تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار هيات رئيسه دانشگاه آزاد قزوين با آيت‌الله مظاهري


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: ديدار هيات رئيسه دانشگاه آزاد قزوين با آيت‌الله مظاهري
اگر دانشجويان اين دانشگاه بدانند كه اين مركز عظيم علمي خدمت به آنها مي‌كند، بهترين پشتيبان دانشگاه آزاد اسلامي خواهند بود.
آفتاب: رئيس حوزه علميه اصفهان در ديدار اعضاي هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در شهر اصفهان تصريح كرد: «الحمدالله دانشگاه آزاد اسلامي از نظر علمي، فرهنگي، ديني اگر مقدم بر ساير دانشگاه‌ها نباشد، قطعا كمتر نيست».

به ‌گزارش سرويس فرهنگ و انديشه آفتاب، آيت‌الله‌ حسين مظاهري، با اشاره به هجمه‌هايي كه عليه دانشگاه آزاد اسلامي صورت مي‌گيرد اظهار داشت: «دست همان مرموزي در حال ضربه زدن به اين دانشگاه است عده‌اي هم به اين مسائل دامن مي‌زنند و از همه مهمتر هيچ كاري در برابر اين افراد انجام نمي‌شود».

وي ادامه داد: «بنده پيگير موفقيت‌هاي دانشگاه هستم و افتخاراتي كه اين دانشگاه به دست آورده است مرهون تلاش هيات رئيسه، استادان، دانشجويان و كاركنان زحمتكش دانشگاه است».

آيت‌الله‌ مظاهري، دانشجويان را پشتيبان اصلي دانشگاه آزاد اسلامي ذكر كردند و يادآور شد: «دانشجويان دانشگاه بدانند كه خود آنها اين افتخارات را آفريده‌اند بايد درك كنند كه اگر اين دانشگاه نبود عده زيادي از آنها در حد ديپلم مي‌ماندند».

اين استاد حوزه بهترين راه مقابله با هجمه عليه دانشگاه آزاد اسلامي را حمايت و پشتيباني دانشجويان عنوان كرده و افزود: «بنده هيچ وقت تقابل با اين افراد را تاييد نمي‌كنم. بلكه دانشجويان مي‌توانند با اعلام پشتيباني خود از هيات رئيسه، استادان و مسئولان دانشگاه بر اين هجمه‌ها غلبه كنند. اگر با افراد هجمه‌كننده تقابل بشود آنها بحران ايجاد مي‌كنند و اين به نفع دانشگاه نيست. اما اگر دانشجويان اين دانشگاه بدانند كه اين مركز عظيم علمي خدمت به آنها مي‌كند، بهترين پشتيبان دانشگاه آزاد اسلامي خواهند بود».

رئيس حوزه علميه اصفهان، تبليغ حقايق و دست‌آوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي را از ديگر راه‌هاي گسترش اين دانشگاه برشمرده و ادامه داد: «اگر مذهب تشيع به اين گستردگي رسيده يا اگر انقلاب اسلامي به اين جايگاه عظيم بين‌المللي دست يافته است،‌ به دليل نشر و انتشار و اطلاع‌رساني و تلاشهاي عالمان بزرگ و انديشه‌هاي امام (ره) است و دانشگاه آزاد اسلامي نيز بايد هر ساله موفقيت‌ها،‌ تلاش‌ها و زحمات خود را در قالب‌هاي مختلف اطلاع‌رساني كرده و بدون اغراق،‌ حقايق اين دانشگاه را به گوش دوست و دشمن برسانند».

وي در ادامه افزود: «عده‌اي مي‌خواهند با نفوذ و ايجاد اختلاف، بين استادان، دانشجويان و مسئولان دانشگاه فاصله ايجاد كنند، به همين دليل بايد با پيروي از ولايت فقيه، هوشياري و دوري از سياست‌بازي بر اين حربه تفرقه غلبه كرد».

اين عالم اخلاق، فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني دانشگاه آزاد اسلامي را مثبت ارزيابي نموده و تصريح كرد كه اما نقص‌هايي هم وجود دارد كه بايد برطرف شود.

وي وضعيت حجاب را در دانشگاه‌ها مناسب ندانسته و خاطرنشان كرد: «وضعيت حجاب در دانشگاه‌ها خيلي خوب نيست و اين مختص دانشگاه‌هاي دولتي يا آزاد نيست و بايد فكري جدي براي رفع اين موارد در دانشگاه‌ها كرد».

آيت‌الله‌مظاهري در ادامه افزود: «ارتباط صميمانه و نزديك با مسئولين استان و روحانيت باعث پيشرفت و مقابله با هجمه‌ها عليه دانشگاه مي‌شود».

وي با اشاره به زحمات و تلاش‌هاي جاسبي و حمايت‌هاي آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني از دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: «انصافا براي پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي خيلي زحمت كشيده شده است اين زحمات و حمايت‌هاي براي آيت‌ا... هاشمي براي دانشگاه آزاد اسلامي باعث افتخار است».

وي ضمن تاكيد بر حفظ و گسترش دست‌آوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: «همان‌طور كه جمهوري اسلامي توسط مردم به وجود آمده است و خودشان اين انقلاب را حفظ كرده‌اند، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي نيز بايد در جهت حفظ و گسترش دست‌آوردهاي اين دانشگاه حركت كند».

اين مرجع ديني در پايان ضمن آرزوي موفقيت براي مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي قزوين گفت: «انشاءا... هميشه در جهت پيروي از ولايت فقيه، و قانون اساسي گام برداريد تا دل امام زمان (عج) از همه ما خشنود باشد».

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن