تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌


زمين لرزه 2/7 ريشتري در اندونزي 50 زخمي داشت ‌

اندونزي: براثر زمين لرزه 2/7 درجه ريشتري بامداد امروز در جزيره اندونزي 50تن زخمي شدند و به ده‌ها خانه نيز خساراتي وارد شد.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاري فرانسه، رئيس ستاد بحران وزارت بهداشت اندونزي اعلام كرد درپي اين زمين لرزه چندين باب خانه و ساختمان‌هاي دولتي در جزاير در استان سولاوزي شمالي خسارت ديدند. ‌اين مقام اندونزيايي گفت: بيمارستان اصلي اين منطقه نيز زيان ديده است.

مركز اعلام هشدار سونامي اقيانوس آرام در ، هشدار داده است كه زمين لرزه‌ مي‌تواند يك سونامي محلي در شعاع يكصد كيلومتري كانون اصلي زمين لرزه ايجاد كند. ‌

همچنين پس لرزه‌اي به بزرگي 3/6 درجه ريشتر امروز براي بار دوم جزيره سولاوزي اندونزي را لرزاند. ‌موسسه لرزه‌نگاري آمريكا اعلام كرد: يك رشته پس‌لرزه ، به وقوع پيوسته است.

بارش برف، مدارس تكاب را به تعطيلي كشاند

تكاب - خبرنگار اطلاعات: بارش برف سنگين تمامي مدارس نوبت صبح و عصر امروز شهرستان تكاب را به تعطيلي كشاند.‌

اداره آموزش و پرورش تكاب اعلام كرد به علت بارش سنگين برف تمامي مدارس مقاطع مختلف تحصيلي روستايي نيز در دو نوبت صبح و عصر امروز تعطيل خواهد بود.

بارش برف سنگين و كولاك شديد از بعدازظهر روز گذشته در تكاب آغاز شد و موجب اختلال در رفت و آمد شهروندان و عبور و مرور وسايل نقليه شد.

براثر بارش سنگين برف رفت و آمد خودروها در مسيرهاي روستايي به‌ويژه روستاهاي سخت‌گذر با مشكل مواجه شده و موجب قطع ارتباط برخي از روستاهاي تكاب با مركز شهر شده است.

همچنين به علت كولاك شديد برف رفت و آمد خودروها در محورهاي بين شهري تكاب نيز به كندي صورت مي‌گيرد.

كشف راز ناپديد شدن يك مرد در تهران‌

داديار دادسراي امورجنايي تهران ازكشف رازناپديد شدن يك مرد پس از يك ماه خبر داد.

قاضي سليماني دراين باره گفت: به دنبال اعلام ناپديد شدن اين مرد در شانزدهم دي گذشته و كشف موتوسيكلت او در يكي از محلات تهران، با رديابي تخصصي ماموران مشخص شدكه اين مرد به خانه زوجي در آن محل رفت و آمد داشته است.

داديار پرونده افزود: به دنبال بازداشت اين زوج مشخص شدكه مرد گمشده به دليل ايجاد مزاحمت براي اين زوج، با نقشه مرد صاحبخانه به خانه آنها دعوت شده و درجريان درگيري به قتل رسيده بود.

وي افزود: با اعتراف مرد صاحبخانه به انتقال جسد به حوالي بزرگراه آزادگان، كارآگاهان، جسد اين مرد راكشف كردند. درحال حاضر با صدور قرار قانوني براي اين زوج، پرونده به بازپرسي جنايي ارجاع شده است. ‌‌

برخورد با فروشندگان مواد محترقه در استان تهران‌

معاون اجتماعي پليس استان تهران با اشاره به آغاز اجراي طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه و منفجره در استان تهران، از كشف 113 هزار و 440 عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

سرهنگ مهدي يارندي، معاون اجتماعي پليس استان تهران گفت: پليس استان تهران براي پيشگيري از وقوع حوادث و جرايم مربوط به چهارشنبه آخر سال و حفظ آرامش شهروندان، برخورد با قاچاقچيان و فروشندگان مواد محترقه را در دستور كار خود قرار داده است.

وي افزود: در همين راستا ماموران در اخترآباد شهريار در پي ظنين شدن به يك دستگاه خودرو پاترول و متوقف كردن آن، مقادير زيادي مواد محترقه را كه از غرب كشور به اين محل منتقل شده بود، كشف كردند.

يك شبكه پولشويي در اكوادور متلاشي شد

اكوادور: دادستان‌هاي اكوادور اعلام كردند: يك شبكه پولشويي تقريبا 60 ميليون دلاري را در اين كشور متلاشي كرده‌اند.‌

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه با متلاشي شدن اين شبكه پولشويي كه با كارتل رسوا و بدنام در كشور كلمبيا در ارتباط بود، 11 نفر دستگير شده‌اند.

يك سخنگوي رئيس دادستاني كل اكوادور گفت: كل مبلغي كه توسط اين شبكه پولشويي شده، بين 50 تا 60 ميليون دلار است.

هسته اصلي اين شبكه پولشويي يك زوج اكوادوري هستند كه يك سري شركت‌هاي اقماري را درگير اين فعاليت كرده بودند.

اقدامهاي پليس در مقابله با اين حركت، پنج ايالت اين كشور را دربرگرفته و منجر به مصادره 30 شركت شده است.

شكايت دانش‌آموزان شيكاگو از بدرفتاري معلمان‌

آمريكا: برخي از دانش‌آموزان مدارس شيكاگو در ايالت آمريكا اعلام كردند توسط معلمان به شدت تنبيه مي‌شوند و مورد بدرفتاري قرار مي‌گيرند.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه تلويزيوني ، گزارش‌ها نشان مي‌دهد صدها دانش آموز مدارس دولتي در شيكاگو توسط معلمان خود با چوب و كمربند تنبيه شده‌اند.

براساس يك گزارش از سال 2006 تاكنون 818 دانش آموز مورد بدرفتاري قرار گرفته‌اند.

بازرسان مدارس شيكاگو صحت ادعاي 568 دانش‌آموز را تائيد كردند.

برخورد 2 هواپيما در ولز 4 كشته داشت‌

انگليس: براثر برخورد دو فروند هواپيماي سبك در انگليس، چهار نفر كشته شدند.

به گزارش شبكه تلويزيوني ، اين حادثه براثر برخورد دو فروند هواپيماي سبك در منطقه اي واقع در جنوب انگليس و در نزديكي مركز آموزش نيروهاي هوايي اين كشور به وقوع پيوست.

به گزارش واحد مركزي خبر اين هواپيماها متعلق به نيروي هوايي انگليس بودند كه در حال پرواز آزمايشي دچار سانحه شدند.

زن روسي به خاطر كتك زدن افراد متنفر از گربه زنداني شد

‌ روسيه: پليس جنوب روسيه، يك زن را به اتهام ضرب و شتم و‌‌ ‌مجروح كردن افرادي كه از گربه‌ها متنفر بودند، دستگير كرد.‌‌ ‌

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري ريانو‌وستي، مسئولان قضايي منطقه در جنوب روسيه، اين زن چهل و دوساله را به اتهام ضرب و شتم چندين نفر كه از‌‌ ‌گربه‌ها متنفر بودند، به چهار سال و 30 روز حبس بدون درخواست استيناف محكوم‌‌ ‌كردند. اين زن اهل‌ ‌شهر به خاطر علاقه زيادش به گربه‌ها، افرادي راكه از اين حيوانات پشمالو تنفر داشتند، شناسايي كرده و آنها را كتك زده بود.اين زن در سال 2007 ميلادي نيز يك‌ ‌بار به اتهام ارتكاب جرمي مشابه، توسط پليس اين منطقه دستگير شده بود.





پنجشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن