تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815127123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وفايي خواستار شد:مبادي ورودي و خروجي خرم آباد از نخاله هاي ساختماني پاكسازي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وفايي خواستار شد:مبادي ورودي و خروجي خرم آباد از نخاله هاي ساختماني پاكسازي شود
مبادي ورودي و خروجي خرم آباد از نخاله هاي ساختماني پاكسازي شود
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مدير كل امور اجتماعي استانداري لرستان خواستار ساماندهي مبادي ورودي و خروجي شهر خرم آباد و پاكسازي اين مبادي از نخاله هاي ساختماني شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، احمد وفايي در نشست بررسي روند اجراي مصوبات شوراي سلامت استان به زمين هاي بدون حصار در شهر خرم آباد اشاره كرد و اظهار داشت: بايد زمين هايي كه متعلق به سازمانهاي اداري و دولتي هستند، هر چه سريعتر حصاركشي شوند.

وي ادامه داد: همچنين در مورد زمينهايي كه متعلق به افراد و مردم هستند، شهرداري بايد به صاحبان و مالكان اين زمينها اخطار لازم را بدهد تا زمينهاي خود را حصاركشي كنند تا از زشت شدن چهره شهر جلوگيري شود.

مديركل امور اجتماعي استانداري لرستان در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت نخاله هاي ساختماني در ورودي و خروجي هاي شهر خرم آباد اشاره كرد و افزود: انتظار داريم مسيرهاي ورودي و خروجي خرم آباد ساماندهي شود تا بتوانيم يكي از مصوبات شوراي سلامت را به نحو احسن انجام داده باشيم.

نخاله هاي ساختماني در مبادي ورودي و خروجي خرم آباد

اميدعلي پاپي معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان و رئيس مركز بهداشت استان نيز در اين نشست اظهار داشت: با توجه قرار گرفتن در ماههاي پاياني سال و ورود ميهمانان نوروزي به استان لرستان درخواست حمايت و تلاش بيشتري از سازمان هاي مرتبط داريم تا بتوانيم چهره زيبايي از استان را به ميهمانان نوروزي نشان دهيم.

مدير كل امور شهري و شوراهاي استانداري لرستان نيز در ادامه اين جلسه به برنامه هاي استانداري در خصوص ساماندهي مناطق حاشيه اي شهر خرم آباد اشاره كرد و گفت: شخص استاندار پيگير اين مسئله است كه مي توان به صورت نمونه به مناطق علي آباد، گل سفيد و پل كرگانه شهرستان خرم آباد اشاره كرد.

مسعود مختاري در بخش ديگري از سخنان خود ساماندهي مناطق مختلف خرم آباد از نخاله هاي ساختماني را خوب ارزيابي كرد و يادآور شد: شهرداري خرم آباد در حال حاضر در دو شيفت پيگير ساماندهي وضعيت كنوني است.

كميته اجرايي كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي استان لرستان به منظور ساماندهي نخاله هاي شهري، وضعيت نگهداري دام در سطح شهر و بررسي وضعيت جمع آوري زباله هاي شهري در خرم آباد برگزار شد.

يكي از مشكلات زيست محيطي استان لرستان و به ويژه شهرستان خرم آباد حجم بسيار زياد زباله و نخاله هاي ساختماني است كه در سالهاي اخير به علت گسترده تر شدن شهرهاي استان به چالشي مهم براي محيط زيست شهرهاي اين استان تبديل شده است.

در حال حاضر در عمده شهرهاي استان با افزايش حجم ساخت و ساز، تعميرات و آواربرداري از ساختمان هاي فرسوده روبرو هستيم به طوريكه شهرهاي استان به دليل عدم مديريت اصولي در اين زمينه در محاصره نخاله هاي ساختماني قرار گرفته اند.

متاسفانه ورودي و خروجي شهر خرم آباد با نخاله هاي سرگردان اين شهر آراسته شده و در برخي از نقاط شهر نيز نخاله هاي ساختماني بر آلودگي منظر اين شهر افزوده است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن