تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816267137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي سيستم جامع پليس پيشگيري در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اجراي سيستم جامع پليس پيشگيري در سراسر كشور
رئيس پليس پيشگيري ناجا گفت: سيستم جامع پليس پيشگيري با هدف ارتقاي روش‌هاي پيشگيري تهيه شده است و در حال حاظر اين سيستم در پاسگاههاي سراسر كشور اجرا مي شود.


سردارنوروزي در حاشيه برگزاري همايش روساي كلانتري ها و فرماندهان پاسگاه هاي استان آذربايجان شرقي درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران، بر ارتقاي روش‌هاي پيشگيري تاكيد كرد و افزود: هدف از برگزاري اين گونه همايش ها كه بصورت سالانه در سراسر كشور برگزار مي شود، ارزيابي عملكرد استان ها، ارتقاي كيفي آموزش و تجربيات به منظور پيشگيري هاي لازم است.

وي با اشاره به تهيه سيستم جامع پليس پيشگيري اظهار كرد: 260 ميليارد ريال در زمينه تهيه اين سيستم هزينه شده كه اطلاعات جامعي در اين سيستم جمع آوري مي‌شود.

وي با اشاره به تحقيقات صورت گرفته در حوزه ميزان رضايت‌مندي مردم از نيروي انتظامي آذربايجان‌شرقي نيز اظهار كرد: نيروي انتظامي آذربايجان‌شرقي داراي رتبه دوم جلب رضايت مردم در سطح كشور است.

نوروزي ادامه داد: نظرسنجي‌ها در زمينه فعاليت‌هاي مختلف صورت گرفته و در سال ‌جاري آذربايجان شرقي رتبه‌هاي خوبي به دست آورده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا يادآور شد: در زمينه عملكرد امور قضايي ناجا نيز تحقيقاتي صورت گرفته كه در اين راستا نيازمند همراهي و هماهنگي بيشتر هستيم.

وي، ارجاع به مركز مشاوره ناجا را از افتخارات نيروي انتظامي برشمرد و گفت: در سال ‌جاري در زمينه ارجاع به مشاوره رشد خوبي داشته‌ايم و يك هزار مورد نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

نوروزي گفت: تعامل و مديريت در زمينه فعاليت كلانتري‌ها عنصر مهمي است كه به صورت كشوري دنبال مي‌شود و آذربايجان‌شرقي نيز در زمينه مديريت نقش موثري دارد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا همچنين به فعاليت‌هاي پژوهشي در حوزه عقيدتي اشاره كرد و گفت: در اين راستا نشست‌هاي متعددي با اساتيد برجسته حوزه علميه قم صورت گرفته كه حاصل اين نشست‌ها نتايج پژوهشي متعددي است.

وي ادامه داد: در زمينه تقويت بعد اعتقادي نيروي انتظامي و توجه به مسائل معنوي اقدامات گسترده‌اي نياز است تا پرسنل نيروي انتظامي متوجه اهميت كار خود باشند.

رئيس پليس پيشگيري ناجا گفت: اجر معنوي يكي از مهم‌ترين مسائلي است كه بايد به صورت گسترده بر روي آن سرمايه‌گذاري شود.

وي با اشاره به اختيار و قدرت پليس افزود: بايد از اين قوه مقتدر با نگاه اجتماعي و در عرصه پيشگيري از جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي بهره‌برداري كنيم.

نوروزي اظهار كرد: تخصص مشاوره‌اي پليس به‌عنوان راهنماي جامعه و مجري قانون موجب افزايش اعتماد عمومي به اين نيروي خدمتگزار مي‌شود.

رئيس پليس پيشگيري ناجا بر ضرورت برنامه‌ريزي براي اجراي صحيح پيشگيري فرهنگي و اجتماعي و جلب اعتماد مردمي تاكيد كرد و گفت: كلانتريها و پاسگاهها نماد نيروي انتظامي و دفاع از ارشها و حقوق شهروندان است كه در اين بين اعتماد مردم پشتوانه اقتدار و عزت ناجا است و محور توسعه سازمان محسوب مي‌شود. /س

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن