تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816574607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه آبادان: دهه فجر يكي از مهمترين ابعاد نظام جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه آبادان: دهه فجر يكي از مهمترين ابعاد نظام جمهوري اسلامي است
ميزان قبولي و تثبيت نظام به مشاركت گسترده مردم در اجراي برنامه هاي خاص اين ايام بستگي دارد.


ايلنا-آبادان: معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه آبادان از ايام الله دهه فجري به عنوان يكي از مهم‌ترين ابعاد نظام جمهوري اسلامي ياد كرد.

به گزارش ايلنا از آبادان، سيد جعفر طباطبايي امروز عصر در نخستين جلسهٔ هماهنگي ستاد دههٔ فجر انقلاب اسلامي در محل سرسراي اجتماعات فرمانداري ويژه آبادان گفت: اين ايام همواره مورد توجه امام راحل (ره)، مقام معظم رهبري و ملت ايران بوده است.

طباطبايي افزود: دههٔ فجر از روزهاي شاخص نظام جمهوري اسلامي است كه نه تنها نگاههاي دروني از سوي مردم بلكه نگاههاي بيروني از سوي ساير كشور‌ها نيز به اين مساله است.

وي اظهار داشت: ميزان قبولي و تثبيت نظام به مشاركت گسترده مردم در اجراي برنامه‌هاي خاص اين ايام بستگي دارد.

او با بيان اينكه خوشبختانه ملت ما هر ساله با حساسيت و علاقهٔ خاصي برنامه‌ها را دنبال مي‌كنند، تصريح كرد: راهپيمايي عظيم و پرشكوه مردمي در روز ۲۲ بهمن ماه، يكي از شاخصهاي مهمي است كه هميشه مورد توجه رسانه‌هاي داخلي و خارجي بوده و از آن به عنوان مصداقي نمادين ياد مي‌كنند.

وي تلاش در جهت بسترسازي براي حضور حداكثري مردم در آيين‌هاي بزرگداشت ايام دهه فجر را از مسوولان دستگاههاي اجرايي خواستار شد.

طباطبايي يادآور شد: شرح مسايل پيش آمده در جريان شكل گيري انقلاب اسلامي براي نوجوانان و جوانان كه خود در آن ايام حضور نداشتند، مي‌تواند كمك موثري به آنان در فراگيري تاريخ كشور اسلاميمان باشد.

وي در ادامه از گسترش كمي و كيفي مشاركت مردمي در برنامه ريزي و اجراي آيين‌هاي مختلف دهه فجر، تلاش هدفمند جهت ايجاد هماهنگي ميان نهاد‌ها و اران‌ها به منظور بهره گيري از تمام ظرفيت‌ها و فرصتهاي بخشهاي دولتي و خصوصي، تشكيل كميته‌هاي تخصصي و برگزاري ۳ تا ۵ جلسه براي هر كميته با هدف برنامه ريزي و اجراي مراسم و فعاليتهاي مورد نياز، هدايت و جهت دهي شكلي و محتوايي برنامه‌هاي كميته‌ها با توجه به سياست‌ها و خط مشي و اولويتهاي ستاد، ايجاد ارتباط مطلوب ميان كميته‌هاي تخصصي و ارزيابي عملكرد و پيشرفت كار كميته‌ها به عنوان وظايف ستادهاي دهه فجر نام برد.

او با بيان اينكه رياست ستاد دهه فجر شهرستان بر عهدهٔ شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي است ادامه داد: ۱۷ كميته تخصصي كار خود را در قالب ستاد دهه فجر به انجام مي‌رسانند.

به گفتهٔ او كميته طرح و برنامه (محوريت فرمانداري)، مساجد و تشكلهاي اسلامي (سازمان تبليغات انقلاب اسلامي)، زنان و خانواده (امور بانوان فرمانداري)، فرهنگيان و دانش آموزي (آموزش و پرورش)، اصناف (بازرگاني)، بسيج (نيروي مقاومت بسيج)، همياري و تشكلهاي مردمي (سازمان تبليغات)، فرهنگي و هنري (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي)، ارتباطات و اطلاع رساني (صدا و سيما)، ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران)، دانشجويي (دانشگاه آزاد)، كودك و نوجوان (كانون پرورش فكري)، كارگري (اداره كار)، ورزش و جوانان (اداره ورزش و جوانان)، روستايي و عشايري (جهاد كشاورزي) و فضاسازي، تزيينات شهري و روستايي و مراسم (شهرداري) به عنوان ۱۷ كميتهٔ ياد شده به شمار مي‌روند.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه آبادان گفت: در اجراي برنامه‌هاي خاص ايام دهه فجر انقلاب اسلامي انجام برخي ملاحظات الزامي و ضروري است.

طباطبايي توجه به نوآوري و خلاقيت در برنامه‌ها، تقويت انسجام و هماهنگي سازماني در اجزا و اركان ستاد دهه فجر و افزايش تعامل هرچه بيشتر ستاد‌ها و كميته‌ها را از مسوولان دستگاههاي مرتبط در اين امر خواستار شد.

او همچنين بر برنامه ريزي جهت توسعه علمي مشاركتهاي مردمي در جريان برپايي آيين‌هاي اين ايام تاكيد كرد.

برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي، رژه موتوري و خودرويي در روز ۱۲ بهمن ماه (ورود امام به وطن)، ديدار مسوولان و فرماندهان نظامي و انتظامي با امام جمعه شهرستان، اقامه نماز شكر نسل جوان، اعزام سخنران به مدارس، مساجد، ادارت و روستا‌ها، برگزاري آيين ميهماني لاله‌ها (غبار روبي مزار شهدا)، ديدار مردمي با امام جمعه، نورافشاني، برگزاري همايش تخصصي بصيرت افزايي و معرفت بخشي ازجمله برنامه‌هاي قابل اجرا در ايام دهه فجر عنوان شد.

برپايي نمايشگاه كتاب، محصولات فرهنگي و صنايع دستي، برگزاري مسابقات فرهنگي، هنري و ورزشي، محافل انس با قرآن، شب شعر و خاطره گويي انقلاب، ميزگردهاي تخصصي تبيين دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در صدا و سيما و مساجد و دانشگاه‌ها، اقامه نماز وحدت، مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي، نواختن زنگ استكبار ستيزي، برپايي جشنواره‌هاي فرهنگي، هنري، ورزشي و اجتماعي، چاپ پوس‌تر، بروشور و ايستگاه نقاشي كودكان و نوجوانان از ديگر برنامه‌هاي خاص اين ايام نام برده شد.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن