانند و احمقانه سياست‌هاي خود را پخش مي‌كنند در حقيقت كاري بيهوده و عبث انجام مي‌دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بهشهر، سيد‌علي ادياني پيش از ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم اين شهرستان با بيان اينكه ايستادگي و يكپارچگي مردان و زنان ايران به بركت انقلاب و امام (ره)، آرزوي رخنه در نظام را به دل دشمنان گذاشته است، اظهار داشت: در حالي كه دولت‌هاي ديگر براي اجتماع‌هاي مردمي ميليون‌ها دلار هزينه مي‌كنند، ملت ايران هميشه منتظر لبيك گويي به نداي رهبر است تا در مقاطع حساس در صحنه باشند.
وي با اشاره به حرف‌هاي غيرمنطقي و نادرست برخي افراد كه براي منفعت طلبي خود و دشمنان ساز جدايي قواي سه گانه را سر مي‌دهند، گفت: همه بدانند كه مجلس در خدمت دو قوه و قواي مجريه، مقننه و قضائيه در خدمت مردم هستند.
ادياني با بيان اينكه ملت و دولت ايران در سايه ولايت فقيه مردانه در وسط ميدان قرص و محكم ايستاده‌اند، خاطرنشان كرد: جهان از طريق رسانه‌هاي خارجي و ايران امواج متلاطم حضور حماسي امروز مردم را كه برآمده از انقلاب و بهمن 57 است را مي‌بيند و آزادي‌خواهان برعزم و اراده اين مردم آفرين مي‌گويند.
اين نماينده مجلس با اشاره به مشكلات كنوني جامعه گفت: به فضل خدا كه سخت‌ترين موانع را از پيش روي برداشته‌ايم در اين صحنه نيز با تكيه بر دانش و دانايي محوري و آزادي محوري موانع و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي را گام به گام بر مي‌داريم.
وي به رفتارهاي اخير دول عرب در قبال مردم غزه از طرفي و به اعتراض مردمي در اين كشورها از سوي ديگر اشاره و خاطرنشان كرد: در طول تاريخ اعراب سراغ نداريم كه بين مردم و حاكمان عرب اين همه فاصله بيفتد و اين امر نشان‌دهنده صدور فرهنگ انقلابي و اسلامي مردم هميشه در صحنه ايران است.
مدير‌كل دفتر امور اجتماعي استان مازندران نيز در پايان راهپيمايي 22 بهمن رامسر افزود: امروز در سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شاهد مشت‌هاي گره كرده در ميدان استكبار ستيزي بوده‌ايم كه يادگار معمار كبير انقلاب اسلامي است.
عليرضا جمشيدي اظهار داشت: ما مسلمان و شيعه هستيم و ارزش‌هاي اخلاقي، ديني و معنوي ما اسوه زندگي ماست، رژيم شاهنشاهي به جاي احترام به اين ارزش‌ها در مقابل آنها ايستاد و در واقع توهيني به مقدسات مسلمانان شده بود.
جمشيدي به ويژگي‌هاي رفتاري و اخلاقي پيامبر اكرم اشاره كرد و گفت: پيامبر اكرم (ص) از خلق و خوي بالايي برخوردار بوده است و مردم ايران نيز تربيت شده فرهنگ نبوي هستند و نمي‌شود در فرهنگ معنوي و نبوي قلدري كرد و عفت‌زدايي راه‌ انداخت.
وي به موضع‌گيري‌هاي شاه به‌ عنوان مؤلفه مهم ديگر اشاره كرد و گفت: موضع‌گيري‌هاي شاه غلط بوده است و ما نبايد زير سلطه آمريكا باشيم.
وي افزود: ما آن زمان زير سلطه آمريكايي‌ها در مقابل مسلمانان مي‌ايستاديم و در جايگاهي ناحق قرار داشتيم كه حكومت شاهنشاهي ما به اسرائيل كمك مي‌كرد و در صف‌بندي سياسي در موقعيت خوبي نبوديم.
مدير‌كل امور اجتماعي استان مازندران با اشاره به سخن امام راحل اظهار داشت: خدمت‌رساني به مردم عبادت است، امروز قيمت انقلابيون و شما عزيزان را حماسه غزه و جهان مي‌داند و حال كه همه از قيمت شما و اين انقلاب آگاه‌ هستند، مبادا كفران نعمت كنيد.
وي افزود: اين راهپيمايي‌ها تذكر است و براي استمرار و استقرار انقلاب منفعت داشته و تيري بر قلب دشمنان اسلام و انقلاب است.
جمشيدي به دستاوردهاي عظيم اين انقلاب اشاره كرد و گفت: در زمان شاه پزشكان و مهندسان كشورمان همه از خارج بودند و هيچ اقتداري نداشتيم حال اينكه در مازندران در يك‌هزار و 600 روستا و 12 شهر جشن پايان بي‌سوادي گرفته‌ايم و متخصصان خود را به خارج مي‌فرستيم و حدود 96 درصد مردم از خدمات دولت بهره‌مند هستند.
جمشيدي تصريح كرد: هم اكنون چشم‌ها و گوش‌هاي تمام دنيا به ماست و هر شش ماه منتظر يك اختراع و ابداع جديد از ما هستند.
انتهاي پيام/ل10

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن