تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المپياد ايرانيان دورر خيز اساسي در راه نيل به اهداف استراتژيك دولت نهم و دهم در ورزش كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: المپياد ايرانيان دورر خيز اساسي در راه نيل به اهداف استراتژيك دولت نهم و دهم در ورزش كشور است


خبرگزاري آريا -مدير كل ورزش و جوانان آذربايجانشرقي در اولين جلسه ستاد اجرايي رقابتهاي المپياد ايرانيان سال 91 در جمع اعضاء ستاد گفت : با توجه به تاكيد ورزير محترم وزارت ورزش و جوانان جناب آقاي دكتر عباسي و راهبرد وزارت ورزش و جوانان المپياد ايرانيان دورر خيز اساسي در راه نيل به اهداف استراتژيك دولت نهم و دهم در ورزش كشور است.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ،سيد محمد شروين اسبقيان در اين جلسه كه براي اولين بار در استان برگزار ميشود افزود : استان آذربايجانشرقي توسعه همه جانبه خود را در اين المپياد در سال 91 نشان خواهد داد و رشد ورزش قهرماني ، همگاني و زير ساختهاي ورزشي آذربايجانشرقي نمود ناقعي خود را نشان ميدهد.
وي با اشاره به عملكرد ورزش آذربايجانشرقي در دوره هاي قبلي المپياد ايرانيان افزود : المپياد ايرانيان در سال 91 در رده سني نوجوانان براي ورزش استان بسيار مهم و حياتي و از هم اكنون اداره ورزش و جوانان استان، شهرستانها و هياتهاي ورزشي كمر همت براي كسب افتخار در اين رقابتها را بسته است تا ورزش آذربايجانشرقي به حق مسلم خود در ورزش كشور دست يابد.
مدير كل ورزش و جوانان آذربايجانشرقي در ادامه بيان داشت : برنامه ريزي ، انسجام ، نظارت ، پيگيري ، اردوهاي آموزشي ، تقويت تيمهاي پايه ، نزريق منابع مالي ، حضور ورزشكاراني از سراسر استان در تيمها ، توجه به ورزش شهرستانها در بخش رده سني نوجوانان در دوره 6 ماهه از اول بهمن ماه 90 تا تير ماه 91 از اهداف اين اداره كل و ستاد اجرايي خواهد بود.
وي در ادامه اظهار داشت : استانها در المپياد ايرانيان با تمام توان و ظرفيت خود در رقابتها حضور مي يابند كه ورزش استان آذربايجانشرقي نيز از اين قاعده مستثناء نيست و تمامي برنامه ها و سياستهاي ورزشي استان در سال 90 و 91 بايد حول محور حضور شايسته در المپياد با استفاده از تمام توان و پتانسيل ورزشي خواهد بود و با يكدلي و حركت جديد و با تمام توان و تلاش و برنامه ريزي درست از جايگاه واقعي ورزش استان در كشور دفاع مي كنيم.
وي همچنين تصريح كرد: المپياد ورزشي ايرانيان گامي اساسي در راه نيل به اهداف بلند مدت دولت نهم و دهم در ورزش كشور است.
وي افزود: مسابقات المپياد ورزشي ايرانيان توسعه بخش ورزش كشور است و امواج مثبت برخاسته از برگزاري اين رقابت ها ورزش را به آينده اي روشن تر سوق خواهد داد .
اسبقيان با بيان اين مساله ، به كاركردهاي موثر و مثبت برگزاري المپياد در سطحي گسترده اشاره كرد و گفت : همانطور كه مي دانيد ورزش ما امروز حركت هاي گسترده اي را در جهت نيل به قله هاي قهرماني ورزش دنيا آغاز كرده است و با تو.جه به تاكيد وزير ورزش و جوانان و راهبرد وزارت ورزش و جوانان ، برنامه حضور موفق در المپيك 2012 لندن مورد توجه قرار داده است و در حقيقت المپياد ورزشي ايرانيان دور خيزي اساسي در راه نيل به اين هدف استراتژيك دولت نهم و دهم و وزارت ورزش و جوانان است .

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن