تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813428518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از راديو ايران


واضح آرشیو وب فارسی:موج: چند خبر از راديو ايران
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ چند خبر از سوي روابط عمومي راديو ايران اعلام شد.
به گزارش موج،

لطفا موجها را تغيير ندهيد/ راديو ايران در كنار شماست
راديو ايران امسال قرار است با 18 ساعت برنامه جديد ميهمان خانه هاي مردم شود. اين بر نامه ها از 30 اسفند تا 15 فروردين پخش مي شود و برنامه سازان مجرب اين شبكه راديويي در تلاشند تا ساعاتي مفرح و لحظاتي دلپذير را براي مردم خوب ايران فراهم كنند.
برنامه هاي طنز و جدي، اخبار و رويدادهايي كه در سال گذشته به وقوع پيوسته،آشنايي با دستاوردهاي علمي،فرهنگي،سياسي و ورزشي بر نامه هايي است كه به زودي براي پخش از اين شبكه در دست تهيه مي باشد.

انتقاد فعالان حوزه زنان در خصوص عندالاستطاعه كردن مهريه
به گزارش اين شبكه راديويي راديو ايران در برنامه:نگاه روز"پنج شنبه با حضور دكتر محمد روشن حقوق دان و عضو پژوهشكده خانواده همچنين منيره نوبخت رياست شوراي فرهنگي اجتماعي زنان و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي به بخث پيرامون اين موضوع مي پردازد.
اين برنامه از ساعت 15:30 به مدت يك ساعت به سردبيري فاطمه اقتداري و مجري كارشناسي رضا كاشفي اجرا مي شود.

گفتگو با بزرگترين كارگردان ايران
در برنامه "گذر هفتم" كاري از گروه ايران و جامعه راديو ايران كه روز هاي جمعه به سردبيري مهدي زري باف و تهيه محمد بخشايش از ساعت 17 تا 20 شب به طور زنده پخش مي شود، مهدي كرم پور و فرزاد حسني در بخش سينمايي با "بهرام بيضايي" كارگردان فيلم "وقتي همه خوابيم" گفتگو مي كنند. بهرام بيضايي براي اولين بار در يك گفتگوي رسانه اي حضور پيدا مي كنند. ايشان به همراه همسرشان مژده شمسايي كه بازيگر فيلمهايشان مي باشند در برنامه حضور پيدا مي كنند.
به گزارش روابط عمومي راديو ايران روزبه بماني در بخش موسيقي با" فردين خلعت بري" آهنگساز فيلم پستچي 3بار در نمي زند گفتگو مي كند همچنين در بخش ورزشي نوشاد عالميان پينگ پنگ باز و محمد رضا احمدي در خصوص بازي پرسپوليس و استقبال كه در روز جمعه بازي دارند صحبت مي كنند. مرسده بابايي مشاور سردبير اين برنامه مي باشد.
اسم قبلي "گذر هفتم" "نقش اول" بوده است.

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن