تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816433053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وضعيت ادامه تحصيل كارمندان در دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: وضعيت ادامه تحصيل كارمندان در دانشگاه آزاد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد: به زودي ۳ كميته مشورتي در سامانه مركزي اين دانشگاه تشكيل مي شود كه تمام دانشگاه آزاديها در صورت تمايل مي توانند با عضويت در اين كميته ها علاوه بر حل مشكلات، نحوه قراردادها را تبيين كنند و در اختيار هيات رئيسه دانشگاه قرار دهند.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو كه شب گذشته با راي قاطع اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي رياست دانشگاه آزاد اسلامي انتخاب شد، با ابلاغ حكم رئيس هيات امناي اين دانشگاه به زودي بر صندلي جاسبي تكيه مي زند.

در زمان رياست جاسبي، برخي بخشنامه ها و آيين نامه ها از جمله آيين نامه نحوه ادامه تحصيل كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي موجب نگراني و ايجاد مشكل براي بسياري از كاركنان اين دانشگاه بزرگ غيرانتفاعي شد.

از سوي ديگر، هنوز وضعيت بسياري از كاركنان قراردادي و پيماني اين دانشگاه و نحوه ادامه همكاري با آنان در بخشهاي مختلف نامعلوم مانده كه با تغيير رياست اين دانشگاه، نگراني كارمندان در خصوص قطع يا ادامه همكاري نه تنها ادامه دارد بلكه افزايش هم يافته است.

فرهاد دانشجو در گفتگوي خود با خبرنگار مهر، به اين دو سوال مهم در خصوص نحوه ادامه تحصيل كاركنان و ادامه همكاري با كاركنان، مديران و معاونان اين دانشگاه پاسخ داد.

تشكيل ۳ كميته مشورتي در دانشگاه آزاد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام خبر تشكيل ۳ كميته مشورتي در دانشگاه آزاد، تاكيد كرد: برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي توسط اعضاي هيات علمي، كاركنان و دانشجويان تنظيم خواهد شد، بنابراين از اين ۳ گروه در شناسايي و حل مشكلات استفاده مي كنيم.

وي ضمن اشاره به اسامي اين ۳ كميته در ادامه افزود: كميته هاي مشورتي كارمندي، مشورتي دانشجويي و مشورتي اعضاي هيات علمي از روز نخست استقرارم در دانشگاه آزاد تشكيل خواهد شد. به همين منظور بخشي در سامانه مركزي دانشگاه آزاد براي عضويت در هر كدام از اين ۳ كميته اختصاص داده مي شود و داوطلبان با مراجعه به اين بخش از سامانه تا يك ماه فرصت ثبت نام و عضويت دارند.

به گفته عضو هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي، در صورتيكه تعداد متقاضيان در اين كميته ها زياد باشند، دسته بندي و اگر استقبال كم باشد دعوت مي شوند. اين دسته بندي يا دعوت در قالب كميته هاي جانبي و مركزي صورت مي گيرد تا مسائل و مشكلات دانشگاه آزاد توسط بدنه خود دانشگاه كه در اين كميته ها عضو هستند تبيين شود، همچنين راهكاري واقعي، عملي و قابل اجرا توسط اعضا تدوين و به هيات رئيسه دانشگاه پيشنهاد خواهد شد.

دانشجو با يادآوري اينكه ۳ كميته مذكور از ابتدا تا انتهاي رياست وي بر دانشگاه آزاد اسلامي فعال خواهد بود، خاطرنشان كرد: وضعيت قراردادهاي كاركنان هم در اين كميته بررسي، به هيات رئيسه پيشنهاد و راههاي درست و قانوني اعلام مي شود.

وضعيت ادامه تحصيل كارمندان در دانشگاه آزاد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي با يادآوري برخي اقدامات خود در زمان رياستش بر دانشگاه تربيت مدرس به منظور تسهيل شرايط ادامه تحصيل كاركنان اين دانشگاه، خاطرنشان كرد: زمان رياستم بر دانشگاه تربيت مدرس، امكاني را فراهم كردم تا كارمندان بتوانند به راحتي ادامه تحصيل دهند در عين حال به اساس كار در دانشگاه تربيت مدرس هم لطمه اي وارد نشود.

وي همچنين درباره نحوه ادامه تحصيل كاركنان در دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد: در صورتيكه ادامه تحصيل كاركنان به اصل كار صدمه اي وارد نكند با آن موافقت مي شود اما در هر سال تعدادي از كارمندان و نسبتي از مجموع افراد مي توانند وارد دوره هاي تحصيلي شوند.

دانشجو گفت: راه عملي چگونگي تحصيل آنان و اينكه در دوره هاي مجازي يا عملي تحصيل كنند بايد در كميته هاي مربوطه و در قالب در نظر گرفتن شرايط دانشگاه و كارمندان با يكديگر، بررسي شود.

عضو هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي، با تاكيد بر اينكه اعتماد كامل دارد كه كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي رشد و اعتلاي خود و دانشگاه را با هم مي بينند، اضافه كرد: رشد دانشگاه در گرو اعتلاي كارمندان و برعكس است و با همكاري كادر دانشگاه آزاد، اين مجموعه را پيشرفت مي دهيم.

زمان آغاز به كار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي درباره زمان آغاز به كارش در دانشگاه آزاد اسلامي، تاكيد كرد كه اين سوال را بايد از رئيس هيات امناي اين دانشگاه پرسيد كه حكم ابلاغ رياست فرهاد دانشجو را امضا مي كند.

دانشجو ابراز اميدواري كرد كه حكمش هرچه زودتر ابلاغ شود تا امور اين دانشگاه معوق نماند و كارهاي دانشگاه آزاد هر چه زوتر به روال صحيح خود برگردد.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن