تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيهوشي؛ شگرد دختر جوان براي دزدي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بيهوشي؛ شگرد دختر جوان براي دزدي
جام جم آنلاين: دختر جواني كه با شگرد بيهوشي اقدام به دزدي از طعمه‌هاي خود مي‌كرد، پس از چند ماه سرقت به اين شيوه به دام گارآگاهان پليس افتاد.


به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس4 دي‌ماه سال جاري مرد ميانسالي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و اعلام كرد كه از منزلش واقع در خيابان بني‌هاشم سرقت شده است.

با حضور ماموران كلانتري 120 سيد خندان در آدرس اعلامي، شاكي گفت:دختري جوان پس از آنكه به بهانه اي خاص وارد منزلم شد با آب ميوه مسموم و بيهوشم كرد. وي بعد از سرقت اشياء قيمتي منزل متواري شده است.

با تشكيل پرونده مقدماتي در كلانتري، با دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران پرونده جهت رسيدگي تخصصي به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

با اظهارات شاكي، تحقيقات كارآگاهان در خصوص شناسايي و دستگيري متهم ناشناس آغاز شد. با راهنمايي اين مرد ميانسال كارآگاهان از طريق چهره‌نگاري، چهره فرضي از اين دختر ناشناس تهيه كردند.

در تاريخ 6 دي‌ماه از طريق شعبه‌اي از يك بانك دولتي در خيابان پاسداران اعلام شد پسر جواني دو فقره چك سرقتي را به بانك آورده است.

با حضور مأموران گشت كلانتري 120 سيد خندان در محل اين جوان به نام رضا 27 ساله دستگير و به كلانتري منتقل شد. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد چك‌ها متعلق به مالباخته ميانسال پرونده دو روز قبل است.

با انتقال اين جوان به پايگاه چهارم وي به افسر پرونده گفت: من اين چك‌ها را سرقت نكرده‌ام و از سرقت آنها اطلاعي ندارم.

وي با بيان اينكه مجرد است اظهار داشت: مدتي است كه با دختري كه هر چند وقت يك بار به آنجا مي‌‌آيد آشنا شدم. وي امروز دو فقره چك به من داد تا از بانك برايش نقد كنم. من هم وقتي كه به بانك رفتم توسط پليس دستگير شدم.

اعتراف متهم

كارآگاهان در پي‌اثبات صحت اظهارات متهم دستگير شده، اين دختر را به نام زهرا 22 ساله كه براي گرفتن مبلغ چك آمده بود، در محل كافي‌شاپ در خيابان پاسداران شناسايي و دستگير كردند.

با توجه به مشخصات دختر سارق از منزل مالباخته در خيابان بني‌هاشم، مالباخته به پايگاه چهارم دعوت و دختر دستگير شده به عنوان كسي كه با آب ميوه مسموم، از منزل شاكي سرقت كرده بود توسط اين مالباخته شناسايي شد.

اين دختر 22 ساله كه داراي يك بار سابقه سرقت و دستگيري توسط پليس آگاهي پايتخت است، در مقابل افسر پرونده اعتراف كرد: چند سال قبل و بعد از دوستي‌هاي خياباني با پسرهاي جوان و درگيري‌هاي متوالي با خانواده از خانه فرار كرده و در حالي كه دختر نوجواني بودم ابتدا به دنبال كار و اجاره خانه‌اي مجردي بودم تا به نوعي مستقل باشم و كار كنم و آينده‌اي براي خودم درست كنم، اما خيلي زود و پس از آشنايي با يك پسر جوان، از طريق او در دام پسرهاي جوان كه همه نوع خلاف مي‌كردند، گرفتار شدم.

وي بيان داشت: يك بار به اتهام سرقت دستگير شدم و به زندان افتادم اما بعد از چند ماه آزاد شدم . اين بار با پيشنهاد يك نفر كه تازه با او آشناشده بودم براي پيداكردن كار به كشور مالزي رفتم. يكي دو سالي در آنجا بودم تا اينكه فروردين ماه امسال به ايران برگشتم. در طول اين مدت با پسري به نام سياوش آشنا شدم و خانه‌اي اجاره كردم.

اين متهم گفت: به پيشنهاد سياوش، با نقشه‌اي از پيش طراحي شده و با ظاهري بسيار شيك و مرتب، در برخي از نقاط شهر در مقابل خودروهاي گران‌تقيمت قرار مي‌گرفتم و با اعلام اين كه كيفم توسط سارقان موتورسوار سرقت شده است، از وي مي‌خواستم مرا تا جايي برساند. در طول مسير راننده مرا به سمت منزلمان كه معمولاً يكي از مناطق بالاي شهر را بود، مي برد و در مقابل كوچه‌اي پياده مي‌شدم.

وي بيان داشت: موقع پياده شدن از راننده مي‌خواستم تا براي تشكر از وي، تلفني از خود به من بدهد. با اين شگرد شماره تلفن راننده را مي‌گرفتم تا روزهاي بعد براي سرقت از منزلش با او در منزلش قرار مي‌گذاشتم.

اين دختر جوان بيان داشت: بعضي ديگر از راننده‌ها علاقه‌مند بودند تا با من دوست شوند. با اين افراد راحت‌تر قرار مي‌گذاشتم. بعد از اين كه با ماده بيهوشي در آب ميوه، او را بيهوش مي‌كردم با سياوش تماس مي‌گرفتم و او را به همراه يكي دو نفر ديگر از دوستانش كه در همان نزديكي بودند، به داخل منزل راهنمايي و پس از سرقت اشياي قيمتي از آنجا فرار مي‌كرديم.

با شناسايي سه مالباخته ديگر و حضور آنان در پايگاه چهارم و شناسايي دختر دستگير شده، تعداد مالباختگان تاكنون به چهار نفر رسيده است؛ تلاش كارآگاهان براي شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ رضا مؤذن، رييس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، در توضيح اين خبر گفت: اين دختر پس از بازگشت به كشور حدود 10 ماه است كه مبادرت به سرقت از اين نوع كرده است و احتمال دارد شيوه‌هاي ديگري را نيز در سوابق اتهامي خود داشته باشد. آن چه كه در پرونده‌هاي پليسي براي همكارانم و همچنين دستگاه قضايي اهميت دارد حفظ آبروي افراد است. لذا مالباختگان احتمالي بدون هرگونه نگراني از آبروي خود چنانچه با اين شيوه از آنها سرقت شده است مي‌توانند، جهت پيگيري موضوع يا تشكيل پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در سيدخندان ـ خيابان ابوذر غفاري يا شعبه ششم بازپرسي دادسراي جنايي تهران مراجعه كنند.

سرهنگ مؤذن گفت: انتشار اين گونه پرونده‌ها هرگز مجوزي براي كمك نكردن به همنوعان و افراد نيازمند نيست. آنچه كه عقل حكم مي‌كند اين كه در كمك به ديگران بايد هوشياري لازم را حفظ كرده و كساني كه از حس نوع دوستي افراد سوء استفاده مي‌كنند با نيازمندان واقعي چندان مشكل نباشد. مرز بين كمك به ديگران با بي‌احتياطي و يا احياناً خطاي احتمالي از سوي فرد، همواره مشخص و روشن است و شايد نيازي به توصيه نداشته باشد و تقريباً افراد جامعه از اين مرزها آگاهي كافي دارند.

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن