تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست فيفا از برزيل براي تصويب لايحه ميزباني جام جهاني 2014


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: درخواست فيفا از برزيل براي تصويب لايحه ميزباني جام جهاني 2014
تهران - فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) از كنگره برزيل درخواست كرد هر چه زودتر لايحه برگزاري مسابقات جام جهاني 2014 در اين كشور را تصويب كند.


به گزارش خبرگزاري ها، "جروم والكه" دبير كل فيفا پس از ملاقات با "آلدو ربلو" وزير جديد ورزش برزيل ابراز اميدواري كرد در نشستي كه روز پنجشنبه در ريودوژانيرو برگزار مي شود، اختلافات باقي مانده نيز حل شود.

برزيل در مقابل تغيير قوانين مربوط به ممنوعيت استفاده از مشروبات الكلي در ورزشگاه ها و اختصاص بليت هاي ارزان به افراد بالاي 65 سال مقاومت مي كند و از سوي ديگر فيفا اصرار دارد لايحه ميزباني جام جهاني كه چند ماهي است در كنگره برزيل بلاتكليف باقي مانده، زودتر تصويب شود.

فيفا معتقد است قوانين برزيل هزينه برگزاري جام جهاني را افزايش مي دهد و همچنين قدرت اين فدراسيون براي حمايت از حاميان مالي را محدود خواهد كرد.

دبير كل فيفا با بيان اينكه زمان پايان دادن به مذاكرات فرا رسيده است، افزود: جام جهاني فقط يك قانون نيست بلكه 12 شهر، 12 ورزشگاه و 12 فرودگاه است به همين دليل اختلافات بايد زودتر كنار گذاشته شوند.

اين مسائل بر نگراني هاي موجود در مورد توانايي برزيل براي برگزاري بزرگترين رويداد فوتبال جهان افزوده است. نگراني هايي كه به تأخير در ساخت ورزشگاه ها و اتهامات فساد "ريكاردو تيكسيرا" رييس فدراسيون فوتبال اين كشور مربوط مي شود.

تيكسيرا در جلسه والكه با وزير ورزش برزيل غايب بود و همين شائبه هايي را به وجود آورده مبني بر اينكه وي پس از پيوستن "رونالدو" مهاجم سابق تيم ملي برزيل به كميته برگزاري مسابقات، به حاشيه رانده شده است.

اما به گفته والكه، تيكسيرا در جلسه روز پنجشنبه حضور خواهد داشت. در اين نشست "روماريو" يكي ديگر از مهاجمان سابق برزيل كه اكنون از اعضاي كنگره است و از منتقدان درخواست هاي فيفا به شمار مي رود هم حضور دارد.

9126**1440

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30768635

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن