تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816320148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وينگادا بعد از تساوي در دربي شصت و ششم:من جادوگر نيستم /استقلال نشان داد كه تيم قدرتمندي است/تساوي منصفانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: وينگادا بعد از تساوي در دربي شصت و ششم:من جادوگر نيستم /استقلال نشان داد كه تيم قدرتمندي است/تساوي منصفانه بود
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: "اين بازي بسيار هيجان‌انگيز بود، چون من به‌همراه پرسپوليس اولين ديدار دربي را پشت سر مي‌گذاشتم و فكر مي‌كنم كه نتيجه تساوي كاملاً منصفانه بود."
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: "اين بازي بسيار هيجان‌انگيز بود، چون من به‌همراه پرسپوليس اولين ديدار دربي را پشت سر مي‌گذاشتم و فكر مي‌كنم كه نتيجه تساوي كاملاً منصفانه بود."

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، ادواردو نلو وينگادا عنوان كرد: "پرسپوليس فوتبال منطقي‌تري را به نمايش گذاشت و در كنترل بازي بسيار نسبت به حريف صدرنشين خود بهتر بازي كرد. در پايان بازي براي اينكه يك فوتبال انتحاري را به نمايش بگذاريم و گل تساوي را به‌ثمر برسانيم به نوعي با ريسك بازي كرديم و همين موضوع باعث شد كه استقلال صاحب چند موقعيت بشود."

وي ادامه داد: "اين بازي تمام شده و بايد به آينده فكر كنيم، اما فكر مي‌كنم اگر موقعيت‌هايمان را به راحتي از دست نمي داديم هم اكنون مي‌توانستيم سه امتياز بازي را كسب كنيم."

وينگادا خاطرنشان كرد: "وقتي تيم من وارد زمين شد فقط به برد فكر مي‌كرد. اصولاً هر مربي در فوتبال دوست دارد پيروز شود و من براي اينكه در اولين بازي پيروز شوم احتياج به اطلاعاتي داشتم كه افشين پيرواني و گروهش اين اطلاعات را در اختيار من گذاشتند."

سرمربي پرتغالي پرسپوليس گفت: "اگر مي‌خواستم نفر دوم باشم هيچ وقت به پرسپوليس نمي‌آمدم. اگر مي‌خواستم در دربي از نظرات كسي ديگر استفاده كنم هيچ وقت قبول نمي‌كردم كه در اين بازي روي نيمكت بنشينم. من براي موفقيت پرسپوليس آمده‌ام و نسبت به اين موضوع افتخار مي‌كنم."

وينگادا اظهار داشت: "من جادوگر نيستم و هيچ وقت به مديران پرسپوليس قول نداده‌ام كه اين تيم را به ليگ برتر آن هم در اين فصل كه 9 امتياز با تيم صدر جدول اختلاف دارد قهرمان كنم، اما قول داده‌ام كه با تمام توان براي پرسپوليس كار كنم و به آينده اميدوار باشم. ما هنوز تا پايان ليگ راه زيادي در پيش داريم و من فقط همين را مي گويم."

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين كه از تيم اردن اخراج شده گفت: "هيچ وقت در مورد گذشته صحبت نكنيد. هيچ وقت كارنامه من را با تيم اردن قياس نكنيد. اگر مي‌خواهيد در مورد گذشته و كارنامه من صحبت كنيد چرا راجع ‌به تيم ملي عربستان و الزمالك مصر و پورتو پرتغال صحبت نمي‌كنيد. من كارنامه كوچكي ندارم و براي همين است كه مديران پرسپوليس به من اعتماد كردند."

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: "هر مربي اشتباه مي‌كند هر بازيكني اشتباه مي‌كند و به طور كلي مي‌توان گفت هر انساني مي‌تواند اشتباه كند. داور هم يك انسان است و بايد به او حق اشتباه كردن بدهيم. در شروع بازي داور سعي كرد با چند اخطار شرايط را كنترل كند و فكر مي‌كنم به جز چند دقيقه به طور كلي توانست بازي را در اختيار داشته باشد."

سرمربي پرسپوليس با اشاره به حركتي كه رحمان رضايي بعد از تعويض انجام داد گفت: "رحمان رضايي كار خاصي انجام نداد. به نظر من او هيچ وقت كار زشتي نكرد. خيلي محترمانه به سمت رختكن رفت كمي استراحت كرد و بعد از چند دقيقه دوباره به نيمكت برگشت."

وينگادا استقلال را تيم خوبي دانست و گفت: "استقلال امروز به خوبي نشان داد كه چرا تا اين لحظه در صدر جدول قرار گرفته است. آنها تيم خوبي هستند و بازي خوبي هم انجام مي‌دهند به طور كلي من يكي از دشوارترين بازي‌هايم را در يك هفته پس از ورودم به ايران انجام دادم."

سرمربي پرسپوليس در پايان راجع به دستيارانش عنوان كرد:‌ "فكر كردم پرسپوليس از لحاظ بدني مشكل دارد و به همين دليل يك مربي بدنساز با خودم به ايران آوردم. نعيم سعداوي، افشين پيرواني و احمدرضا عابدزاده از بزرگان فوتبال ايران هستند و تا اين لحظه در پرسپوليس كارهاي خوبي انجام داده‌اند سبك كار من به شكلي است كه اجازه مي‌دهد همه در كنار هم كار كنيم بدون اينكه با هم مشكلي داشته باشيم به همين دليل من به دستياران ايراني‌ام در پرسپوليس احترام مي گذارم و با آنها يك پرسپوليس قدرتمند را درست مي‌كنم."

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن