تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816448994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كسب جايزه ويژه منابع انساني توسط شركت آب و فاضلاب استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كسب جايزه ويژه منابع انساني توسط شركت آب و فاضلاب استان مركزي
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري سلامي : شركت آب و فاضلاب استان مركزي تنها شركت زير مجموع وزارت نيرو بوده كه در سالجاري موفق به كسب جايزه ويژه منابع انساني از بنياد توانمند سازي منابع انساني شده است .
همزمان با گراميداشت دهه فجر و سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مهندس شعباني مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در يك نشست خبري با دست اندركاران رسانه هاي كثيرالانتشار محلي اهم فعاليتهاي در دست اجرا و اجرا شده شركت آب و فاضلاب در سطح استان را تشريح نمود.
وي با ذكر اينكه كاركنان شركت آب و فاضلاب خدمتگزار مردم بوده و به آن افتخار مي كنند افزود : با تلاش همه جانبه همكاران و با اجراي پروژه هاي ضربتي عليرغم بروز خشكسالي در كشور استان مركزي از جمله استانهايي بوده كه موفق شده از اين بحران عبور كند و در زمينه كم آبي يا قطع آب كمترين مشكل را در سطح كشور داشته است .
و دريافت جايزه ويژه منابع انساني از بنياد توانمند سازي منابع انساني را از جمله 2 OOO باورژن ISO 0009 وي اخذ گواهينامه موفقيتهاي شركت آب و فاضلاب برشمرده و گفت : شركت آب و فاضلاب استان مركزي تنها شركت زير مجموعه در بين استانها در كشور بوده كه موفق به دريافت جايزه ويژه منابع انساني شده است .

مهندس شعباني گفت : اعتبارات سالجاري شركت آب و فاضلاب 278 ميليارد ريال مي باشد كه تاكنون 187 ميليارد ريال معادل 67 درصد اعتبارات تخصيص داده شده است .
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ادامه مصاحبه خود به اقدام انجام شده از ابتداي سالجاري تاكنون اشاره نمود و تعويض ده هزار كنتور آب و اصلاح 80 كيلومتر از شبكه هاي فرسوده آب اجراي 22 كيلومتر شبكه جديد آب اجراي 31 كيلو متر از خطوط انتقال آب اصلاح 5 هزار و 331 فقره از انشعاب آب مشتركين حفر 13 حلقه چاه آب جديد تجهيز 8 حلقه چاه آب و ساخت 23 هزار و 500 متر مكعب مخزن آب در شهرهاي تابعه استان و بهره برداري از 14 هزار متر مكعب از مخازن ذخيره آب در يازده شهر احداث 61 كيلومتر خطوط اصلي و فرعي فاضلاب و نصب 9 هزار و 654 فقره انشعاب فاضلاب بر شمرده و گفت : از ابتداي سالجاري تاكنون 90 هزار متر مكعب از مخازن ذخيره آب 476 كيلومتر از شبكه آبرساني و600 كيلو متر از شبكه هاي فاضلاب در سطح استان شستشو شده است .
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ادامه سخنان خود به وضعيت شركت اشاره و اظهار داشت : تعداد مشتركين آب در سطح استان مركزي را بالغ بر 225 هزار فقره و تعداد مشتركين فاضلاب را نيز 66 هزار و 400 فقره اعلام داشته و گفت : در بخش آب 98 2 در صد و در بخش فاضلاب قريب 37 6 در صد از جمعيت استان تحت پوشش خدمات شركت آب و فاضلاب قرار دارند و هم اكنون آب شرب شهروندان ساكن در 26 شهر استان از 171 حلقه چاه آب و 175 هزار متر مكعب مخزن ذخيره آب در استان تامين مي شود.
مهندس شعباني انجام مطالعات فاضلاب در 11 شهر استان و اتمام مطالعات آب براي 20 شهر را از ديگر برنامه هاي سالجاري شركت عنوان نموده و اظهار داشت : طرحهاي مطالعات اعلام شده تا پايان سال انجام خواهد شد.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ادامه به پروژه هاي گراميداشت سي امين سال پيروزي انقلاب اشاره و گفت : در ايام الله دهه فجر 13 پروژه با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال افتتاح خواهد شد و عمليات اجرايي 3 طرح بزرگ در شهرهاي ساوه آشتيان و نيمور آغاز خواهد شد.
وي در ادامه سخنان خود از اتمام مطالعات تصفيه خانه در ساوه خبر داده و گفت : عمليات اجرايي تصفيه خانه آب ساوه كه شامل سازه ها آبگير و ايستگاههاي پمپاژ مي باشد كه با صرف 110 ميليارد ريال اعتبار و 19 كيلومتر خط انتقال طي 30 ماهه به اجرا در خواهد آمد.
وي عمليات اجرايي احداث تصفيه خانه فاضلاب آشتيان را با ظرفيت 3 هزارو 500 متر مكعب در شبانه روز و براي 15 هزار نفر جمعيت و اعتبار 17 ميليارد ريال از ديگر برنامه ها عنوان كرد و افزود : اين طرح طي 15 ماه آماده بهره برداري خواهد شد .
مهندس شعباني آغاز عمليات اجرايي پروژه آبرساني به نيمور را از ديگر برنامه هاي ذكر نموده و گفت : براي اجراي اين طرح كه يكسال به طول خواهد انجاميد 20 ميليارد ريال اعتبار هزينه خواهد شد و اين طرح شامل حفر دو حلقه چاه آب با دبي 50 ليتر در ثانيه و احداث 7 كيلومتر خط انتقال شبكه آب مي باشد . مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان طرح آبرساني به اراك شامل حفر و تجهيز 18 حلقه چاه آب اجراي 20 كيلومتر خط انتقال آب اجراي 10 كيلومتر خط انتقال برق ساخت يك مخزن 5 هزار مترمكعبي و احداث يك ايستگاه پمپاژ در منطقه هپكو با اعتبار 40 ميليارد ريال طرح آبرساني به محلات شامل حفر دو حلقه چاه با آبدهي 70 ليتر در ثانيه اجراي 15 5 كيلومتر خط انتقال آب و 10 كيلومتر خط انتقال برق با اعتباري بالغ بر 24 ميليارد ريال پروژه آبرساني به خمين با احداث يك مخزن 5 هزار متر مكعبي و اجراي 3 5 كيلومتر خط انتقال آب با 11 ميليارد ريال اعتبار طرح اضطراري آبرساني به ساوه شامل حفر 9 حلقه چاه با آبدهي 300 ليتر در ثانيه اجراي 17 كيلومتر خط انتقال آب و ساخت يك مخزن 5 هزار متر مكعبي طرح آبرساني به تفرش با هزينه اي بالغ بر 3 ميليارد و 500 ميليون ريال شامل يك مخزن 2 هزار متر مكعبي طرح آبرساني به هندودر شامل تصفيه خانه با ظرفيت 20 ليتر در ثانيه احداث آبگير و 3 كيلومتر خط انتقال با صرف 4 ميليارد ريال اعتبار طرح آبرساني به كميجان با صرف 3 ميليارد ريال اعتبار شامل حفر و تجهيز يك حلقه چاه آب و احداث يك كيلومتر خط انتقال بهره برداري از شبكه فاضلاب كوي علي ابن ابيطالب (ع ) اراك با اعتباري بالغ بر 27 ميليارد ريال بااجراي 25 كيلومتر شبكه فاضلاب بهره برداري از شبكه فاضلاب منطقه 10 پايين محلات به طول 8 كيلومتر و 4 ميليارد ريال اعتبار و اتمام عمليات اجرايي پروژه فاضلاب در شهرهاي دليجان و تفرش و اتمام مطالعات فاضلاب شهرهاي شازند و مامونيه را از جمله طرحهاي اجرايي و آماده بهره برداري در دهه فجر عنوان نموده و افزود : عمده طرح هاي فاضلاب در مناطق محروم بوده است .

مهندس شعباني سپس با عنوان اينكه شركت آب و فاضلاب تنها شركتي است كه مدت زمان اجراي پروژه هاي آن كوتاه مدت است به مطالبات شركت اشاره به مطالبات خود نموده و رقم بدهي مشتركين را بالغ بر 30 ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت : از اين مبلغ قريب 3 ميليارد ريال مربوط به ادارات و سازمانها مي باشد .
وي افزود آب بهاي حدود 15 درصد از مشتركين به علت رعايت الگوي مصرف آب در سطح استان رايگان مي باشد .
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در رابطه با افزايش تعرفه آب بهاي مصرفي در سال آينده افزود : تاكنون در اين زمينه دستور العملي ابلاغ نشده است .
وي گفت : براساس آمار پيش بيني سازمان هواشناسي در سال زراعي 87 ـ88 متوسط بارندگي استان 107 4 ميلي ليتر بوده كه نسبت به سال زراعي 86 ـ87 تاكنون 2 6 درصد كاهش دارد و بر اين اساس به دنبال خشكسالي سال قبل امسال نيز به علل كاهش بارندگي و كاهش ظرفيت آب ذخيره پشت سدها خشكسالي خواهيم داشت .
مهندس شعباني سپس به فعاليتهاي انجام شده در حوزه روابط عمومي اشاره و گفت : فعاليت اين حوزه كه عمدتا در راستاي افزايش آگاهي شهروندان در زمينه كاهش مصرف آب و رعايت اصول ايمني به منظور جلوگيري از كاهش يخ زدگي تاسيسات در فصل سرما موثر دانسته و افزود : تلاش همكاران واحد روابط عمومي سبب گرديده تا در بحث يخ زدگي تاسيسات و كنتور آب مشتركين نسبت به ساير استانها با مشكلات كمتري مواجه شويم كه اين حاصل تلاش همكاران واحد روابط عمومي در امر اطلاع رساني بوده است .
مهندس شعباني مدير عامل آب فاضلاب استان مركزي : درسي امين سال پيروزي انقلاب و گراميداشت دهه فجر 13 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد
در سالجاري بهره برداري از طرح آبرساني به شهرهاي اراك محلات ساوه نيمور خمين هندودر و كميجان آغاز شد
قريب 98 2 درصد از جمعيت ساكن در شهرهاي استان از خدمات آب و قريب 37 6 از خدمات فاضلاب در سطح استان برخوردارند

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن