تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814288502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتباط حوزه هنري و حوزه علميه بايد تقويت شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ارتباط حوزه هنري و حوزه علميه بايد تقويت شود
استاندار خراسان جنوبي بر تقويت ارتباط حوزه هنري و حوزه علميه تأكيد زيادي كرد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري خراسان جنوبي، قهرمان رشيد در ديدار با رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي كشور اقدامات انجام شده در حوزه هنري استان را مطلوب ارزيابي كرد و اظهار داشت: يكي از مباحثي كه بايد مورد توجه مضاعف قرار گيرد ارتباط حوزه هنري با حوزه علميه است كه اين ارتباط هر روز نسبت به گذشته بايد تقويت شود.
وي تكيه بر تعاليم دين مبين اسلام و تفكرات ناب حضرت امام(ره) را محور اصلي فعاليت در حوزه هنري دانست و افزود: بايد با اقدامات مناسب ارزش‌هاي توحيدي و الهي در قالب اشكال هنري تقويت شده و به جامعه ارائه شود.
استاندار خراسان جنوبي، اين استان را استاني فرهنگي و دانشگاهي دانست و تصريح كرد: برگزاري كنسرت‌هاي موسيقي اولويت اقدامات هنري در خراسان جنوبي نيست بلكه ايجاد نشاط مبتني بر تقويت سنت‌هاي معتبر حسنه‌اي است داراي ريشه‌هاي توحيدي و اسلامي بوده و بايد مورد توجه قرار گيرد و اين درحالي است كه اين موسيقي‌ها نيز بايد با استراتژي‌هاي انقلاب اسلامي و فطرت انسان‌ها سازگار باشد.
رشيد، خراسان‌جنوبي را داراي مردمي متدين و انقلابي دانست و افزود: با وجود 450 كيلومتر مرز مشترك خراسان جنوبي با كشور افغانستان، اين استان امن‌ترين استان كشور محسوب مي‌شود.
وي ادامه داد: به دليل نوپا بودن و پايين بودن سطح درآمد خانوارهاي استان نسبت به ميانگين كشوري اين استان در برخي از زيرساخت‌ها با مشكلاتي مواجه است از اين رو اين استان از نگاه مسئولان بايد به طور ويژه و خاص مورد توجه قرار گيرد كه اين امر نه تنها تبعيض نيست بلكه عين عدالت است.
مقام عالي دولت در استان رفع محروميت در كشور و توجه به مناطق محروم را از توصيه‌هاي اكيد امام راحل(ره) و خواسته قلبي مقام معظم رهبري دانست و ادامه داد: اين استان در دولت نهم و دهم مورد توجه جدي قرار گرفته است و اميد است اين استان از ديد مسئولان حوزه هنري كشور با اين نگاه ويژه مورد توجه قرار گيرد.
رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي كشور نيز در اين ديدار توجه ويژه استاندار خراسان جنوبي به حوزه هنري را قابل تقدير دانست و افزود: وجود استانداري كه شاكله فرهنگي و نگاه عميق به مباحث ديني و معنوي دارد فرصت بسيار مغتنمي است و همچنان كه تاكنون امور در حوزه هنري به بركت مديريت خوبي به بهترين نحو پيش رفته شاهد رشد روز افزون امور در اين حوزه باشيم.
محسن مومني در مورد خواسته به حق استاندار خراسان جنوبي از طريق پيگيري در مركز و هماهنگي با استان قول مساعد داد./ر

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن