تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسكي بازان اسنوبرد كشور خواستار توجه بيشتر مسوولان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اسكي بازان اسنوبرد كشور خواستار توجه بيشتر مسوولان شدند
شماري از اسكي بازان شركت كننده در سومين دوره ليگ اسنوبرد كشور ، خواستار توجه بيشتر مسوولان به اين رشته ورزشي شدند.


هموطن آنلاين - آنان روز چهارشنبه در حاشيه برگزاري اين رقابتها در پيست بين المللي ديزين به خبرنگار ايرنا گفتند: مسوولان فدراسيون اسكي با انجام برنامه هاي آموزشي ، تمرينات مستمر و برگزاري مسابقات مي توانند زمينه موفقيت هاي بيشتري را براي ورزشكاران اين رشته فراهم كنند.
اين اسكي بازان بيان داشتند: انتظار داريم اين توجه به برنامه ها و اردوهاي آمادگي و نيز آماده سازي مسيرهاي پيست مسابقات اسنوبرد بويژه براي بانوان به صورت شيب كمتري در نظر گرفته شود تا بتوانند توانمندي خود را بهتر نشان دهند.
" آتنا چراغي " يكي از شركت كنندگان در اين رقابتها كه در بخش بانوان رتبه اول را به خود اختصاص

" " مهدي سولقاني " يكي از ورزشكاران و مربيان اسكي اسنوبرد كشور گفت: اين رشته ورزشي نيازمند حمايت بيشتر مسولان فدراسيون اسكي است... "

داد گفت: امروزه متاسفانه مسوولان اسكي كشور بيشترين توجه را به رشته آلپاين دارند.
وي افزود: در صورتي كه اگر همين توجه را به برنامه هاي آموزشي ، تمرينات و اردوه هاي آمادگي را براي رشته اسنوبرد نيز انجام دهند، خواهند ديد كه موفقيت هاي بييشر اسكي بازان بانوان اسنوبردي در سطح ملي و برون مرزي كسب خواهند كرد.
" مهدي سولقاني " يكي ديگر از ورزشكاران و مربيان اسكي اسنوبرد كشور گفت: اين رشته ورزشي نيازمند حمايت بيشتر مسولان فدراسيون اسكي است .
وي افزود: اگر اين رشته ورزشي مورد حمايت بيشتر در زمينه برنامه هاي آموزشي و تمرينات مستمر انجام شود خواهيم ديد كه موفقيت و رتبه هاي خوبي را براي كسب سهيمه در مسابقات برون مرزي به دنبال دارد.
رييس سازمان ليگ فدراسيون اسكي در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: اكنون 200 اسكي باز كه 30 درصد آنان را بانوان تشكيل مي دهند در چهار ليگ اسكي شامل ليگ چمن ، آلپاين ، صحرانوردي و اسنوبرد در رده هاي سني مختلف به صورت حرفه اي به آموزش ، تمرين و مسابقات ملي و برون مرزي مشغولند.
" محمد ونكي " افزود: در رشته اسكي اسنوبرد كشور حدود 50 اسكي باز به صورت حرفه اي ساماندهي شده اند كه در قالب مسابقات ليگ كه 20 درصد آنان را بانوان تشكيل مي دهند.
وي اضافه كرد: اين دومين سال است كه بانوان اسكي باز كشور در مسابقات ليگ شركت دارند كه در مسابقات دو روز گذشته خوب ظاهر شدند و انتظار داريم

" در رشته اسكي اسنوبرد كشور حدود 50 اسكي باز به صورت حرفه اي ساماندهي شده اند كه در قالب مسابقات ليگ كه 20 درصد آنان را بانوان تشكيل مي دهند... "

با شركت در اين رقابتها بتوانند با كسب امتياز لازم زمينه حضور در رقابتهاي برون مرزي را در آينده نه چندان دوري به دست آورند.
وي يادآورشد: براي آمادگي هر چه بيشتر اسكي بازان مرد و زن در رقاتبهاي ليگ دسته يك شهرنشين ها ساماندهي شده اند كه نفرات برتر به ليگ برتر صعود مي كنند و زمينه پشتوانه سازي خوبي را براي تيمهاي ملي بويژه رشته اسكي اسنوبرد " تك تخته اي " را فراهم كنيم .
وي بيان داشت: تمامي برنامه ها با هدف موفقيت هاي بيشتر در عرصه ملي و برون مرزي طراحي و اجرا مي شود و انتظار مي رود با توجه به برنامه هاي آموزشي ، تمرينات مستمر و نيز اردوهاي تداركاتي كه برخي نيز در خارج از كشور براي آمادگي بيشتر انجام مي شود بتوانيم در آينده موفقيت بيشتري را داشته باشيم .
ونكي حضور اين تعداد اسكي باز زن در اين رقابتها و كسب رتبه هاي خوبي كه به دست آورده اند، بيانگر توجه لازم فدراسيون به اين اسكي بازان است كه به مرور زمان اين توجه كه شامل آموزش ، تمرين و آماده سازي بهتر است بيشتر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، اكنون در 15 استان صاحب اسكي كشور حدود 10 هزار اسكي باز در رشته هاي مختلف مانند اسكي روي چمن ، آلپاين ، صحرانوردي و اسنو برد ساماندهي شده اند كه 20 درصد آنان را بانوان تشكيل مي دهند.
از اين تعداد اسكي باز ساماندهي شده ، 40 درصد در رشته اسنوبرد ( تك تخته اي) فعاليت دارند.
پيست بين المللي ديزين در فاصله 85 كيلومتري شمال شرقي محور كرج چالوس در دامنه زيباي البرز جنوبي قرار دارد.

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن